"Sutretråden"

Føler med deg ❤❤ samme her... Men har begynt å legge det litt bak meg og skjønne at folk må bare 'snike i køen'.

I grunn jeg også, men nå ble det bare så mange.. :(
 
Det er her legitimt å bli bitter når andre annonserer graviditet. Satt og tenkte på det da jeg tok en negativ test for en uke siden at det er helt sykt hvor lyst jeg har lyst på en positiv test.. Og blir så forbanna irritert på kroppen som nekter å bli gravid.
 
Det er her legitimt å bli bitter når andre annonserer graviditet. Satt og tenkte på det da jeg tok en negativ test for en uke siden at det er helt sykt hvor lyst jeg har lyst på en positiv test.. Og blir så forbanna irritert på kroppen som nekter å bli gravid.

Dumme kroppen..!!
Kjenner meg igjen i den lysten på positiv test. I blant har man så lyst at man nesten SER streken (.. men når man ser på den igjen, innser man at det ikke var mer enn et gjenskinn eller en liten skygge..).
 
Æsj fikk akkurat bekrefta fra legen, om at pergoen har hatt effekt, men at jeg mista igjen, andre gang på 1 år :(
 
Æsj fikk akkurat bekrefta fra legen, om at pergoen har hatt effekt, men at jeg mista igjen, andre gang på 1 år :(
Huff...Sitter med samme følelsen...Blør igjen...
Venter bare på at det skal starte for fult...for kjenner på hele meg at det er noe galt. Da blir det vår 3.sa...2.på 5mnd... Så utettferdig og kipt!
Lei meg, trist, sint, frustrert, knust!!!!
 
Huff...Sitter med samme følelsen...Blør igjen...
Venter bare på at det skal starte for fult...for kjenner på hele meg at det er noe galt. Da blir det vår 3.sa...2.på 5mnd... Så utettferdig og kipt!
Lei meg, trist, sint, frustrert, knust!!!!
Off ja samme greia her. Trudde først det var bivirkninger fra pergoen, men neida gravid og sa gitt. Ferdig med andre kur og ingen symptomer whats so ever. Har fått pause påbud frem til neste år fra gyn, såe, får nu se om det skjer noe innen den tid.
 
Jepp, frykta beskjeden ble bekrefta. Kjedelig, men hadde jo mistanke, når jeg begynte å blø kraftig og smerter fra h... måtte pina meg pusta igjennom takene, nesten som rier.
 
Dumme kroppen..!!
Kjenner meg igjen i den lysten på positiv test. I blant har man så lyst at man nesten SER streken (.. men når man ser på den igjen, innser man at det ikke var mer enn et gjenskinn eller en liten skygge..).
Kjenner igjen den følelsen ja:/
 
Tr her, går inn i pp 16. Vurderer å droppe temping og ta en pause fra forumet denne mnd. Men liker å ha kontroll og liker å lese på forumet... samtidig blir jeg trist av å lese om alle de positive testene...
 
Da kan jeg sutre over enda en sa... :banghead:
Fossblør, men ingen smerter anna enn i hjertet!
Livet er sååååååååå urettferdig!!!!!:wtf:
 
Hiver meg inn her!

Jeg er veldig av og på i dette forumet. Egentlig bare fordi jeg prøver å ikke fokusere for mye på prøvingen! Men så må jeg innom inni mellom.

Og idag er en slik da hvor tårene triller og samboer prøver å trøste.. kjenner tanta er på vei og idag hater jeg livet! Alt er urettferdig. De som får barn som ikke klarer å passe på barna sine.. og her er vi, med alle forutsetninger for å få til foreldreansvaret... kjennes så jæ... urettferdig. Klikker!!
Hater kroppen min!! Og alderen min. Lei av å håpe! Lei av å "skuffe" de rundt meg...

(Er av de med x antall SA, MA, BO og exU)

Takk for at du leste dagens gørr fra meg! ;)

Istad tenkte jeg sånn: nå bare legger jeg ut et helvetes innlegg på facebook sånn at folk kanskje forstå..! Roper ut hvor kjipt det er! Og at ikke alle gleder seg til en barnløs jul! Heldigvis har vi dette forumet når vi blir for ille ;) hehe! Takk fine jenter <3
 
Hiver meg inn her!

