***skravletråden for JUNI***

Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig :) virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin :D blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss :) Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading :D

Deilig å komme seg bort uansett vær her hjemme. En slippet, rydde, vakse, lage mat osv[emoji6] god tur
 
Det hjelper ikke[emoji23] ukjent[emoji23] fikk en ytrefilet av hjort fra en jeger nabo. Vell, den ligger fortsatt i fryseren. Aner ikke hvordan det skal tilberedes[emoji85]
Du tilbereder den som vanlig biff, men den er litt kraftigere i smaken så trenger tilbehør med mye smak.
Sopp med godt krydder, ovnstekt rotgrønnsaker med urter (rosmarin og timian er godt til).
 
Ok, jeg er fra Sørlandet selv, men da var det ikke heeeelt så langt du skulle (bor i Norges sørligste kommune) :D
Skal ikke riktig så langt sør, men du er ikke så langt fra mitt hjemsted i Rogaland :D
 
Er en Samsung Galaxy S8 og de skal være vanntette.
Tok den raskt opp og det var nesten ikke kommet fuktighet under beskyttelses bekslet og den døde ikke på seg, jeg slo den av.
Har tørket med litt papir inn i hullet til hodetelefonene og laderen og lagt den i en bleie siden de tiltrekker seg fuktighet.
Det bør redde den

Krysser fingrene [emoji4]
 
Åh er så spent på trekninga! Er jo veldig gode odds i fht Lotto og slikt :yuck:

Mye bedre odds enn Lotto ja [emoji1] vet du når trekninga pleier å komme?
 
Eldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
 
Back
Topp