Skvirevippens første ❤

God bedring [emoji173] fikk ikke med meg hva som skjedde med foten, men bra den er bedre ihvertfall [emoji8]
 
50% tenker jeg. Kunne sikkert tregt en 100% og, men det er veldig godt å komme seg ut døra og :)

Det er nok lurt :)

Lurer på hvordan det blir her når jeg starter på spray. Forrige gang (februar) hadde jeg jo bare ene stillingen min å tenke på - og den var det ikke farlig at jeg var borte fra. Eneste problematikken var at jeg mistet en måneds inntekt fra de elstra 20-40 prosentene jeg jobbet på skolen. Nå derimot har jeg 6 lærertimer i uken jeg bør/må ha (var stress nok den uken jeg var dårlig etter sist IVF) og i tillegg flere assistenttimer hvor det må være en person der for meg. Men av erfaring vet jeg jo egentlig at jeg en eller annen gang i løpet stimuleringen må kaste inn håndklet. Klok av skade etter november i fjor hvor jeg dro den alt for langt før jeg måtte sykemeldes..
 
Det er nok lurt :)

Lurer på hvordan det blir her når jeg starter på spray. Forrige gang (februar) hadde jeg jo bare ene stillingen min å tenke på - og den var det ikke farlig at jeg var borte fra. Eneste problematikken var at jeg mistet en måneds inntekt fra de elstra 20-40 prosentene jeg jobbet på skolen. Nå derimot har jeg 6 lærertimer i uken jeg bør/må ha (var stress nok den uken jeg var dårlig etter sist IVF) og i tillegg flere assistenttimer hvor det må være en person der for meg. Men av erfaring vet jeg jo egentlig at jeg en eller annen gang i løpet stimuleringen må kaste inn håndklet. Klok av skade etter november i fjor hvor jeg dro den alt for langt før jeg måtte sykemeldes..
Absolutt. Man må tenke på seg selv i første omgang. Funker ikke kroppen/hodet så funker ingenting.
Sånn jeg tenker nå er at når jeg ikke gjør noe anna enn å ligge på sofaen og i senga mellom jobb så er det ikke verdt det
 
Absolutt. Man må tenke på seg selv i første omgang. Funker ikke kroppen/hodet så funker ingenting.
Sånn jeg tenker nå er at når jeg ikke gjør noe anna enn å ligge på sofaen og i senga mellom jobb så er det ikke verdt det

Ja, det er sant. Men den samvittigheten.. Sist forsøk nå jobbet jeg jo dagen før uttak, men sov jo nesten utelukkende mellom jobb.. Og i helgene.

Vi får se hva som skjer :)
 
Huff, leit du ikke orker så mye og formen ikke er på topp, men veldig bra du ser grensene dine.
 
Sparka en tannpirker inn i hælen med tåa [emoji14]
Ikke spør hvordan [emoji85]

Atte... Hæ?! [emoji23] og AU! Håper du har lært til neste gang at det ikke var så lurt [emoji87] siden du mest sannsynlig gjorde det med vilje... [emoji12][emoji8]
 
Huff, leit du ikke orker så mye og formen ikke er på topp, men veldig bra du ser grensene dine.
Ja. Føler godt å endelig begynne å tenke mer på meg og bittelille :)
Atte... Hæ?! [emoji23] og AU! Håper du har lært til neste gang at det ikke var så lurt [emoji87] siden du mest sannsynlig gjorde det med vilje... [emoji12][emoji8]
Ja. Fikk meg en lærepenge der [emoji28] hadde prøvd lenge på å spikre en tannpirker inni hælen, endelig gikk det, bare dumt det var så vondt [emoji28]
 
15+0
Ny uke.
Da er Influensavaksina tatt og sitter å venter på å få dra hjem. Så skal jeg rett til legen og så rett til jobb. Fikk beskjed av sjefen at hun ønska heller at jeg skulle være sykemeldt lengre perioder av gangen for at det ikke skulle være så uforutsigbart på jobb fremover, da det er en del sykemeldinger fra før av. Begynte jo selvsagt å grine da hun sa det, bare fordi jeg tolker alt negativt og har dårlig samvittighet for å være borte fra før. Men skjønner jo at det kun var ment for alles beste, inkl. meg. Og jeg er så på grinern av hormoner, og i tillegg når jeg er utslitt, så øya er ikke mye tørre om dagen [emoji14]
 
Slitsomt med masse hormoner. Ta vare på deg selv nå. Trodde ikke jobben kunne diktere hvordan/hvor mye du skal være sykemeldt egentlig.
 
Er sykemeldt 50% i en mnd fremover. I dag har matlysta vært ikkeeksisterende. Spiste et ostesmørbrød til frokost, og ingenting før nå... ikke vært sulten i det heletatt, også et tegn på at kroppen er sliten.
Og selv om jeg er sykemeldt 50% fra idag blir det fult ut uka da det er mye å gjøre, men da blir neste uke veldig rolig da :)
 
15+1
Våkna med denne idag [emoji7][emoji4]
1777a868962751ec07c7ee9b380afb41.jpg

For første gang er jeg ikke skikkelig oppblåst, skallebanken har letna og jeg har sovet hele natta (10 timer [emoji87]).
Bare vissheten om at en mnd fremover i tid så skal jeg få puste litt hjelper stort :)
 
Åååååå jeg er sikker på at det er babyen du kjente!! Sånn kan det fortsatt kjennes ut for meg selvom min baby er 1 kg :p Hehe
Og nydelig liten kul du har på magen [emoji7]
 
Back
Topp