***skravletråden for JUNI***

Har jeg aldri tenkt over[emoji4] men har vell aldri sjekka topp 100 lista dagen etter på heller.
Men det er godt egentlig. For husker jeg hengte meg opp i ene mnd som var stat kl 22. Da tenkte jeg at jeg ikke fikk med innleggene fra 22-00

Hadde vært litt kjedelig å sitte og skrive masse de to siste timene uten å få uttelling ja :p
 
Er en Samsung Galaxy S8 og de skal være vanntette.
Tok den raskt opp og det var nesten ikke kommet fuktighet under beskyttelses bekslet og den døde ikke på seg, jeg slo den av.
Har tørket med litt papir inn i hullet til hodetelefonene og laderen og lagt den i en bleie siden de tiltrekker seg fuktighet.
Det bør redde den

Det var kreativt. Håper det funker :)
 
It's alive :)
 
Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig :) virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin :D blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss :) Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading :D
 
Her ble minste hjemme gitt. Hu hadde nok sovet skjevt på nakken sin. Og kom hylende ned uten å bevege nakken. Nå har vi pleia den hele morgen med varmt vann og slikt. For jeg sendte hu ikke på skolen i en slik form. Fremdeles vond, men litt mer mobil nå da.

Samme som skjedde med guttungen her det. Han var skakk i 4 dager[emoji31] god bedring til minste jenta
 
Men over på noe annet.

Hvilke type kjøtt skal jeg ta opp av frysen som mannen og jeg kan kose oss med i kveld?
Har elg-, rein- og dådyrkjøtt/biff.
Vanlig biff av storfe har vi ikke

Dette er ukjent for meg å bruke til mat. Så her tror jeg du vet best[emoji23]

Men du skulle hatt Hval på lista di også. Da hadde den vert komplett med ting jeg ikke bruker på kjøkkenet[emoji6] ikke fordi jeg ikke liker det. Men aner ikke hva jeg skal gjøre for å lage noe skikkelig godt
 
Back
Topp