Stellebag

Åh vi hadde en skikkelig møkkabag som fulgte med nxt90, ikke de vqnlig emmaljunga-veskene men de flate som ser ut som en pc bag. Fyttigrisen for noe dritt :hilarious: hadde en stor veske med flere rom som jeg brukte, og mannen måtte jo såklart ha en taktisk svæææær sekk :rolleyes: jeg hater fortsatt den sekken. Blir vel det samme nå.
Vi hadde en helt fantastisk stellematte som man kunne ha bleier og våtservietter(og evt skift) inni, den ble mye brukt. Usikker på om vi fortsatt har den.. har vi den ikke så skal vi ha ny, helt klart. Korte turer så trengte vi bare den.
 
Åh vi hadde en skikkelig møkkabag som fulgte med nxt90, ikke de vqnlig emmaljunga-veskene men de flate som ser ut som en pc bag. Fyttigrisen for noe dritt :hilarious: hadde en stor veske med flere rom som jeg brukte, og mannen måtte jo såklart ha en taktisk svæææær sekk :rolleyes: jeg hater fortsatt den sekken. Blir vel det samme nå.
Vi hadde en helt fantastisk stellematte som man kunne ha bleier og våtservietter(og evt skift) inni, den ble mye brukt. Usikker på om vi fortsatt har den.. har vi den ikke så skal vi ha ny, helt klart. Korte turer så trengte vi bare den.
Sånn stellematte hadde vi også! Det hadde jeg glemt, den var kjekk!
 
Mista junispira men kan likevel tipse om billigsekken vi kjøpte
En grå rygsekk fra Biltema! helt konge rett og slett og mega billig! bruker den fortsatt til mat og skiftetøy
Den har jeg hørt om og tenkte sjekke ut :joyful:
 
Den har jeg hørt om og tenkte sjekke ut :joyful:

Den er veldig grei
og mann har mye annet å bruke penger på
 

Den er veldig grei
og mann har mye annet å bruke penger på
Den kan ikke henges på vogna, bare. Kan ligger under da. Om man ikke vil ha den på ryggen, liksom
 
Den kan ikke henges på vogna, bare. Kan ligger under da. Om man ikke vil ha den på ryggen, liksom

Kan kjøpe sånne kroker til vogna den kan henge på! Men henger nok ikke på samme måte som en stellebag likevel :shy:
 
Kan kjøpe sånne kroker til vogna den kan henge på! Men henger nok ikke på samme måte som en stellebag likevel :shy:
Jeg ser ikke hvor man skal feste krokene i sekken :hilarious:
 

Den er veldig grei
og mann har mye annet å bruke penger på
Helt klart!
 
Har Vidas stellesekk - den er helt genial. Bruker den fortsatt - særlig på fly/reiser.

Hadde også stelleveske fra Bugaboo, men sekk er myye bedre syntes jeg.

 
Etterhvert brukte jeg bare Bugaboo organiser, plass til stellematte (fra vida stellesekk), et par bleier, våtservietter, lommetørkle, vannflaske og et par klemmeposer.

 
Har Vidas stellesekk - den er helt genial. Bruker den fortsatt - særlig på fly/reiser.

Hadde også stelleveske fra Bugaboo, men sekk er myye bedre syntes jeg.

Åh den så fin ut! Takk for tips!
 
*Dytt*

Jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal velge, men det er kanskje litt salg og sånn nå? :happy:
 
Har Vidas stellesekk - den er helt genial. Bruker den fortsatt - særlig på fly/reiser.

Hadde også stelleveske fra Bugaboo, men sekk er myye bedre syntes jeg.

Denne virket veldig bra! Og ikke så altfor dyr☺️ Jeg trenger tråder som dette, for jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg trenger fremover, eller hva som er lurt å tenke på når jeg skal kjøpe ting.
 
Denne virket veldig bra! Og ikke så altfor dyr☺️ Jeg trenger tråder som dette, for jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg trenger fremover, eller hva som er lurt å tenke på når jeg skal kjøpe ting.
Personlig ville jeg heller kjøpt stellesekk enn stelleveske. Lett å tenke at man skal kjøpe vesken som tilhører vognen, men jeg brukte ikke vesken etter at jeg kjøpte sekken. Så veska var iallfall totalt tomkjøp for min del. Mannen var også veldig glad for at han hadde stellesekk og ikke stelleveske da han startet foreldrepermisjonen.
 
Back
Topp