Stellebag

Stellesekken kom idag! Er veldig spent på den, kjenner jeg!
 
Som førstegangs-mamma føler jeg at jeg ikke har peiling, så nå er jeg jo mindblown av stellesekk, haha!
Har fått to stellebag'er kasta etter meg, men den ene er liten som fy, og den andre er den Emmaljunga PC-veske-lignende saken.

Men mannen elsker jo sekker (sånn seriøst, det kan ikke være sunt å være så opphengt i sekker), og når vi uansett ser for oss mer bruk av sjal/sele og turer uti skauen og på fjellet enn langsmed asfalt og kjøpesenter så er jo stellesekk genialt.
 
Som førstegangs-mamma føler jeg at jeg ikke har peiling, så nå er jeg jo mindblown av stellesekk, haha!
Har fått to stellebag'er kasta etter meg, men den ene er liten som fy, og den andre er den Emmaljunga PC-veske-lignende saken.

Men mannen elsker jo sekker (sånn seriøst, det kan ikke være sunt å være så opphengt i sekker), og når vi uansett ser for oss mer bruk av sjal/sele og turer uti skauen og på fjellet enn langsmed asfalt og kjøpesenter så er jo stellesekk genialt.
Der er genialt! Og så mye å velge i! Man kan jo bruke en vanlig sekk som stellesekk også :happy:
 
Som førstegangs-mamma føler jeg at jeg ikke har peiling, så nå er jeg jo mindblown av stellesekk, haha!
Har fått to stellebag'er kasta etter meg, men den ene er liten som fy, og den andre er den Emmaljunga PC-veske-lignende saken.

Men mannen elsker jo sekker (sånn seriøst, det kan ikke være sunt å være så opphengt i sekker), og når vi uansett ser for oss mer bruk av sjal/sele og turer uti skauen og på fjellet enn langsmed asfalt og kjøpesenter så er jo stellesekk genialt.
De er helt geniale! Vi bruker fortsatt stelllesekken til jentene på 2,5 og snart 4 hvis vi skal avsted. Skiftetøy, vann osv. Og regner med vi fortsatt får plass til dette med baby sine ting oppi også :) Utrolig god plass i de sekkene.
 
De er helt geniale! Vi bruker fortsatt stelllesekken til jentene på 2,5 og snart 4 hvis vi skal avsted. Skiftetøy, vann osv. Og regner med vi fortsatt får plass til dette med baby sine ting oppi også :) Utrolig god plass i de sekkene.
Hvilken stellesekk har dere? :angelic:
 
Som førstegangs-mamma føler jeg at jeg ikke har peiling, så nå er jeg jo mindblown av stellesekk, haha!
Har fått to stellebag'er kasta etter meg, men den ene er liten som fy, og den andre er den Emmaljunga PC-veske-lignende saken.

Men mannen elsker jo sekker (sånn seriøst, det kan ikke være sunt å være så opphengt i sekker), og når vi uansett ser for oss mer bruk av sjal/sele og turer uti skauen og på fjellet enn langsmed asfalt og kjøpesenter så er jo stellesekk genialt.
Vi har også en som er tiny - mer en vogn organiser enn stellebag. Men den er genial når barn har blitt litt større - typ 1 år - får plass til et par bleier, en pk våtservietter, liten stellematte og vannflaske. Altså nok til alle små turer der barn er med.

Ellers er sekk uunnværlig på turer med sele! Så det er bare å kjøpe med en gang! Særlig hvis mannen har oppheng i det…
 
Jeg kjøpte Done By Deer stellesekk, men sendte den tilbake (veldig enkel retur hos Bootz!). Jeg ble ikke komfortabelt med stroppene og jeg kom ikke over at det ikke var rom på sidene med plass til vannflaske. Etter vanvittig mye om og men fant jeg en pent brukt stellesekk fra Vidas babynest på finn.no :) Spent på hva jeg syns om den når den kommer!
 
Back
Topp