Skravletråd juni 2018 <3

Æsj, godværsperioden er visst over. Vått og rått ute i dag, så da blir det inne-strikking. Tror hundene er enige i været da, for de andre dagene har de mast om å få være ute - nå ligger selv valpesaken rolig og bare titter ut vinduet. :p

Fridag fra jobb, kjenner det skal bli godt. :) Og så krysser jeg fingrene for mannen som tar installatørprøven i dag. Jeg håper han står!!
 
Bilen min har tatt kvelden:( og jeg må ha en ny.. noen som har erfaring Volkswagen touran?
 
Bilen min har tatt kvelden:( og jeg må ha en ny.. noen som har erfaring Volkswagen touran?
Jeg leste helt seriøst; broren min har tatt kvelden, og jeg må ha en ny. :knegg:

Tenkte at det var da litt hjerterått av deg. [emoji85]
 
Hva gjør dere på mens dere venter?

Har rydda og shinet huset, holder på å baker boller og ostehorn for å ha noe å gjøre på[emoji28]
 
Har hentet flis til badet vi bygger, deretter jobbet noen timer, nå skal jeg kjøre til fotmassasjetime ;-) Og etter det igjen skal jeg på gravidfotografering! Innholdsrik dag i dag :)
 
Hva gjør dere på mens dere venter?

Har rydda og shinet huset, holder på å baker boller og ostehorn for å ha noe å gjøre på[emoji28]

Sitter ute og ser på ugresset som får utfolde seg fritt i hagen i år :banghead:
Veksler på å sitte i sol og skygge..
 
Her går dagene på å sove, slappe av, sove slappe av... har ikke så mye energi i kroppen heller og bare venter så innmari på startskuddet! 3 dager til termin nå :wideyed:
 
Her går dagene på å sove, slappe av, sove slappe av... har ikke så mye energi i kroppen heller og bare venter så innmari på startskuddet! 3 dager til termin nå :wideyed:

Ikke lenge til nå:) Jeg har bursdag på fredag, en veldig fin dato :)
 
I dag har jeg brukt opp de fleste kreftene mine på å passe en 2 åring, men nå går det på stahet. Vil så gjerne komme litt nærmere målet i dag
 
Hva gjør dere på mens dere venter?

Har rydda og shinet huset, holder på å baker boller og ostehorn for å ha noe å gjøre på[emoji28]

Tar meg av 1 åring, og 3 åring. Vi går i åpen barnehage 2-4 ganger i uken. Denne uken ble det 4 dager :D Men hallo det har tatt på :)

Ellers så prøver vi, og komme oss ut.
Har våre i familiepark, på lekeplasser osv.

Revet ned, og pussa opp igjen kjøkken.
Har litt igjen der enda, men det viktigste er gjort så det kan brukes :D
 
Samboer maser om bursdagsgaveønsker - jeg kommer ikke på noe å ønske meg! Har bursdag halvannen uke før fødselen settes i gang... Friluftsklær og treningsklær er liksom ikke gøy å kjøpe nå når jeg er en sprengt flodhest og ikke aner hvordan kroppen er etter fødsel :laughing002 Vi har bygd på og pusset opp hele huset siste året, så har liksom kjøpt det meste vi trenger der nå.. Var på massasjetime i går, så trenger liksom ikke noe sånt igjen nå med en gang.. Og smykker og sånt har jeg fått nok av oppgjennom årene.

Er det noe annet som er gøy å få rett før baby i hus, permisjonstid, hektisk småbarnsliv der jeg skal være hjemme et helt år osv? :anyone
 
Samboer maser om bursdagsgaveønsker - jeg kommer ikke på noe å ønske meg! Har bursdag halvannen uke før fødselen settes i gang... Friluftsklær og treningsklær er liksom ikke gøy å kjøpe nå når jeg er en sprengt flodhest og ikke aner hvordan kroppen er etter fødsel :laughing002 Vi har bygd på og pusset opp hele huset siste året, så har liksom kjøpt det meste vi trenger der nå.. Var på massasjetime i går, så trenger liksom ikke noe sånt igjen nå med en gang.. Og smykker og sånt har jeg fått nok av oppgjennom årene.

Er det noe annet som er gøy å få rett før baby i hus, permisjonstid, hektisk småbarnsliv der jeg skal være hjemme et helt år osv? :anyone
Hva med noen litt dyrere solbriller? Det fikk jeg da jeg gikk høygravid med førstemann, har de enda, 10 år senere:-D
 
Hva med noen litt dyrere solbriller? Det fikk jeg da jeg gikk høygravid med førstemann, har de enda, 10 år senere:-D

Jeg fikk det i fjor faktisk, og de ble på mystisk vis borte i vår! Har ikke klart å finne de igjen [emoji853] så da kom mamma med et par Ray Ban som var for store til henne, så jeg fikk overta de [emoji16] ellers et veldig godt tips! Kanskje verdt å se om de har noen kule uansett [emoji4]
 
Samboer maser om bursdagsgaveønsker - jeg kommer ikke på noe å ønske meg! Har bursdag halvannen uke før fødselen settes i gang... Friluftsklær og treningsklær er liksom ikke gøy å kjøpe nå når jeg er en sprengt flodhest og ikke aner hvordan kroppen er etter fødsel :laughing002 Vi har bygd på og pusset opp hele huset siste året, så har liksom kjøpt det meste vi trenger der nå.. Var på massasjetime i går, så trenger liksom ikke noe sånt igjen nå med en gang.. Og smykker og sånt har jeg fått nok av oppgjennom årene.

Er det noe annet som er gøy å få rett før baby i hus, permisjonstid, hektisk småbarnsliv der jeg skal være hjemme et helt år osv? :anyone

Noen gode sko til permisjonens trilleturer?
 
Back
Topp