Strikketråden

Abigael

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
jeg elsker å strikke, og strikker hele tiden! Begynte på et teppe forrige gang jeg testet positivt.. da gikk det ikke bra, men jeg har strikket det ferdig etterpå.
Nå strikker jeg masse som skal selges på julemarked, men gleder meg veldig til å begynne å strikke til knøttet i magen! :dummy::happy:

Andre som strikker eller har begynt å tenke på babystrikk?

Tenkte vi kunne legge ut tips og bildet etterhvert som vi finner fine ting å strikke?
 
Last edited:
Rompere med tilbehør

56dd5362423ae9923946a77a1d3113c4.jpg


3cd17f9c0ed2246a2e7a9881bdae6aa8.jpg


Halvferdig body

fdc8126769315eb8deb40b636747effe.jpg


Et teppe som ligger på jobb (er nattevakt, så rekker en del strikking der)

Og holder nå på med Klompelompe hentesett [emoji4]

Mangler damping og knapper her da....
 
Last edited:
Jeg strikker ganske mye til tider, men nå har det vart litt dårlig i det siste :(
Mitt nåværende projekt er votter til meg selv (har alltid strikket og gitt bort), så dem blir jo fine att ha i mars da jeg skal gå trilleturer :p

Tenker jeg sikkert begynner med litt babystrikk etter jeg er ferdige med votterne :)
 
Jeg begynte på et lappeteppe til søstern som skal ha i september. Men må innrømme det er vanskelig å fullføre når jeg helst bare vil lage til meg selv/arvingen : p
 
Jeg har kun strikket et babyteppe og en lue i hele mitt liv... men både mamma og svigermor er så flinke og raske at det ikke har vært behov. Burde jo lære meg, da! Får se utover høsten om jeg finner noe enkelt som mamma kan hjelpe med :)
 
Jeg har begynt på en heldress i ull fra klompelompe bok 2 til knøttet. Akkurat ferdig med en lik til storesøster, så kan matche [emoji7]
 
Jeg er kjempedårlig til å strikke, men jeg har så lyst å strikke noe enkelt til den lille. Tør ikke begynne enda, er redd for å jinxe meg selv, men jeg har allerede sett på luer og hentesett. Gleder meg kjempemasse.
 
Strikker mye :) starter nok ikke å strikke til frøet før til høsten, men strikker mye til storesøskene og tantebarn :)
 
Strikker mye.. :) elsker å strikke og få litt indre ro :) skal begynne på barnehagesett til storesøster straks :)
 
Sååå trøtt siste uka at jeg faktisk ikke har strikket noenting! [emoji15] gleder meg til strikkelysten er tilbake [emoji6]
 
Har strikket endel allerede men synes det er vanskelig å strikke kjønnsnøytralt. Har strikket bussanlullteppe i fargen kritt, så strikker jeg bellateppe nå i koksgrå:) har strikker et par rompere i tillegg men gleder meg til å strikke mer når vi vet hvem som bor inni magen[emoji173]️[emoji170]
0c1eca37f862906a543ef336e66393f1.jpg
8cfebec65f10d42b988b60e83fd671ae.jpg
 
Har strikket endel allerede men synes det er vanskelig å strikke kjønnsnøytralt. Har strikket bussanlullteppe i fargen kritt, så strikker jeg bellateppe nå i koksgrå:) har strikker et par rompere i tillegg men gleder meg til å strikke mer når vi vet hvem som bor inni magen[emoji173]️[emoji170]
0c1eca37f862906a543ef336e66393f1.jpg
8cfebec65f10d42b988b60e83fd671ae.jpg

Så fint![emoji4] ja det er artigere å strikke i farger! [emoji1]
 
Back
Topp