Jeg er veldig av og på i dette forumet. Egentlig bare fordi jeg prøver å ikke fokusere for mye på prøvingen! Men så må jeg innom inni mellom.

Og idag er en slik da hvor tårene triller og samboer prøver å trøste.. kjenner tanta er på vei og idag hater jeg livet! Alt er urettferdig. De som får barn som ikke klarer å passe på barna sine.. og her er vi, med alle forutsetninger for å få til foreldreansvaret... kjennes så jæ... urettferdig. Klikker!!
Hater kroppen min!! Og alderen min. Lei av å håpe! Lei av å "skuffe" de rundt meg...

(Er av de med x antall SA, MA, BO og exU)

Takk for at du leste dagens gørr fra meg! ;)

Istad tenkte jeg sånn: nå bare legger jeg ut et helvetes innlegg på facebook sånn at folk kanskje forstå..! Roper ut hvor kjipt det er! Og at ikke alle gleder seg til en barnløs jul! Heldigvis har vi dette forumet når vi blir for ille ;) hehe! Takk fine jenter <3
Er så enig!
Har ikke prøvd like lenge som deg, heller ikke hatt annet enn sa (men 3 av de), og jeg er blandt de som har vært heldig i en av graviditetene. Så jeg burde kanskje ikke klage!?!
Men jeg også hater kroppen min akkurat nå! Hvorfor kan den ikke bare holde på spira og la det vokse fram en frisk og fin baby? Hvorfor kan jeg ikke ha el av meg selv? Hvorfor måtte jeg oppleve sa enda en gang?
Og hvorfor kan ikke alle de som vil ha barn få det?
Hvorfor kan ikke de som ikke vil ha barn eller tar abort fordi det "ikke passer akkurat nå" bare slippe å bli gravid eller få alle sa, ma og andre ting vi som ønsker barn må slite oss gjennom?
Hvorfor er det så urettferdig?

Om jeg hadde visst at alle fikk en kølapp og når det ble min tur så satt spira og kom ut som baby, så hadde jeg gladelig venta på tur! Og om jeg hadde visst at alle som har prøvd lengre enn meg skulle få baby før meg hadde jeg også venta med glede! Men slik er det ikke! Unner ingen å måtte prøve lenge for så å miste, gang på gang!

Jeg har også tenkt på å legge ut alt på fb, slik at alle jeg kjenner får vite hvor kjipt jeg har det! men har klart å styre meg! Så langt!
 
Er så enig!
Har ikke prøvd like lenge som deg, heller ikke hatt annet enn sa (men 3 av de), og jeg er blandt de som har vært heldig i en av graviditetene. Så jeg burde kanskje ikke klage!?!
Men jeg også hater kroppen min akkurat nå! Hvorfor kan den ikke bare holde på spira og la det vokse fram en frisk og fin baby? Hvorfor kan jeg ikke ha el av meg selv? Hvorfor måtte jeg oppleve sa enda en gang?
Og hvorfor kan ikke alle de som vil ha barn få det?
Hvorfor kan ikke de som ikke vil ha barn eller tar abort fordi det "ikke passer akkurat nå" bare slippe å bli gravid eller få alle sa, ma og andre ting vi som ønsker barn må slite oss gjennom?
Hvorfor er det så urettferdig?

Om jeg hadde visst at alle fikk en kølapp og når det ble min tur så satt spira og kom ut som baby, så hadde jeg gladelig venta på tur! Og om jeg hadde visst at alle som har prøvd lengre enn meg skulle få baby før meg hadde jeg også venta med glede! Men slik er det ikke! Unner ingen å måtte prøve lenge for så å miste, gang på gang!

Jeg har også tenkt på å legge ut alt på fb, slik at alle jeg kjenner får vite hvor kjipt jeg har det! men har klart å styre meg! Så langt!


Ja du er helt klart heldig som har et barn. Føler meg heldig jeg også, som har to herlige bonusbarn. Det å ha barn i livet er en berikelse i seg selv! Alle tantebarna mine; elsk på de.

Men oppi alt det der, er det en ting som overskygger alt... ønsket om en spire som klorer seg fast...

