Strikketråden

Jeg har strikket mange av denne dahlia romperen til venninner. Skader ikke å lage en til meg selv også! Men sliter litt kjønnsnøytrale farger. Har brukt turkisblå, kanskje sennep, rødt? Tips mottas med takk!
20170331_185653-01.jpeg
 
Tror jeg må starte snart jeg og nåf jeg ser alt det fine her [emoji7]
 
Jeg har strikket mange av denne dahlia romperen til venninner. Skader ikke å lage en til meg selv også! Men sliter litt kjønnsnøytrale farger. Har brukt turkisblå, kanskje sennep, rødt? Tips mottas med takk!
20170331_185653-01.jpeg

Oppskrift på denne?[emoji7]
 
Noen av dere som strikker på bestilling? :) Jeg kan dessverre ikke strikke selv, og har ingen til å lære meg heller. Skulle så gjerne prøvd meg på et helt enkelt teppe til babyen, men jeg står fast med en gang jeg mister en maske eller gjør noe annet feil.
 
Skulle ønske jeg kunne strikke også [emoji56][emoji177]dere er utrolig flinke[emoji1319]
 
Noen av dere som strikker på bestilling? :) Jeg kan dessverre ikke strikke selv, og har ingen til å lære meg heller. Skulle så gjerne prøvd meg på et helt enkelt teppe til babyen, men jeg står fast med en gang jeg mister en maske eller gjør noe annet feil.

YouTube er din venn[emoji1]
Hiv deg på, tenk for en følelse å strikke teppe selv til den lille! Kjærlighet i hver maske[emoji173]️ og plutselig er du hekta og strikker alt mulig rart! [emoji6][emoji4]

DuStoreAlpakka har ei bok som heter Strikk fra scratch, den lærte meg å strikke, den er helt genial! Masse forklarende bilder og gode tips om man gjør en feil osv. Anbefales på det varmeste!
 
Gleder meg også til å strikke til lille i magen! Strikker vanligvis mye, men blir ikke så mye om sommeren. Lysten kommer vel tilbake til høsten :happy:
 
YouTube er din venn[emoji1]
Hiv deg på, tenk for en følelse å strikke teppe selv til den lille! Kjærlighet i hver maske[emoji173]️ og plutselig er du hekta og strikker alt mulig rart! [emoji6][emoji4]

DuStoreAlpakka har ei bok som heter Strikk fra scratch, den lærte meg å strikke, den er helt genial! Masse forklarende bilder og gode tips om man gjør en feil osv. Anbefales på det varmeste!

Tusen takk for tips! Må bestille meg denne skjønner jeg :) Har prøvd meg på YouTube før, men alle strikker så forskjellig, og det var som sagt feil jeg aldri klarte å rette opp. Vi får prøve igjen! :)
 
Jeg begynte med ett teppe nylig, gleder meg veldig til ferien er over og jeg kan fortsette å strikke det! Etter det skal jeg strikke en bleiebukse, og jeg kan ikke en gang strikke sokker [emoji13]
 
Back
Topp