Superskravlerne!!

Silda82

Elsker forumet
Mailykke 2018
Tar utfordringen om å lage en tråd med masse innlegg!
Viktig at alle hiver seg med her nå da! Og også lager egne innlegg!!

Jeg kan melde om at jeg ligger på sofaen, rett ut! Og sovner hvert øyeblikk som helst.. trøtten har ikke gitt slipp enda...

Er du trøtt enda?
 
Tar utfordringen om å lage en tråd med masse innlegg!
Viktig at alle hiver seg med her nå da! Og også lager egne innlegg!!

Jeg kan melde om at jeg ligger på sofaen, rett ut! Og sovner hvert øyeblikk som helst.. trøtten har ikke gitt slipp enda...

Er du trøtt enda?
Ikke så trøtt enda, venter på at frøkna i etg over skal sovne - så det er mye prat i babycallen! Jeg var heldig å sov én time midt på dagen i dag, trøttheten er her også vanligvis ;)
 
Slitsomt med den trøttheten altså! Jeg la meg kl 19 hver dag frem til ca forrige uke, nå er jeg oppe til 20/20.30, så jeg er på bedringens vei [emoji23] er 15+1 i dag.
 
Jeg er trøtt hele tiden jeg[emoji23] men går vel over etterhvert. Uke 12. Jeg legger meg tidlig og allikevel sover lenge og gjerne på dagen også[emoji23][emoji85]
 
Jeg er også stuptrøtt. Legger meg og våkner ca samme som før, men sovner alltid på dagtid :p Gleder meg til overskuddet kommer tilbake :happy:
 
Slitsomt med den trøttheten altså! Jeg la meg kl 19 hver dag frem til ca forrige uke, nå er jeg oppe til 20/20.30, så jeg er på bedringens vei [emoji23] er 15+1 i dag.
Sovner sammen med toåringen [emoji85] så får ikke gjort noen verdens ting her hjemme!! 15+4 idag!
Imponert over at dere klarer å legge dere tidlig og sovne! Jeg er som regel stuptrøtt, men tvinger meg til å være oppe til kl 23 :p
 
Fikset legetime og jordmor idag... Effektivt [emoji23] Jeg er endelig gravid, mens lillebror på 29 år gikk å steriliserte seg idag. Snakk om forskjeller [emoji28]
 
Fikset legetime og jordmor idag... Effektivt [emoji23] Jeg er endelig gravid, mens lillebror på 29 år gikk å steriliserte seg idag. Snakk om forskjeller [emoji28]

Steriliserte seg som 29 åring? Var vel litt vel tidli?[emoji85][emoji848]
 
Ikke så trøtt enda, venter på at frøkna i etg over skal sovne - så det er mye prat i babycallen! Jeg var heldig å sov én time midt på dagen i dag, trøttheten er her også vanligvis ;)

Jeg sovnet, som jeg trodde... men d holder jeg ut kvelden iallefall [emoji23]
 
Slitsomt med den trøttheten altså! Jeg la meg kl 19 hver dag frem til ca forrige uke, nå er jeg oppe til 20/20.30, så jeg er på bedringens vei [emoji23] er 15+1 i dag.

Ja, jeg er vel 15+4 nå, men trøttheten spiser meg opp fra lunsj og utover dagen... håpløst! Men funker greit å ta seg en nap etter middagen... for meg iallefall...
 
Åh som jeg misunner dere som kan sove på dagtid. Jeg hadde lett kunnet sove 3 timer på dagen, tror jeg. Bare går og gjesper dagen lang jeg. Har aldri følt meg så uopplagt før, enda jeg sover 10 timer hver natt..

Har nettopp kommet hjem fra jobb, sitter og manner meg opp til å gå ned på vaskerommet og henge opp tøyet i maskinen..
 
Åh som jeg misunner dere som kan sove på dagtid. Jeg hadde lett kunnet sove 3 timer på dagen, tror jeg. Bare går og gjesper dagen lang jeg. Har aldri følt meg så uopplagt før, enda jeg sover 10 timer hver natt..

Har nettopp kommet hjem fra jobb, sitter og manner meg opp til å gå ned på vaskerommet og henge opp tøyet i maskinen..

Ja, deg merker jeg forskjell på fra før jeg ble gravid. Hvis jeg sov 1 time på dagen da, var jeg ikke trøtt til kvelden..

Men nå kan jeg sove døgnet rundt tror jeg...
 
Ja, deg merker jeg forskjell på fra før jeg ble gravid. Hvis jeg sov 1 time på dagen da, var jeg ikke trøtt til kvelden..

Men nå kan jeg sove døgnet rundt tror jeg...

Samme her. Men sover jammen dårlig på natten allikevel, selv om jeg er stuptrøtt. :wacky:
Våkner hundre ganger og ligger i senga og gjesper lissom..:knegg:
 
Men hvorfor tvinge seg oppe? Trenger ikke kroppen litt ekstra søvn for tiden sa?
Jo, men mannen er hjemme sent fra jobb, så vil ha litt tid med han. Og så er det så mye som må gjøres i resten av huset. Så kvelden bare flyr.
 
Back
Topp