Superskravlerne!!

Samme her. Men sover jammen dårlig på natten allikevel, selv om jeg er stuptrøtt. :wacky:
Våkner hundre ganger og ligger i senga og gjesper lissom..:knegg:

Huff- så slitsomt! Sover som en Stein jeg. Våkner noen ganger litt tidlig bare pga jeg må opp på Do...
 
Jo, men mannen er hjemme sent fra jobb, så vil ha litt tid med han. Og så er det så mye som må gjøres i resten av huset. Så kvelden bare flyr.

Ja sånn ja... ja det blir korte kvelder om man stuper i seng kl 20... det kan ikke jeg heller..
men derfor er det perfekt med 1 time på øyet etter middagen... Hehe
Men jeg kan jo det som ikle har andre barn;)
 
Ja sånn ja... ja det blir korte kvelder om man stuper i seng kl 20... det kan ikke jeg heller..
men derfor er det perfekt med 1 time på øyet etter middagen... Hehe
Men jeg kan jo det som ikle har andre barn;)
Ja, men heldigvis er det flere ganger jeg og mannen har duppet av på sofaen når mini er lagt :) Husker når jeg og mannen var studenter. Da var vi på skolen, dro hjeem og spist middag, sov 2,5 time på sofaen, var våken 2 timer og så på serie eller noe og så la vi oss for natten. Hahaha! Åh! Det var tider det :p bortkastede ettermiddager!
 
Noen andre som klør? Jeg klør overalt... ikke sånn intenst voldsomt! Men nok.. har nok fått litt tørrere og mer problemhud enn jeg har opplevd før, men likevel... Er 12+6
 
Noen andre som klør? Jeg klør overalt... ikke sånn intenst voldsomt! Men nok.. har nok fått litt tørrere og mer problemhud enn jeg har opplevd før, men likevel... Er 12+6

Hadde en periode med tørr hus og kløe på legga, men det har gitt seg...
men håret derimot.. blir fett 5
Minutter etter jeg vasker det[emoji85]
 
Jeg er også veldig trøtt. Pendler en time hver vei til og fra jobb, tar buss så sovner veldig fort på tur hjem. :p
 
Noen andre som klør? Jeg klør overalt... ikke sånn intenst voldsomt! Men nok.. har nok fått litt tørrere og mer problemhud enn jeg har opplevd før, men likevel... Er 12+6
Uff, hørtes ikke noe godt ut. Jeg klør ikke, men har fått skikkelig uren hud på hele kroppen.
 
Back
Topp