Strikketråden

Såå masse fint [emoji7] jeg har så lyst å begynne å strikke vognteppe, små plagg osv, men kjenner motivasjonen ikke helt er der enda. Kanskje det blir bedre etter OUL[emoji5]
 
Såå masse fint [emoji7] jeg har så lyst å begynne å strikke vognteppe, små plagg osv, men kjenner motivasjonen ikke helt er der enda. Kanskje det blir bedre etter OUL[emoji5]

Mista litt piffen jeg og... men regner messen kommer tilbake når kjønnet er klart, litt artigere når man vet "hvem" men strikker til...[emoji28]
Så inntil videre "tvangsstrikker" jeg en mønsterrapport hver dag på fletteteppet, og venter på lanolintilsatt ull for å lage ammeinnlegg
 
Er det noen som har tenkt å strikke vognpose? Eller vet av en oppskrift på en? Gjerne noe som ligner litt på risarosa sine poser.
Jeg er i gang med Risarosainspirert pose, men blir ett prøveprosjekt for har ingen oppskrift, bare noen bilder jeg går ut ifra. Gruer meg til monteringen..
 
Jeg er i gang med Risarosainspirert pose, men blir ett prøveprosjekt for har ingen oppskrift, bare noen bilder jeg går ut ifra. Gruer meg til monteringen..
Krysser fingrene for at den blir bra! Jeg skal spørre svigermor [emoji4]
 
Krysser fingrene for at den blir bra! Jeg skal spørre svigermor [emoji4]
Har stor tro på at det blir det. Bruker samme oppskrift som på bildet under. Strikker i Merino Extra fine på pinne 4.
cf43452aa6d1dcd6f0ef92e6f4e8041e.jpg
 
4ebe49e8d09c3d14dd8022ea28ba1407.jpg
strikkesett nr 1 til mini ferdig :) omslagarillejakke fra paelas og kjappstrikkadrakt. Begge strikket i dale lerke og str 0-6mnd [emoji170]
 
Last edited:
Jeg skal begynne å strikke til baby når vi vet kjønn[emoji4] men nå for tiden holder jeg på med prosjekt julegaver [emoji4] holder på å strikke lillyponcho til en niese[emoji4]
 
Så mye fint jeg fant ut i dag at lille er på vei og mest sannsynlig gitt. Minste er jente og mye rosa så her må det strikkes i litt guttefarger og nøytralt. Men vinterkysa skal strikkes! Teppe skal jeg sette i gang med så fort jeg får garn i hus. Ellers blir det litt små plagg. Har endel fra storebror :)
 
Back
Topp