Skravletråd juni 2018 <3

Ja, vi har begynt [emoji87] så gøy å holde på med

83dc547e1f3ede35c31fc398927d1dcd.jpg
c81c2fa16c67bb62508b8c8560c5b8b1.heic
så fint!
 
Var på første ultralyd forrige uke, gledet meg sånn til å få vite at alt er Ok og kjønnet[emoji178][emoji178] alt var bra med babyen og den er veldig aktiv. han/ho nektet å ligge seg sånn at vi fikk vite om det blir gutt eller jente så skal inn igjen om 2 uker.
Er det noen som vet om det er vanlig at slikt kan skje?

Hadde det slik på oul, barnet lå sånn til at de ikke fikk sjekket hjerteklaffene. Så det selv at jordmor sleit med å få sikkelig bilde. Skal inn gjen neste uke.
 
Noen som har begynt å tenke på soverom til den lille?
Tenkt lenge på hvordan det skal se ut og nå tenkte vi å begynne så smått. Rommet er tømt og klart for legging av mdf og gulv[emoji5][emoji5]

Det første året kommer den lille til å sove på vårt soverom. Nok tid til å lage klart barnerommet
 
Baah! Når man er gravid, og skikkelig snopsjuk, og raider skapene etter godteri. Finner ei skål med likørsjokolade etter jul, lengst bak i et skap, og dytter i meg tre sjokolader før jeg innser at "fuck, jeg er gravid!!!". [emoji87]
 
Hei, er det noen igjen innpå her?
Er nå kommet til 30+4 og det er helt vanvittig med liv i magen [emoji7][emoji7] så mye at eg våkner om nettene av det, noen andre som opplever dette?
 
Hei, er det noen igjen innpå her?
Er nå kommet til 30+4 og det er helt vanvittig med liv i magen [emoji7][emoji7] så mye at eg våkner om nettene av det, noen andre som opplever dette?
Jeg våkner både av bolla i magen og av at jeg må tisse om natta. Sov 30 min i natt før jeg måtte opp og tisse:hungover: Trøtt ja.. Er 29+1.:)
 
Jeg våkner ikke av bevegelsene, men jeg kjenner at det går for seg der inne om jeg først har våkna (enten pga jeg må snu meg, eller må på do), så ikke alltid jeg får til å sove igjen helt med en gang. :p Er 30+5.
 
Hei, er det noen igjen innpå her?
Er nå kommet til 30+4 og det er helt vanvittig med liv i magen [emoji7][emoji7] så mye at eg våkner om nettene av det, noen andre som opplever dette?
Usikker på om det er hun som vekker meg eller om jeg våkner av andre ting, men det er ofte mye action på natta :)
 
Så glad når eg våkna i dag tidlig uten å måttet stå opp midt på natta for å gå på do eller av bevegelsene i magen [emoji28]. Men da er det helt normalt med andre ord[emoji2].
 
Hei, er det noen igjen innpå her?
Er nå kommet til 30+4 og det er helt vanvittig med liv i magen [emoji7][emoji7] så mye at eg våkner om nettene av det, noen andre som opplever dette?

Jeg vet ikke om det er det som vekker meg, eller om det er pga jeg må endre stilling. Men dårlig med søvn er det i alle fall. Og hva enn det er som vekker meg så fører det ofte til at jeg kan ligge i noen timer uten jeg sovner :eek:
Er også 30+4 i dag :D
 
Helg igjen! Syns dagene raser avgårde her, og godt er det for kjenner jeg begynner å være sliten. Dog skal jeg vel ikke klage for mye over det, for jeg er i veldig bra form sammenlignet med mange siden jeg har få plager. Nærmer seg bare 2 måneder til termin nå!

Og helgen kommer til å fly avgårde, med planer for både morgendagen og søndag. Kommer til å være mer sliten på mandag enn jeg er nå før helgen da, men det får bare være. :hilarious:
 
Mitt første svangerskap dette her, og kjenner eg er på vei til å bli trøtt på samme måte som i første trimester; hverdagene går i ett med jobb spise sove[emoji28][emoji28] prøve å få lurt inn noe trening men det er dårlig med det.

Noen som har erfaring med å fly når en er 32 uker på vei?
 
Mitt første svangerskap dette her, og kjenner eg er på vei til å bli trøtt på samme måte som i første trimester; hverdagene går i ett med jobb spise sove[emoji28][emoji28] prøve å få lurt inn noe trening men det er dårlig med det.

Noen som har erfaring med å fly når en er 32 uker på vei?

Jeg skal ut å fly på fredag når jeg er 33+5 (og 34+1 på mandag når jeg skal hjem) :) Satser på støttestrømper og har ellers ikke tenkt nå mer over det. Det kommer vel litt an på hvor lang flytur du skal på også, min er kun på et par timer hver vei :happy:
 
Var på min første aquatrening for gravide igår! Så herlig å være i basseng og treffe andre gravide :D Nå angrer jeg bare på at jeg ikke startet med det tidligere! :hilarious:
 
Var på min første aquatrening for gravide igår! Så herlig å være i basseng og treffe andre gravide :D Nå angrer jeg bare på at jeg ikke startet med det tidligere! :hilarious:

Høres deilig ut! Syns det er så synd de ikke har det tilbudet her. :)
 
Jeg skal ut å fly på fredag når jeg er 33+5 (og 34+1 på mandag når jeg skal hjem) :) Satser på støttestrømper og har ellers ikke tenkt nå mer over det. Det kommer vel litt an på hvor lang flytur du skal på også, min er kun på et par timer hver vei :happy:

Ja blir innkjøp av støttestrømper her også[emoji28] begynt å få vannben[emoji85][emoji85] fly turen er på ca 4t totalt med mellomlanding så da burde d går helt fint [emoji2]
 
Var på min første aquatrening for gravide igår! Så herlig å være i basseng og treffe andre gravide :D Nå angrer jeg bare på at jeg ikke startet med det tidligere! :hilarious:

Har holdt på med det eg også, er helt supert og artig. Føles som om en er på sånn chartertur og skal aktiviseres i bassenget[emoji23][emoji23] eneste som mangler er [emoji484]
 
Åå skulle ønske det var bassengtrening for gravide her også. Det hadde bekkenet mitt blitt glad for! [emoji28]
 
Back
Topp