Stavanger Mammaer <3

Har sjekka for her i Stavanger men lurer (siden du allerede er i trening) At det er for 2 trimester også ?Dette et jo forebyggende:) Har de en pakkepris/avtale der eller er det klippekort også? Spør da det er samme om det er Stvg eller Sandes,det beste tilbudet ønsker jeg hehe :)

I Sandnes koster det 80 kr gangen men om man melder seg inn i foreningen for kvinner med bekkenplager koster det kun 60 kr tror jeg det var.. Det lønner seg i lengden og man kan melde seg inn selv om man ikke har bekkenplager enda. Jeg begynte med en gang nesten etter positiv test :D så ingen begrensning der.. Det er jo egentlig for dem med bekkenskade her i Sandnes men de åpner opp for gravide i tilegg :)

Søsteren min trener i Stavanger på saniteten og er veldig fornøyd der. Hun er ikke gravid men sliter med bekken etter fødsler.
 
Vi får ei jente❤️❤️❤️❤️❤️ Helt fantastisk følelse og fikk se ei sprellen lita jente med perfekt anatomi og ellers frisk og rask:) Fikk med noen bilder hjem pluss to film snutter,skikkelig kos:)

Håper dere også får vite snart:)

Skal vi treffes i uke dere? Ser frem til å møte dere:)
 
Vi får ei jente❤️❤️❤️❤️❤️ Helt fantastisk følelse og fikk se ei sprellen lita jente med perfekt anatomi og ellers frisk og rask:) Fikk med noen bilder hjem pluss to film snutter,skikkelig kos:)

Håper dere også får vite snart:)

Skal vi treffes i uke dere? Ser frem til å møte dere:)
Gratulerer så masse. Det er helt fantastisk!!:) det er så kjekt å se henne inni der:) :) for en følelse, så kjekt at alt var bra med lille i magen:) lurer på om torsdag passer best for meg i tilfelle :)
 
Gratulerer så masse. Det er helt fantastisk!!:) det er så kjekt å se henne inni der:) :) for en følelse, så kjekt at alt var bra med lille i magen:) lurer på om torsdag passer best for meg i tilfelle :)

Tusen takk:) Ja det var helt fantastisk :) Hører jo med doppleren også en eller to ganger i uka, enda litt uvirkelig hehe:)

Torsdag passer for meg også:) hva med dere andre?
 
Vi får ei jente❤️❤️❤️❤️❤️ Helt fantastisk følelse og fikk se ei sprellen lita jente med perfekt anatomi og ellers frisk og rask:) Fikk med noen bilder hjem pluss to film snutter,skikkelig kos:)

Håper dere også får vite snart:)

Skal vi treffes i uke dere? Ser frem til å møte dere:)

Gratulerer! Vi fikk også bilder og filmsnutt:) veldig stas
 
Tusen takk:) Ja det var helt fantastisk :) Hører jo med doppleren også en eller to ganger i uka, enda litt uvirkelig hehe:)

Torsdag passer for meg også:) hva med dere andre?

Jeg kan dessverre ikke på torsdag for jeg jobber og studerer den dagen. Men kan ver med neste gang :rolleyes:
 
Jeg kan dessverre ikke på torsdag for jeg jobber og studerer den dagen. Men kan ver med neste gang :rolleyes:
Da finner vi en annen dag senere:) har eksamen i mai og juni så er ikke så lett å komme seg unna lesingen heller:) men finn en dag dere så håper jeg at jeg også kan henge meg på:)
 
Tusen takk:) Ja det var helt fantastisk :) Hører jo med doppleren også en eller to ganger i uka, enda litt uvirkelig hehe:)

Torsdag passer for meg også:) hva med dere andre?

Hei:) hehe ja kan tenke meg at det er kjempe spennende å høre:) jeg også ville hatt en sånn:) elsker å høre hjerte:)

vi får finne en dag som passer for flere så kan vi møtes hvertfall samlet første gang:) når passer det for dere andre? Neste uke? Uken etter? :)
 
Jeg har også lyst å henge meg på med dere!! :) Jeg har byttet bruker fra høstglede88 - til denne. Grunnet til det er jeg ikke klarte å logge meg på lenger inne på appen, og hang seg fast hele tiden. Har snakket litt med miss Siddis før, men klarer ikke å begynne pm med deg! :) :)
 
Jeg har også lyst å henge meg på med dere!! :) Jeg har byttet bruker fra høstglede88 - til denne. Grunnet til det er jeg ikke klarte å logge meg på lenger inne på appen, og hang seg fast hele tiden. Har snakket litt med miss Siddis før, men klarer ikke å begynne pm med deg! :) :)
Hei så gøy:) veldig kjekt med flere her inne. Dumt at du måtte endre bruker da... Avogtil er denne teknologien litt rar ja:) Synes vi skal få til dette treffet snart:) er dere ledig en dag i neste uke da? Gleder meg til å treffe dere:)

Hvor bor du? Jeg bor på sola, kunne invitert alle hjem til meg, men er redd det er litt langt for dere å reise. Så gjerne vi skal treffest et sted i byen, miss siddis får foreslå noe:)
 
Hei så gøy:) veldig kjekt med flere her inne. Dumt at du måtte endre bruker da... Avogtil er denne teknologien litt rar ja:) Synes vi skal få til dette treffet snart:) er dere ledig en dag i neste uke da? Gleder meg til å treffe dere:)

Hvor bor du? Jeg bor på sola, kunne invitert alle hjem til meg, men er redd det er litt langt for dere å reise. Så gjerne vi skal treffest et sted i byen, miss siddis får foreslå noe:)

Jeg har også hatt noe problemer med meldingene her inne faktisk:):)

Jeg har hus 5min fra sentrum med plass til alle så vi kan være hos meg men synes Kansje at første gang kan vi evnt møtes på kafé,er mange koselige i den fargerike gaten:) Jeg kan neste uke jeg,hadde veldig lyst denne uka da jeg ser frem til å bli kjent med dere men forstår at det er travelt med eksamener :) Som sakt så bor jeg så nærme byen at det er bare til å hyle ut når noen er i byen:) Kansje vi evnt kan få til ei gruppe på fb osv også? Føler det er lettere å holde kontakten der:)
 
Jeg har også hatt noe problemer med meldingene her inne faktisk:):)

Jeg har hus 5min fra sentrum med plass til alle så vi kan være hos meg men synes Kansje at første gang kan vi evnt møtes på kafé,er mange koselige i den fargerike gaten:) Jeg kan neste uke jeg,hadde veldig lyst denne uka da jeg ser frem til å bli kjent med dere men forstår at det er travelt med eksamener :) Som sakt så bor jeg så nærme byen at det er bare til å hyle ut når noen er i byen:) Kansje vi evnt kan få til ei gruppe på fb osv også? Føler det er lettere å holde kontakten der:)
Helt enig angående første treff på kafé:) snilt av deg å tilby at vi kan være hos deg senere:) skrik ut når det passer for dere så skal jeg få det til å passe inn:) er ledig som regel alle dager utenom helger:)

Torsdag i ett tiden er den beste tiden for meg da:)
 
Jeg foreslår også å lage en lukket gruppe på facebook? Lettere å avtale og holde styr på alt :)
Torsdag i neste uke er jeg på kurs i Oslo. Men ellers så er jeg ledig :)
 
Jeg foreslår også å lage en lukket gruppe på facebook? Lettere å avtale og holde styr på alt :)
Torsdag i neste uke er jeg på kurs i Oslo. Men ellers så er jeg ledig :)
Reglene sier at vi ikke kan snakke om andre forum eller Facebook her inne dessverre:/
 
Back
Topp