Stavanger Mammaer <3

Hehe offdå! Eg ser den altså, eg e litt av den samme typen. Men det eg kan foreslå at me drøye mandagstreffet litt, men at f.eks meg og deg kan treffast? Eventuelt og MissSiddis viss hu/du vil? Ser ikkje ut som de andre kan uansett. Ka seie du om d? :) alltid tryggare å bare ta en kaffi å en kakebite når me e 2-3 stk :)

Hei på dere, jeg er også noe lik med typ presentasjon/sosial angst så dette klarer vi i sammen:):) Jeg hadde veldig ønsket å møtes imorgen, men vis dere to vil møtes først alene så har jeg full forståelse for dette,er greit å ha en å forholde seg litt til i begynnelsen:) Er ledig på dagen å kvelden:)

Ha en fin kveld da jenter så ser vi ang imorgen?:):)
 
Hei på dere, jeg er også noe lik med typ presentasjon/sosial angst så dette klarer vi i sammen:):) Jeg hadde veldig ønsket å møtes imorgen, men vis dere to vil møtes først alene så har jeg full forståelse for dette,er greit å ha en å forholde seg litt til i begynnelsen:) Er ledig på dagen å kvelden:)

Ha en fin kveld da jenter så ser vi ang imorgen?:):)


Heia!

Ja eller at Bessie og du treffes idag? Jeg tenker bare at det er kjekt at alle er inkludert og føler seg vel :) du virke som en utrolig kjekk og inkluderende person så tror nok alle trives i din nærhet :)
Så eventuelt du kan ta kontakt med Bessie på pm og avtale noe? :)
 
Hei:)

Beklager veldig sent svar. Men måtte akutt til tannlegen for å trekke visdomstann som var veldig betent...

Har hatt store smerter de siste dagene. En veldig vond opplevelse da alle hormonene i kroppen også løper løpsk, og jeg ikke kan ta noe smertestillende. Måtte ty til en Paracet i natt da smertene var uutholdelige:( de fikk heldigvis fjernet den ene hjørnetannen, men den med betennelse må de ta etter fødselen, så det verker fra alle steder i munnen, hehe. jeg er ikke helt i form, så kunne ikke være med i går. Ikke meningen å klage, men har ikke så mange å klage til, så håper det er ok :)

Og nå nærmer eksamenene mine seg veeeeldig :( så jeg klarer nok ikke møte dere før etterpå. Har veldig lyst til å bli kjent med dere, men håper dere kan treffest først så henger jeg meg på etterhvert:) lykke til og skriv gjerne her inne hva dere gjorde og slikt:) gleder meg til å bli kjent med dere:)
 
Hei:)

Beklager veldig sent svar. Men måtte akutt til tannlegen for å trekke visdomstann som var veldig betent...

Har hatt store smerter de siste dagene. En veldig vond opplevelse da alle hormonene i kroppen også løper løpsk, og jeg ikke kan ta noe smertestillende. Måtte ty til en Paracet i natt da smertene var uutholdelige:( de fikk heldigvis fjernet den ene hjørnetannen, men den med betennelse må de ta etter fødselen, så det verker fra alle steder i munnen, hehe. jeg er ikke helt i form, så kunne ikke være med i går. Ikke meningen å klage, men har ikke så mange å klage til, så håper det er ok :)

Og nå nærmer eksamenene mine seg veeeeldig :( så jeg klarer nok ikke møte dere før etterpå. Har veldig lyst til å bli kjent med dere, men håper dere kan treffest først så henger jeg meg på etterhvert:) lykke til og skriv gjerne her inne hva dere gjorde og slikt:) gleder meg til å bli kjent med dere:)
Hei kjære deg!
Huff tannverk er noe av det verste, har hatt store problemer med dette selv men godt du fikk kommet deg til tannlegen og fikk trekke. Håper at den andre tanna ikke gir deg for mye problemer frem til den trekkes:/

Forstår godt det er travelt med eksamener osv, kreves jo mye det så du får heller gi beskjed når du(og dere andre) med studier er ferdig og klar for sommeren:)

Hva med dere andre? Synes det er dumt det har tatt så tid dette men allikevel så løper jo dagene hehe:)

Noen som vil møtes en av dagene denne uka? Et kaffi besøk eller noe?:) Er jo herlig ute i sola også utenom vinden:p
 
Jeg vil også bli med på treff etterhvert som jeg tør å bevege meg mer enn jeg gjør akk nå. alle disse blødningene kommer og går. Har fått beskjed fra legen om å holde meg i ro :(
 
Jeg vil også bli med på treff etterhvert som jeg tør å bevege meg mer enn jeg gjør akk nå. alle disse blødningene kommer og går. Har fått beskjed fra legen om å holde meg i ro :(
❤️❤️❤️

Hvordan er det med deg? Var utrolig godt å lese alt alt gikk bra med den lille selv om det må ha vært en skikkelig skremmende opplevelse. Håper du blør mindre snart så du får nyte resten av svangerskapet:) Også at vi sees snart:)
 
❤️❤️❤️

Hvordan er det med deg? Var utrolig godt å lese alt alt gikk bra med den lille selv om det må ha vært en skikkelig skremmende opplevelse. Håper du blør mindre snart så du får nyte resten av svangerskapet:) Også at vi sees snart:)
Joda, takk, det går greit. Hadde vært greit å slippe dette slik at det siste svangerskapet kan nytes i stedet for å fryktes :)
 
Hei :)

Jeg har bodd i Stavanger i to år og kjenner ingen med barn, er det noen som vil ha en turkamerat på Madla?

Er snart 24 år og har en liten gutt på 4 mnd, vi bor ved møllebukta.

Send gjerne melding :)
 
Har ikke hørt noe mer, så vet ikke om det blir noe av det eller ei..?
Heeeei!har vært super travel i helgen men jo såklart møtes vi imorgen,hva kl?:) Er dårlig på navn på kafeer selv (haha) men vi kunne jo evnt møtes eeeerhm utenfor Fretex der i Body shop gaten så rusler vi opp på kafeene og ser hvilken som faller oss i smak?:)
 
Den er grei! Møtes utfor Fretex 17:30 da? Da får jeg spist og gjort meg klar før jeg kommer ruslende. Ses da!
 
Back
Topp