Godt vi har hverandre, tenker jeg, ellers kunne vi blitt ganske giftige for alle rundt oss! Hahaha!

Kjenner lysten til å brøle ut er veldig stor inni mellom... når kollegaer klager over barn som griner på natta:: "HOLDT KJEFT" tenker jeg, men svarer; ja huff så slitsomt.. får håpe det blir bedre...
inni meg er det et hjerte som blør.. og en stemme som hvisker, hun vet ikke hvor heldig hun er. Hun har et friskt barn!!

Jaja.. sentimentale Laila idag godt å få det ut...
 
Tr her, går inn i pp 16. Vurderer å droppe temping og ta en pause fra forumet denne mnd. Men liker å ha kontroll og liker å lese på forumet... samtidig blir jeg trist av å lese om alle de positive testene...

Vel. Hold deg her inne på prøvd-lenge-forumet. Lite positive tester her i alle fall! -.- Forstår godt følelsen. Sluttet med temping for noen pper siden, men begynte denne igjen. Merker at jeg liker kontrollen.

Da kan jeg sutre over enda en sa... :banghead:
Fossblør, men ingen smerter anna enn i hjertet!
Livet er sååååååååå urettferdig!!!!!:wtf:

Uff.. :( Så kjedelig! :/

Hiver meg inn her!

Jeg er veldig av og på i dette forumet. Egentlig bare fordi jeg prøver å ikke fokusere for mye på prøvingen! Men så må jeg innom inni mellom.

Og idag er en slik da hvor tårene triller og samboer prøver å trøste.. kjenner tanta er på vei og idag hater jeg livet! Alt er urettferdig. De som får barn som ikke klarer å passe på barna sine.. og her er vi, med alle forutsetninger for å få til foreldreansvaret... kjennes så jæ... urettferdig. Klikker!!
Hater kroppen min!! Og alderen min. Lei av å håpe! Lei av å "skuffe" de rundt meg...

(Er av de med x antall SA, MA, BO og exU)

Takk for at du leste dagens gørr fra meg! ;)

Istad tenkte jeg sånn: nå bare legger jeg ut et helvetes innlegg på facebook sånn at folk kanskje forstå..! Roper ut hvor kjipt det er! Og at ikke alle gleder seg til en barnløs jul! Heldigvis har vi dette forumet når vi blir for ille ;) hehe! Takk fine jenter <3

Sender en god klem ♡ I blant er alt sammen dritt.. Rett og slett. Frustrerende at ikke alle kan forstå det.. :/

Er så enig!
Har ikke prøvd like lenge som deg, heller ikke hatt annet enn sa (men 3 av de), og jeg er blandt de som har vært heldig i en av graviditetene. Så jeg burde kanskje ikke klage!?!
Men jeg også hater kroppen min akkurat nå! Hvorfor kan den ikke bare holde på spira og la det vokse fram en frisk og fin baby? Hvorfor kan jeg ikke ha el av meg selv? Hvorfor måtte jeg oppleve sa enda en gang?
Og hvorfor kan ikke alle de som vil ha barn få det?
Hvorfor kan ikke de som ikke vil ha barn eller tar abort fordi det "ikke passer akkurat nå" bare slippe å bli gravid eller få alle sa, ma og andre ting vi som ønsker barn må slite oss gjennom?
Hvorfor er det så urettferdig?

Om jeg hadde visst at alle fikk en kølapp og når det ble min tur så satt spira og kom ut som baby, så hadde jeg gladelig venta på tur! Og om jeg hadde visst at alle som har prøvd lengre enn meg skulle få baby før meg hadde jeg også venta med glede! Men slik er det ikke! Unner ingen å måtte prøve lenge for så å miste, gang på gang!

Jeg har også tenkt på å legge ut alt på fb, slik at alle jeg kjenner får vite hvor kjipt jeg har det! men har klart å styre meg! Så langt!

Ja, tenk om vi fikk en kølapp i det minste! Blæh..
 
Huff så kjipt! Vi føler det og sånn... Flere i vennekretsen har begynt å bli gravide og vi har blitt tante og onkel til flere de siste 2 årene...
Kjenner det tar på :(
 
Back
Topp