***skravletråden for JUNI***

Eldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]

Det var da enda godt han er hjemme! :) Hvordan reagerer hun på vannkoppene?
 
Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig :) virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin :D blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss :) Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading :D
Haha ja [emoji14] Min tante er i Spania nå. De har 23 grader. Vi har nærmere 30 [emoji56][emoji23] Men det er fremdeles borte i ett annet land og nye opplevelser og kos. Så gøy blir det uansett !
 
Samme som skjedde med guttungen her det. Han var skakk i 4 dager[emoji31] god bedring til minste jenta
Uff så lenge ja :( Hatt det en gang før. Da gikk det over iløpet av dagen av det samme jeg driver med nå. Så håper det virker nå også. Ikke like støl nå hvertfall. Godt det er helg nå gitt [emoji4] Takk !
 
Eldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
Godt å bli ferdig med vannkoppene da :)
 
Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig :) virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin :D blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss :) Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading :D

Kos dere:) Deilig med ferie:)
 
Gleder meg til å se premiene for juni nå! Motivasjon for å skravle ;)
 
Godt å bli ferdig med vannkoppene da :)

Ja, veldig! Nesten så jeg håper lillemann får det også. Men han er bare 3mnd, så usikker på om det er litt i tidligste laget..[emoji848]
 
Det var da enda godt han er hjemme! :) Hvordan reagerer hun på vannkoppene?

Ganske fint egentlig [emoji4] hatt litt feber på kveldstid, men ellers har allmenntilstanden vært god. Så i går var hun på båttur med pappaen hele dagen [emoji4]
 
Haha ja [emoji14] Min tante er i Spania nå. De har 23 grader. Vi har nærmere 30 [emoji56][emoji23] Men det er fremdeles borte i ett annet land og nye opplevelser og kos. Så gøy blir det uansett !
Gleder meg :)
 
Hvorfor ringer alltid telefonen når jeg er ved å logge av for å løpe?
 
Ganske fint egentlig [emoji4] hatt litt feber på kveldstid, men ellers har allmenntilstanden vært god. Så i går var hun på båttur med pappaen hele dagen [emoji4]

Det er jo veldig bra:) Fin distraksjon det, heldige begge to:cat:
 
Når har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da :happy:
 
Back
Topp