Skravletråd?

Nå er vi begge glad den fertile perioden er over for denne gang:hilarious: 6 dager på rad ble mer slit enn kos.

Super-stress på jobb i dag.. men har fått meg ny telefon :talk030 iPhone X. Den gamle 6s’en sang på sine aller siste salmer, så det var på tide.

Deilig å være i DPO land også :D alt i alt, en fin dag.
 
Dere som har hatt rare drømmer som gravide, kan dere fortelle litt om disse?

Husker ikke detaljer, men at det var mye drømmer, og våknet av de. Er vel noe med at kroppen jobber mer, med ekstra passasjer. :)
 
Jeg hadde masse mareritt som gravid. Skikkelig sånne våkner svett og skrikende greier.
 
Dere som har hatt rare drømmer som gravide, kan dere fortelle litt om disse?

Huff, jeg drømmer vonde drømmer som føles veldig ekte og nære. Kan være litt vanskelig å legge de bort når jeg våkner...
 
Den var ny for meg, er det også et symptom ja?
Ja er visst det! Har lest om mange som får «vondt i tennene» men har ikke skjønt helt hva det går ut på.
 
Endelig positiv EL-test! Passer egentlig litt dårlig. Skal til legen, så usikker på om jeg orker noe sengekos i kveld. Må nesten likevel siden det er så lenge til neste sjanse. Kjipt med lange sykluser!
 
Endelig positiv EL-test! Passer egentlig litt dårlig. Skal til legen, så usikker på om jeg orker noe sengekos i kveld. Må nesten likevel siden det er så lenge til neste sjanse. Kjipt med lange sykluser!

Så flott med positiv El test,hvis du ikke har ork i dag holder det vel kanskje med i morgen? :)

Jeg fikk positiv i går,men ingen av oss hadde ork,hadde oss en omgang på tirsdag,så tar vi en ny i dag og sannsynligvis lørdagen :wideyed:
Hardt med prøving :D
 
Så flott med positiv El test,hvis du ikke har ork i dag holder det vel kanskje med i morgen? :)

Jeg fikk positiv i går,men ingen av oss hadde ork,hadde oss en omgang på tirsdag,så tar vi en ny i dag og sannsynligvis lørdagen :wideyed:
Hardt med prøving :D
Kjenner jeg gleder meg til jeg kommer i DPO-land!
 
Det er det! Og så kan vi melde oss inn i IKM-tråd. Siden jeg aldri vet når eggløsning kommer må jeg vente til positiv eggløsningstest før jeg kan gjøre det :)

Kjipt og ikke vite da,jeg er ikke helt sikker heller,men ser ut som det er mellom 13-14 CD,men med eldstemann ble jeg gravid 21 CD, så jeg vet liksom ikke helt :p

Det er 9 år siden da,men ellers kjenner jeg eggløsning rundt 11-14 CD,aner ikke hva som skjedde den gangen:hilarious:

Det er jammen bra vi har eggløsningstester :happy:
Jeg er ganske ny på denne testingen,fikk nettopp en ny positiv eggløsningstest,hvor lenge kan de være positivt før de går over til negativ? Sikkert ikke noe fasit kanskje?
 
Kjipt og ikke vite da,jeg er ikke helt sikker heller,men ser ut som det er mellom 13-14 CD,men med eldstemann ble jeg gravid 21 CD, så jeg vet liksom ikke helt :p

Det er 9 år siden da,men ellers kjenner jeg eggløsning rundt 11-14 CD,aner ikke hva som skjedde den gangen:hilarious:

Det er jammen bra vi har eggløsningstester :happy:
Jeg er ganske ny på denne testingen,fikk nettopp en ny positiv eggløsningstest,hvor lenge kan de være positivt før de går over til negativ? Sikkert ikke noe fasit kanskje?
Varierer fra person til person. Jeg hadde to dager sist, har hørt om andre som har tre - fire. Bare å fortsette testingen! Heldigvis mindre styr etter at jeg gikk over til å teste om morgenen. Den "begrense væskeinntak og ikke gå på do to timer før testing på ettermiddagen"-greia var bare stress.
 
Varierer fra person til person. Jeg hadde to dager sist, har hørt om andre som har tre - fire. Bare å fortsette testingen! Heldigvis mindre styr etter at jeg gikk over til å teste om morgenen. Den "begrense væskeinntak og ikke gå på do to timer før testing på ettermiddagen"-greia var bare stress.

Takk for svar,greit og vite,får bare fortsette og teste og hoppe i høyet :hilarious:

Det gjør du rett i,jeg tester når jeg vil,bryr meg ikke om det jeg heller,bare en stressfaktor :bored:
 
Halleluuuuuja! Ingen andre plasser enn her jeg kan lufte tanker akkuratt nå:wacky:
Vi har en tass på straks 1 år, og har snakket om to tette. Men så har diskutert om vi skal avvente litt.. Well. Jeg går ikke på noe, siden vi skal ha en til etterhvert. Men, så var vi litt uforsiktige i helgen, og starten på uken.. *kremt* Jeg mistenkte EL rundt hjørnet, har jo vært prøver før, og jeg kjenner symptomene, haha. Men i går sjekket jeg Oviaen min, for å se om jeg før tante rød på besøk midt i ferien. Ja, da ser jeg også at de dagene vi var uforsiktige, var midt i EL. Da mener jeg seriøst at vi sikkert har truffet rett på, haha! Oh loooord.:sign10 Nå sitter jeg her, ca 3 DPO og lurer på hva svaret blir om ca 10 dager. Vet ikke helt hva jeg skal føle, men kjenner samtidig at gleden og håpet er det som herjer mest. Og at om det ikke har skjedd noe, så vil jeg faktisk bli skuffet. Er rart hvordan kroppen fungerer altså:schocked028

