Superskravlerne!!

Supertrøtt her og, sjølv om eg er sjukemeldt og står ofte ikkje opp skikkelig før 12 om dagen (etter fleire frukoster). Og da er det berre å traske å sette seg i stol og sjå film viss kvalmen ikkje er for gale [emoji85]
 
Åhh don’t get me started.. etter sist fødsel fikk jeg så store viker at det var direkte flaut å vise seg blant folk..
Hahaha! Ikke sant! Og det fine babyhåret som vokser ut etterpå som er så kort og tynt og som står til alle kanter!
 
Hahaha!! Jeg har så mye atte fy... og det har min kjære mann også... så vi tuller med at vi kommer til å få et barn med saue- og løvemanke[emoji23]
Hahhahaha! Har dere samme hårfarge også?
Da kommer sikkert sluket i dusjet din til å bli tett ganske så fort :p
 
Jada. Det falt av ca. 3 mnd etter fødsel. Og så vokste det bare ut igjen. Men var jo ikke akkurat superfint i den perioden da jeg hadde pigg langs hele hårfestet og i vikene.. :knegg:
Hahaha! Jeg ser det for meg, selv om jeg ikke vet hvordan du ser ut :p
 
Fikset legetime og jordmor idag... Effektivt [emoji23] Jeg er endelig gravid, mens lillebror på 29 år gikk å steriliserte seg idag. Snakk om forskjeller [emoji28]
Oi[emoji31] får ikke håpe han angrer da!
 
Noen andre som klør? Jeg klør overalt... ikke sånn intenst voldsomt! Men nok.. har nok fått litt tørrere og mer problemhud enn jeg har opplevd før, men likevel... Er 12+6
Jupp! Tørr og klør, mest på lår og mage.
 
Jada. Det falt av ca. 3 mnd etter fødsel. Og så vokste det bare ut igjen. Men var jo ikke akkurat superfint i den perioden da jeg hadde pigg langs hele hårfestet og i vikene.. :knegg:

Haha!!
Jeg hadde en ExU i fjor sommer. Måtte akutt operere.. og da fikk jeg pigg og lugg rundt hele etterpå[emoji23] lekkert!!
 
Hvordan tenker dere om jul? Min familie vil gjerne gi gaver til den lille i magen...?! Flere!?
 
Back
Topp