Skravletråd?

Samme greia her også, lange dager med operert fot og greier. Ble 4uker hjemme med sofaen.[emoji85]

Blir så rastløs :eek: Seks uker i gips her, og håååper jeg er på beina igjen før de totalt åtte ukene jeg i utgangspunktet er sykemeldt har gått :p Men - har venta på operasjon siden ifjor sommer, så skal ikke syte altfor høyt. Glad det endelig har skjedd noe! :D
 
De har ikke bestemt seg, men de har gjort en ganske stor feil.
Vi har fått tak i papirer fra deres egen lege, som sier at jeg har ett saksgrunnlag, men som de har bestemt seg for å ignorere, og tilby meg en slumpsum for å få meg til å gi opp.
Neste steg er rettsak.

Hva er det som skjer og hvilket selskap?
 
Gi meg styrke! Har ingen energi i dag og skulle fikset her hjemme. Huset står på hodet og jeg skulle absolutt fått litt orden her :rolleyes: Men kjenner at jeg ikke gidder eller orker:wtf: sånne dager er pyton. Hodet vil så gjerne men ikke kroppen.
 
Gi meg styrke! Har ingen energi i dag og skulle fikset her hjemme. Huset står på hodet og jeg skulle absolutt fått litt orden her :rolleyes: Men kjenner at jeg ikke gidder eller orker:wtf: sånne dager er pyton. Hodet vil så gjerne men ikke kroppen.
ååå samme her !!
Har vært syk i en uke nå,og det blir liksom ikke bedre.. hodet er som en tåke og jeg har hodepine når jeg våkner... vil bare sove !
 
Samma her! Var i et møte i to timer og når jeg kom hjem måtte jeg sove, helt skutt (skal sies at jeg som oftest må hvile etter sånne møter). Skulle egentlig på trening etter møte, men d var d bare å glemme - må skal jeg slappe av til jeg måå på butikken og hente minstemann i bhg etter d[emoji4]
 
ååå samme her !!
Har vært syk i en uke nå,og det blir liksom ikke bedre.. hodet er som en tåke og jeg har hodepine når jeg våkner... vil bare sove !

Er så kjipt å hangle sånn etter man har vært syk og ikke føle at man blir noe bedre!
Man orker ikke så mye da.

Jeg hev meg rundt på kjøkkenet nå i sted og nå har jeg kræsjet i sofaen igjen. Gidd ikke mer :p
 
Samma her! Var i et møte i to timer og når jeg kom hjem måtte jeg sove, helt skutt (skal sies at jeg som oftest må hvile etter sånne møter). Skulle egentlig på trening etter møte, men d var d bare å glemme - må skal jeg slappe av til jeg måå på butikken og hente minstemann i bhg etter d[emoji4]


Enkelte møter kan bli fryktelig kjedelig og slitsomme :wtf:

Bestemte meg for å bli sittende i sofaen til jeg skal hente i barnehagen, huset får komme på sisteplass :p Må ha energi til disse barna som snart kommer hjem å haha
 
Er så kjipt å hangle sånn etter man har vært syk og ikke føle at man blir noe bedre!
Man orker ikke så mye da.

Jeg hev meg rundt på kjøkkenet nå i sted og nå har jeg kræsjet i sofaen igjen. Gidd ikke mer :p
Hahaha høres ut som meg :hilarious: Gjør en liten sak som tar 5 min, pause på 45 min:hilarious::hilarious::hilarious:
 
De mener kræsjet ikke hadde nok krefter til å skade meg... men siden har jeg slitt med nakke, rygg, skulder, hode svimmelhet osv
:( var du hos lege i forbindelse med dette?
Kan du dokumentere om du har vært sykemeldt for dette etter krasjet, og ikke før feks?
 
:( var du hos lege i forbindelse med dette?
Kan du dokumentere om du har vært sykemeldt for dette etter krasjet, og ikke før feks?
Jeg har spesialisterklæring som sier at det er ulykken som har skylden for at jeg er ufør, har fått menerstatning da ulykken skjedde på jobb, og det eneste jeg har vært sykmeldt for tidligere er pga astmaen min.
 
Jeg har spesialisterklæring som sier at det er ulykken som har skylden for at jeg er ufør, har fått menerstatning da ulykken skjedde på jobb, og det eneste jeg har vært sykmeldt for tidligere er pga astmaen min.
Altså. Hvem i all verden er forsikringsselskapet til å avgjøre at krasjet ikke var hardt nok for din kropp? :( skjønner godt du blir frustrert, stå på!!
 
Kjæresten min har vært gretten i hele kveld, så ser han en time på fotball. Og plutselig er han blid igjen. Skjønner ikke greia [emoji23]
 
Back
Topp