Gubben vet ikke engang dette, haha. Tenker jeg tester/ venter på tanta, og tar det da, om det er noe å fortelle:happy112
Måtte bare få det ned på `papiret`:rolleyes:
 
3 dager til IKM og jeg skal ikke teste før mandag om ikke TR kommer på søndag. Har ingen tester liggende og har vært på nesten alle apotek i byen her nå at jeg skjemmes om jeg tar en tur til [emoji849]

Mye som skjer i helga så blir mest sannsynlig litt borte herfra da og kjenner jeg trenger litt pause fra dette - ihvertfall nå når jeg ikke har spesielt trua på at d klaffet denne runden. (Kan fort skifte mening, er litt ustabil når d kommer til dette[emoji23])

Ønsker alle sammen ei riktig god helg[emoji254]
vi har tatt langhelg pga pd i bhg - herlig![emoji3]


Ps. Blir her litt i dag og i morgen da[emoji6]
 
Halleluuuuuja! Ingen andre plasser enn her jeg kan lufte tanker akkuratt nå:wacky:
Vi har en tass på straks 1 år, og har snakket om to tette. Men så har diskutert om vi skal avvente litt.. Well. Jeg går ikke på noe, siden vi skal ha en til etterhvert. Men, så var vi litt uforsiktige i helgen, og starten på uken.. *kremt* Jeg mistenkte EL rundt hjørnet, har jo vært prøver før, og jeg kjenner symptomene, haha. Men i går sjekket jeg Oviaen min, for å se om jeg før tante rød på besøk midt i ferien. Ja, da ser jeg også at de dagene vi var uforsiktige, var midt i EL. Da mener jeg seriøst at vi sikkert har truffet rett på, haha! Oh loooord.:sign10 Nå sitter jeg her, ca 3 DPO og lurer på hva svaret blir om ca 10 dager. Vet ikke helt hva jeg skal føle, men kjenner samtidig at gleden og håpet er det som herjer mest. Og at om det ikke har skjedd noe, så vil jeg faktisk bli skuffet. Er rart hvordan kroppen fungerer altså:schocked028

Gubben vet ikke engang dette, haha. Tenker jeg tester/ venter på tanta, og tar det da, om det er noe å fortelle:happy112
Måtte bare få det ned på `papiret`:rolleyes:
Gøy med to tette da! Blir ikke såååå tette heller. Skulle gjerne hatt to tette selv jeg, men prøvingen drøyer ut i tid. Tenk så deilig det er om du slippe prøvingen!
 
Gøy med to tette da! Blir ikke såååå tette heller. Skulle gjerne hatt to tette selv jeg, men prøvingen drøyer ut i tid. Tenk så deilig det er om du slippe prøvingen!


Det er helt sant, er de som har mye tettere enn dette gitt! :D Jeg blir jo happy, men litt tatt på senga, haha. Men man vet jo hva som kan skje om man er uforsiktig:wacky: Men det tok litt tid med de to andre, og mest sannsynligvis så klaffet det når egget slapp på høyre side med begge de to andre, og denne gang var det venstre sideo_O Sååå da venter man i spenning da!:shy:
 
Halleluuuuuja! Ingen andre plasser enn her jeg kan lufte tanker akkuratt nå:wacky:
Vi har en tass på straks 1 år, og har snakket om to tette. Men så har diskutert om vi skal avvente litt.. Well. Jeg går ikke på noe, siden vi skal ha en til etterhvert. Men, så var vi litt uforsiktige i helgen, og starten på uken.. *kremt* Jeg mistenkte EL rundt hjørnet, har jo vært prøver før, og jeg kjenner symptomene, haha. Men i går sjekket jeg Oviaen min, for å se om jeg før tante rød på besøk midt i ferien. Ja, da ser jeg også at de dagene vi var uforsiktige, var midt i EL. Da mener jeg seriøst at vi sikkert har truffet rett på, haha! Oh loooord.:sign10 Nå sitter jeg her, ca 3 DPO og lurer på hva svaret blir om ca 10 dager. Vet ikke helt hva jeg skal føle, men kjenner samtidig at gleden og håpet er det som herjer mest. Og at om det ikke har skjedd noe, så vil jeg faktisk bli skuffet. Er rart hvordan kroppen fungerer altså:schocked028

Gubben vet ikke engang dette, haha. Tenker jeg tester/ venter på tanta, og tar det da, om det er noe å fortelle:happy112
Måtte bare få det ned på `papiret`:rolleyes:

Godt og få det ut :)
Blir spennende og se om det har klaffet da,og to tette er sikkert kjempekoselig,tenk så mye glede de får av hverandre :Heartred
 
Back
Topp