Stavanger Mammaer <3

Når blir det treff? Neste torsdag dvs. 14. april?
Håper det blir flere treff etterhvert, da jeg ikke kan delta den 14. april :(
 
For min del passe det alle dager, unntatt torsdag :D

Så bra:) Hvem kan hvilke dager ellers da? Dere må si når det passer for dere så skal jeg prøve å få henge meg på:) hvem ønsker å være med og hvilken dag passer? Jeg er som regel ledig mellom 12.30 og 14.30 hver dag hvis det tidsrommet passer for noen. Ellers kan jeg treffe dere etter eksamenene mine:)
 
Hva med tirsdag? Jeg kan dagtid og ettermiddag:)

Jeg jobber til vanlig til kl 16:00. Slik at jeg egentlig alltid bare kan etter arbeidstid. Idag skal jeg på yoga i Pedersgata, skal visst vær veldig bra for både mor og barn!! :) så idag faller ut for meg. Håper vi finner en dag snart, veldig lyst å treffe dere altså! :)
 
Jeg jobber til vanlig til kl 16:00. Slik at jeg egentlig alltid bare kan etter arbeidstid. Idag skal jeg på yoga i Pedersgata, skal visst vær veldig bra for både mor og barn!! :) så idag faller ut for meg. Håper vi finner en dag snart, veldig lyst å treffe dere altså! :)
Yoga i pedersgata, link/tid/pris/fortell?

Jeg personlig kjenner at jeg trenger dere kommende mødre i min vennekrets, ser det slik at det blir vanskelig for alle å møtes feks torsdag eller ja,så du/dere som kan nå denne uka,vi kan vel treffes? Så henger dere dere på når dette passer for dere:)

Ser veldig frem til nye bekjentskaper:)
 
Yoga i pedersgata, link/tid/pris/fortell?

Jeg personlig kjenner at jeg trenger dere kommende mødre i min vennekrets, ser det slik at det blir vanskelig for alle å møtes feks torsdag eller ja,så du/dere som kan nå denne uka,vi kan vel treffes? Så henger dere dere på når dette passer for dere:)

Ser veldig frem til nye bekjentskaper:)

Carna i pedersgata. Gå inn på facebook å se etter Carna. Yogaen heter sivananda yoga og er skikkelig herlig! Aldri våre noe yoga person, men dette var veldig bra!

Bestem en dato dere, så møter jeg! Jeg er kjempe gira til å treffe dere!! :)
 
Er det noe vi/jeg kan gjør for å gjør det lettere for deg?
Kanskje du kan møte meg eller feks missSiddis eller noen av de andre koselige damene først før du blir med på treff?
Ja kanskje det :) husker for 7 år siden at eg angre litt på eg aldri blei med på sånn bv treff.. Husker eg reiste inn til byen og var klar men så da eg såg alle mødrene så stakk eg av :p hehe :-D
 
Ja kanskje det :) husker for 7 år siden at eg angre litt på eg aldri blei med på sånn bv treff.. Husker eg reiste inn til byen og var klar men så da eg såg alle mødrene så stakk eg av :p hehe :-D

Hehe offdå! Eg ser den altså, eg e litt av den samme typen. Men det eg kan foreslå at me drøye mandagstreffet litt, men at f.eks meg og deg kan treffast? Eventuelt og MissSiddis viss hu/du vil? Ser ikkje ut som de andre kan uansett. Ka seie du om d? :) alltid tryggare å bare ta en kaffi å en kakebite når me e 2-3 stk :)
 
Back
Topp