"Sutretråden"

Hiver meg inn her!

Jeg er veldig av og på i dette forumet. Egentlig bare fordi jeg prøver å ikke fokusere for mye på prøvingen! Men så må jeg innom inni mellom.

Og idag er en slik da hvor tårene triller og samboer prøver å trøste.. kjenner tanta er på vei og idag hater jeg livet! Alt er urettferdig. De som får barn som ikke klarer å passe på barna sine.. og her er vi, med alle forutsetninger for å få til foreldreansvaret... kjennes så jæ... urettferdig. Klikker!!
Hater kroppen min!! Og alderen min. Lei av å håpe! Lei av å "skuffe" de rundt meg...

(Er av de med x antall SA, MA, BO og exU)

Takk for at du leste dagens gørr fra meg! ;)

Istad tenkte jeg sånn: nå bare legger jeg ut et helvetes innlegg på facebook sånn at folk kanskje forstå..! Roper ut hvor kjipt det er! Og at ikke alle gleder seg til en barnløs jul! Heldigvis har vi dette forumet når vi blir for ille ;) hehe! Takk fine jenter <3

Sender deg en stor klem! ❤ Vet akkurat hvordan de følelsene er :(
 
Ja tror de fleste av oss prøvere og slitere kjenner seg litt igjen! Det viste seg at denne følsomme reaksjonen kanskje hang sammen med graviditetshormoner :) jeg testet positivt et par dager etter dette innlegget! Tanta kom ikke ❤️

Så fantastisk, gratulerer! sånt gir håp ❤
 
Ja tror de fleste av oss prøvere og slitere kjenner seg litt igjen! Det viste seg at denne følsomme reaksjonen kanskje hang sammen med graviditetshormoner :) jeg testet positivt et par dager etter dette innlegget! Tanta kom ikke ❤️

Å herregud, så fantastisk!! Gratulerer så utrolig mye! Herlig å lese:happy:
 
Ja tror de fleste av oss prøvere og slitere kjenner seg litt igjen! Det viste seg at denne følsomme reaksjonen kanskje hang sammen med graviditetshormoner :) jeg testet positivt et par dager etter dette innlegget! Tanta kom ikke ❤️

Gratulerer ♡ Måtte spiren sitte helt til mål ♡
 
Blææ... Hvorfor må alle være så forbanna lykkelige på Facebook og annonserer farsdagen med gratulasjoner og hjerter?
Skulle ønske vi kunne feiret farsdagen for Avocadomannen i dag. Hadde jeg ikke mistet skulle vi hatt en på 9 mnd nå...
 
Blææ... Hvorfor må alle være så forbanna lykkelige på Facebook og annonserer farsdagen med gratulasjoner og hjerter?
Skulle ønske vi kunne feiret farsdagen for Avocadomannen i dag. Hadde jeg ikke mistet skulle vi hatt en på 9 mnd nå...

Klem ❤
 
Blææ... Hvorfor må alle være så forbanna lykkelige på Facebook og annonserer farsdagen med gratulasjoner og hjerter?
Skulle ønske vi kunne feiret farsdagen for Avocadomannen i dag. Hadde jeg ikke mistet skulle vi hatt en på 9 mnd nå...
:Heartred :(
 
Blææ... Hvorfor må alle være så forbanna lykkelige på Facebook og annonserer farsdagen med gratulasjoner og hjerter?
Skulle ønske vi kunne feiret farsdagen for Avocadomannen i dag. Hadde jeg ikke mistet skulle vi hatt en på 9 mnd nå...

Folk som legger ut sitt 'lykkelige liv' er ofte opptatt av en bekreftelse, husk at ting som oftest ikke er så fantastisk som det virker på bilder og i oppdateringer :)

du derimot, virker som en ganske fantastisk person ❤
 
Folk som legger ut sitt 'lykkelige liv' er ofte opptatt av en bekreftelse, husk at ting som oftest ikke er så fantastisk som det virker på bilder og i oppdateringer :)

du derimot, virker som en ganske fantastisk person ❤

Så herlige dere er :Heartred
Merkedatoer må vi som er ufrivillige barnløse dessverre forholde oss til... bursdager, jul, morsdag, farsdag, termindatoer vi skulle hatt.. alt litt sårt dessverre..
Da er det godt å ha en sutretråd ;)

Og ikke minst godt å ha dere fine damene :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så herlige dere er :Heartred
Merkedatoer må vi som er ufrivillige barnløse dessverre forholde oss til... bursdager, jul, morsdag, farsdag, termindatoer vi skulle hatt.. alt litt sårt dessverre..
Da er det godt å ha en sutretråd ;)

Og ikke minst godt å ha dere fine damene :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg 'hater' merkedatoer om dagen selv, bitre meg :p
 
Hater ikke merkedager som mor-/farsdag og slikt like mye nå, da vi er så heldig å ha fått en gutt. Men kjenner igjen det dere skriver om, vi var der vi også.
Nå hater jeg graviditets- og termindatoer som skulle vært, hater at venner og bekjente snart får sine babyer mens vi har "nullet ut telleren" igjen.
Hater å måtte forklare til alle hvorfor jeg er trist og lei og gretten, og hater å måtte "ta meg sammen" i sosiale sammenhenger! Så da blir jeg bare hjemme i stedet! Det hater jeg forresten også!!!!
 
