Skvirevippens første ❤

Så utrolig flott du er!!!
 
[emoji179][emoji177]
Nå gleder jeg meg veldig til å lese oppdateringen i dagboka di [emoji173]
Den som jeg ikke har rukket skrive enda fordi jeg har vært opptatt med å se hva alle dere andre har bedrevet idag...? Skal løpe inn i dagboka mi nå
 
Hehe, jeg har sittet å oppdatert dagboka di helt siden jeg så du hadde kommentert inne hos minime [emoji28]
Haha. Skal se om jeg har lært leksa mi til neste gang og ta oppdateringen før jeg går videre
 
33+5

Hvor glad er jeg ikke for å kunne skrive uke+dag.. idag er det et år siden jeg fortalte samboeren at vi skulle bli foreldre, noe som endte i exu og operasjon.
Tenk at her sitter vi på nytt, 6 uker unna termin med sønnen vår [emoji170]
Gikk tilbake til starten av dagboka og leste, felte en tåre men kjente fort et poke opp i ribbeina som minna meg på at livet går videre og vi er straks i mål [emoji170]
 
❤️❤️
 
33+5

Hvor glad er jeg ikke for å kunne skrive uke+dag.. idag er det et år siden jeg fortalte samboeren at vi skulle bli foreldre, noe som endte i exu og operasjon.
Tenk at her sitter vi på nytt, 6 uker unna termin med sønnen vår [emoji170]
Gikk tilbake til starten av dagboka og leste, felte en tåre men kjente fort et poke opp i ribbeina som minna meg på at livet går videre og vi er straks i mål [emoji170]
Syns og dagen i dag er tung. 1 år siden jeg ble hentet med ambulanse pga spm om exu og i morgen er det 1 år siden vi mista også. Og enda er vi ikke nærmere babydrømmen pga at sykdom kom i veien. Life altså. Masse klemmer til deg ❤️ Er så godt at du nå er gravid og at dere snart har lille Henrik i armene ❤️
 
Syns og dagen i dag er tung. 1 år siden jeg ble hentet med ambulanse pga spm om exu og i morgen er det 1 år siden vi mista også. Og enda er vi ikke nærmere babydrømmen pga at sykdom kom i veien. Life altså. Masse klemmer til deg [emoji173]️ Er så godt at du nå er gravid og at dere snart har lille Henrik i armene [emoji173]️

[emoji173]
Håper så inderlig at du følger på snart. Du fortjener det så mye... har ikke fått med meg dette med sykdom, men hvis du ønsker å snakke finnes jeg i pm :) også bor jeg vi jo ikke så langt ifra hverandre heller [emoji173] bare å si ifra :)
 
Godt at Henrik gir beskjed om at du har viktigere ting å være opptatt av nå. Men samtidig viktig å ikke glemme sånne erfaringer tenker jeg. De gjør oss jo til hvem vi er, styrker (forhåpentligvis) og hjelper oss å sette pris på det vi får....
 
34+1

Idag har jeg hatt siste kontroll hos legen, fått sykemelding frem til permisjonsstart og vært å fått ansiktsbehandling.
Blir så forvirra av legen, noen ganger er det kun fornying av sm, andre ganger er det full svangerskapskontroll [emoji14]

Jeg er så glad for å være ferdig med alt styr og fikk feira med en avslappende time hos hudpleier som jeg gikk i gave av samboer.
Har også hatt skikkelig cravings på kebab helt siden jeg ble gravid, så gikk innom å kjøpte med hjem idag, tror lillegutt også synes det var digg, for nå er det full baluba [emoji14]

Hallo, her er jeg [emoji28]

20180207_142438.jpg
 
Så deilig dag. Tenk at du snart er i mål da!
Helt sprøtt for det svangerskapet ditt har gått fort.
 
Jeg synes det har gått både fort og sakte. Og tipper det går fort til uke 37, og så stopper tiden [emoji14]
Tipper det ikke går sakte før du kommer siste dagene før termin og ALLE maser om ikke han har kommet enda (som om man ville glemme å fortelle at man har født...)
 
Tipper det ikke går sakte før du kommer siste dagene før termin og ALLE maser om ikke han har kommet enda (som om man ville glemme å fortelle at man har født...)
Jeg er så redd for å gå over termin, samtidig er jeg overbevist om at det vil skje [emoji85]
Skal bruke hormonene for det de er verdt om folk begynner å mase [emoji14]
 
Back
Topp