Stellebag

Personlig ville jeg heller kjøpt stellesekk enn stelleveske. Lett å tenke at man skal kjøpe vesken som tilhører vognen, men jeg brukte ikke vesken etter at jeg kjøpte sekken. Så veska var iallfall totalt tomkjøp for min del. Mannen var også veldig glad for at han hadde stellesekk og ikke stelleveske da han startet foreldrepermisjonen.
Min mann er også helt enig i at vi kjører sekk denne gangen :happy:
 
Har dere sett dere ut en bestemt?
Nei, jeg har ikke bestemt meg enda. Mannen kunne nok brukt en vi har fra før :hilarious: Men jeg vil ha en med litt flere lommer. Jeg syns vida ser veldig ålreit ut, men at den er litt lang når den henger på vogna. Så da heller jeg mot kaos sekken. Ser det ligger noen på finn også.
 
Noen som har kjøpt Done By Deer stellesekk? Jeg overtenker dette valget noe veldig :bag: :hilarious: Jeg liker sekker med rom til vannflaske utenpå, nemlig, men jeg liker utseendet på Done By Deer veldig godt! Blir den veldig lang å ha hengende på vogna?
 
Noen som har kjøpt Done By Deer stellesekk? Jeg overtenker dette valget noe veldig :bag: :hilarious: Jeg liker sekker med rom til vannflaske utenpå, nemlig, men jeg liker utseendet på Done By Deer veldig godt! Blir den veldig lang å ha hengende på vogna?
Har vurdert den selv ! Synes den hang mye bedre på vognen en stellesekken fra bugaboo
 
1000008672.jpg
Ferdig vaska og pakka litt til sykehuset til lillesøster.

Kjøpt brukt til storesøster i 2020.
 
1000008671.jpg
Det er en start på ha med i stellebagen.
Vet ikke om hun er 50 eller 56.
Eller om det er varmt eller kaldt.
Så da ble det sånn.
Storesøster valgte ut det grønne til venstre.
Det er etter henne.
 
Yey, den er fin!! Vi har grønn vogn så tror vi går for sort :smiley-angelic002
Vi har grå vogn :happy: Skal ha sort reisevogn etterhvert. Tror det kommer til å funke helt fint :Heartred Den svarte er også fin!
 
Vi har gått for stellesekk fra Petite cherie. Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe veska som hørte til Emmaljunga-vogna, men etter en liten runde konkluderte vi med at sekk er både mer praktisk og at vi får mer bruk av den. Sekken kjøpte vi i nøytral sort så den skiller seg ikke ut fra vogna som er mørk grønn, og ganske kjønnsnøytral, så den kan både jeg og mannen bruke senere også.
 
Vi har gått for stellesekk fra Petite cherie. Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe veska som hørte til Emmaljunga-vogna, men etter en liten runde konkluderte vi med at sekk er både mer praktisk og at vi får mer bruk av den. Sekken kjøpte vi i nøytral sort så den skiller seg ikke ut fra vogna som er mørk grønn, og ganske kjønnsnøytral, så den kan både jeg og mannen bruke senere også.
Åååh måtte google, den var jo kjempe fin!!
 
Åååh måtte google, den var jo kjempe fin!!
Ja, likte at den var så enkel! Og det er så utrolig mange lommer og flaskelommer på den! Utenpå er det tre mindre lommer til småting og to flaskelommer. Inni er det både forede og uforede flaskelommer så vi kan holde drikke litt kaldt mens vi er på tur. Vi fikk den på tilbud til 249,- så tidenes kupp også!
 
Ja, likte at den var så enkel! Og det er så utrolig mange lommer og flaskelommer på den! Utenpå er det tre mindre lommer til småting og to flaskelommer. Inni er det både forede og uforede flaskelommer så vi kan holde drikke litt kaldt mens vi er på tur. Vi fikk den på tilbud til 249,- så tidenes kupp også!
Oi, til den prisen var det ikke noe å lure på!!
 
Vi har klart en stellesekk som vi har brukt til de to andre :) kjøpt på nett, type Kina-nettside, men de har en på Temu som ligner veldig. Mange lommer og veldig god plass!
 

Vedlegg

  • IMG_4851.png
    IMG_4851.png
    784,9 KB · Visninger: 21
Vi har klart en stellesekk som vi har brukt til de to andre :) kjøpt på nett, type Kina-nettside, men de har en på Temu som ligner veldig. Mange lommer og veldig god plass!

Kikka på den! Ser jo veldig grei ut :D
 
Back
Topp