Strikke/hekletråd

Da er jeg snart ferdig med mitt babyteppe/vognteppe, har kun ca 1 m og 20 cm igjen av blondekanten. Tar fryktelig lang tid syns jeg, men nå ser jeg endelig slutten på dette prosjektet. Ble ikke så værst heller :)
 
Da er jeg snart ferdig med mitt babyteppe/vognteppe, har kun ca 1 m og 20 cm igjen av blondekanten. Tar fryktelig lang tid syns jeg, men nå ser jeg endelig slutten på dette prosjektet. Ble ikke så værst heller :)
Gleder meg til å se det ferdige produktet :)
 
Jeg strikker ikke selv men er så heldig at jeg har både mor, svigermor og to bestemødre som strikker :) min mormor skal strikke vognteppe i mariusmønster! Det blir så fint! :)
 
Er det noen som har tid til håndarbeid nå når knøttene våre begynner å bli noen mnd gamle? Jeg har heklet denne kjolen til snuppa mi :) Har tatt langt tid, har lært meg å hekle underveis..
28274a39fef0ea1b63b0bb37cec76816
 
Er det noen som har tid til håndarbeid nå når knøttene våre begynner å bli noen mnd gamle? Jeg har heklet denne kjolen til snuppa mi :) Har tatt langt tid, har lært meg å hekle underveis..
28274a39fef0ea1b63b0bb37cec76816
Den var jo kjempesøt, syns du har vært kjempeflink hvis du har lært å hekle underveis;)

Jeg strikket kjole til mini før jul:)ImageUploadedByBV Forum1452103157.486924.jpg
 
Ja, nå da han sover noen timer av gangen, og koser seg i lengre tid på babygymmen, blir det mer tid til hobby :) Hekler en ullbukse som matcher en vest jeg strikka før han kom. Legger ut bilde når det er ferdig :)
 
Jeg strikket en del i oktober november - vart 3 kjappstrikkdrakter til mini og gaver og en del babytøfler. Men nå har det stoppet litt opp. Julen kom og plutselig var dagene ferdige.
Men vil tro at strikketøyet snart kommer fram igjen, får se om jeg finner et nytt prosjekt :)

Om noen har et tips til gutt så gi gjerne beskjed :)
 
Back
Topp