Skvirevippens første ❤

Det med amming etter brystreduksjon er påvirket av mye. Det er ikke sikkert du kan fullamme for det kan hende du har for lite plass til lagring av melk. Men det er ikke mulig å si sikkert nå.
Usikker på når de endret operasjonsprosedyrer, men for mange år siden ihvertfall så kuttet de gjerne melkegangene slik at amming var umulig (melken kom ikke ut), men de har sluttet med det for lenge siden. Viktigste er å være obs på at det kan være noe ekstra etter brystoperasjon og at det ikke er sikkert fullamming er mulig. Men hver dråpe gjør en forskjell så alt er bra.
Det var det jordmor og sa :)
Promlematikken var i følge henne(og kirurgen da jeg tok opreasjonen) mer at melkegangene er kuttet. Men spiller ingen rolle hva som er problemet egentlig, nå veit jeg i allefall at det er stooor sjanse for at jeg ikke får fullammet, men like stor sjanse for at jeg kan amme noe :)
Jeg tok reduksjon for 8/9 år siden.
 
Au!! Det der syns eg e eit av dei verste plassane å skada seg [emoji24][emoji24]
 
Last edited:
Kjære deg, sånn bilder trenger ADVARSEL! Hilsen ei som måtte legge vekk maten...
 
Kjære deg, sånn bilder trenger ADVARSEL! Hilsen ei som måtte legge vekk maten...
Beklager det, tenkte at det ikke var så farlig da det bare var blod og ikke noe kjøttsår :)
Fjernet det så slipper det å skje flere. Men det er jo quotet så blir desverre synenes der da...
 
Au!! Det der syns eg e eit av dei verste plassane å skada seg [emoji24][emoji24]
Overraskende nok tåa på andre foten som er vondest, selv om den bare fikk en prikk
Klarer nesten ikke stå på foten og det pulserer skikkelig :s
Ikke hoven da, så får satse på at jeg bare kan walk it off på jobb idag [emoji14]

Forresten, supert om du gidder å redigere bort bilde i quoten:) vil ikke støte noen :)
 
Last edited:
Beklager det, tenkte at det ikke var så farlig da det bare var blod og ikke noe kjøttsår :)
Fjernet det så slipper det å skje flere. Men det er jo quotet så blir desverre synenes der da...

:angelic::angelic:
 
Overraskende nok tåa på andre foten som er vondest, selv om den bare fikk en prikk
Klarer nesten ikke stå på foten og det pulserer skikkelig :s
Ikke hoven da, så får satse på at jeg bare kan walk it off på jobb idag [emoji14]

Forresten, supert om du gidder å redigere bort bilde i quoten:) vil ikke støte noen :)
Redigert :) god bedring til begge føttene!
 
Hvordan går det med foten?
 
14+6
Kasta inn håndkle igjen og fikk meg legetime i morgen. Kan ikke gå sånn lenger. Klarer ingenting hjemme og går for halv maskin på jobb. Når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig...
 
Last edited:
14+5
Kasta inn håndkle igjen og fikk meg legetime i morgen. Kan ikke gå sånn lenger. Klarer ingenting hjemme og går for halv maskin på jobb. Når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig...

God bedring fine deg ❤️ Skal du høre om 100 prosent sykemelding?
 
Back
Topp