så fint!Ja, vi har begynt [emoji87] så gøy å holde på med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så fint!Ja, vi har begynt [emoji87] så gøy å holde på med
Var på første ultralyd forrige uke, gledet meg sånn til å få vite at alt er Ok og kjønnet[emoji178][emoji178] alt var bra med babyen og den er veldig aktiv. han/ho nektet å ligge seg sånn at vi fikk vite om det blir gutt eller jente så skal inn igjen om 2 uker.
Er det noen som vet om det er vanlig at slikt kan skje?
Noen som har begynt å tenke på soverom til den lille?
Tenkt lenge på hvordan det skal se ut og nå tenkte vi å begynne så smått. Rommet er tømt og klart for legging av mdf og gulv[emoji5][emoji5]
Baah! Når man er gravid, og skikkelig snopsjuk, og raider skapene etter godteri. Finner ei skål med likørsjokolade etter jul, lengst bak i et skap, og dytter i meg tre sjokolader før jeg innser at "fuck, jeg er gravid!!!". [emoji87]
Jeg våkner både av bolla i magen og av at jeg må tisse om natta. Sov 30 min i natt før jeg måtte opp og tisse Trøtt ja.. Er 29+1.Hei, er det noen igjen innpå her?
Er nå kommet til 30+4 og det er helt vanvittig med liv i magen [emoji7][emoji7] så mye at eg våkner om nettene av det, noen andre som opplever dette?
Usikker på om det er hun som vekker meg eller om jeg våkner av andre ting, men det er ofte mye action på nattaHei, er det noen igjen innpå her?
Er nå kommet til 30+4 og det er helt vanvittig med liv i magen [emoji7][emoji7] så mye at eg våkner om nettene av det, noen andre som opplever dette?
Hei, er det noen igjen innpå her?
Mitt første svangerskap dette her, og kjenner eg er på vei til å bli trøtt på samme måte som i første trimester; hverdagene går i ett med jobb spise sove[emoji28][emoji28] prøve å få lurt inn noe trening men det er dårlig med det.
Noen som har erfaring med å fly når en er 32 uker på vei?
Var på min første aquatrening for gravide igår! Så herlig å være i basseng og treffe andre gravide Nå angrer jeg bare på at jeg ikke startet med det tidligere!
Jeg skal ut å fly på fredag når jeg er 33+5 (og 34+1 på mandag når jeg skal hjem) Satser på støttestrømper og har ellers ikke tenkt nå mer over det. Det kommer vel litt an på hvor lang flytur du skal på også, min er kun på et par timer hver vei
Var på min første aquatrening for gravide igår! Så herlig å være i basseng og treffe andre gravide Nå angrer jeg bare på at jeg ikke startet med det tidligere!