Hater ikke merkedager som mor-/farsdag og slikt like mye nå, da vi er så heldig å ha fått en gutt. Men kjenner igjen det dere skriver om, vi var der vi også.
Nå hater jeg graviditets- og termindatoer som skulle vært, hater at venner og bekjente snart får sine babyer mens vi har "nullet ut telleren" igjen.
Hater å måtte forklare til alle hvorfor jeg er trist og lei og gretten, og hater å måtte "ta meg sammen" i sosiale sammenhenger! Så da blir jeg bare hjemme i stedet! Det hater jeg forresten også!!!!

:Heartred
 
Hater ikke merkedager som mor-/farsdag og slikt like mye nå, da vi er så heldig å ha fått en gutt. Men kjenner igjen det dere skriver om, vi var der vi også.
Nå hater jeg graviditets- og termindatoer som skulle vært, hater at venner og bekjente snart får sine babyer mens vi har "nullet ut telleren" igjen.
Hater å måtte forklare til alle hvorfor jeg er trist og lei og gretten, og hater å måtte "ta meg sammen" i sosiale sammenhenger! Så da blir jeg bare hjemme i stedet! Det hater jeg forresten også!!!!

❤ ❤
 
Jeg skjønner bare ikke at det skal være utveien. Er jo ingenting galt med noen av oss! :/ Og dessuten.. Veldig mye styr.. og dyrt. Har hele veien hatt stor medfølelse for alle som måtte gjennomgå ivf, men nå ser det visst ut som vi må dit selv og..



Føles nok veldig urettferdig ja :(
Min mann og jeg prøvde i 3 år før vi innså at vi måtte få hjelp. Etter 3 år til kom resultatet med ivf. Og ingen av oss "feiler" noe. Så noen ganger trenger man bare litt hjelp ☺️ lykke til alle sammen ❤️ vi ska prøve på nr 2 til høsten ( om ikke vi får det til på egenhånd).
 
Jeg er bare lei. Trenger vel ikke utdype hvorfor..
 
Min mann og jeg prøvde i 3 år før vi innså at vi måtte få hjelp. Etter 3 år til kom resultatet med ivf. Og ingen av oss "feiler" noe. Så noen ganger trenger man bare litt hjelp ☺️ lykke til alle sammen ❤️ vi ska prøve på nr 2 til høsten ( om ikke vi får det til på egenhånd).

Men NOE må det jo være? Altså. En eller annen grunn, selv om kanskje enkeltes erfaring kommer til kort, eller forskningen ikke har nådd så langt.
Men greia mi er bare at jeg absolutt ikke har noe lyst til å gjennomgå ivf (spesielt ikke i Tromsø). Og i alle fall ikke når jeg ikke får noe svar på HVORFOR vi behøver ty til det..
 
Men NOE må det jo være? Altså. En eller annen grunn, selv om kanskje enkeltes erfaring kommer til kort, eller forskningen ikke har nådd så langt.
Men greia mi er bare at jeg absolutt ikke har noe lyst til å gjennomgå ivf (spesielt ikke i Tromsø). Og i alle fall ikke når jeg ikke får noe svar på HVORFOR vi behøver ty til det..

Noen kan få barn sammen på normal vis, andre ikke. Gamle sjefen min og exen fikk aldri barn, de var sammen i 10 år. Nå med nåværende mann ble hun gravid uten å prøve en gang. De fikk 2barn.

Så, kanskje noen er skapt for å lage barn sammen?

Jeg er fornøyd med behandlingen jeg fikk i Porsgrunn så ivf for meg var en helt OK prossess. Mye greier med sprøyter og nesespray og ting som må huskes. Men resultatet ligger ved siden av meg ❤️
 
Noen kan få barn sammen på normal vis, andre ikke. Gamle sjefen min og exen fikk aldri barn, de var sammen i 10 år. Nå med nåværende mann ble hun gravid uten å prøve en gang. De fikk 2barn.

Så, kanskje noen er skapt for å lage barn sammen?

Jeg er fornøyd med behandlingen jeg fikk i Porsgrunn så ivf for meg var en helt OK prossess. Mye greier med sprøyter og nesespray og ting som må huskes. Men resultatet ligger ved siden av meg ❤️

Vet ikke, men jeg er brennsikker på at det må være noe uansett..
Behandlingen er sikkert greit nok, men det blir innmari dyrt å legge ut for reiser til Tromsø, i tillegg til medisinene.. :/
Altså.. Det er ikke noe negativt med å måtte behøve ivf, det er ikke det jeg mener.. Jeg bare føler at jeg, for min del, har et behov for å vite hvorfor det trengs. Og at alt annet er prøvd først!
 
Back
Topp