Skravletråd?

3 dager til IKM og jeg skal ikke teste før mandag om ikke TR kommer på søndag. Har ingen tester liggende og har vært på nesten alle apotek i byen her nå at jeg skjemmes om jeg tar en tur til [emoji849]

Mye som skjer i helga så blir mest sannsynlig litt borte herfra da og kjenner jeg trenger litt pause fra dette - ihvertfall nå når jeg ikke har spesielt trua på at d klaffet denne runden. (Kan fort skifte mening, er litt ustabil når d kommer til dette[emoji23])

Ønsker alle sammen ei riktig god helg[emoji254]
vi har tatt langhelg pga pd i bhg - herlig![emoji3]


Ps. Blir her litt i dag og i morgen da[emoji6]

Du får ta deg en tur på nett og bestille billig tester,jeg hadde nok aldri klart meg uten mange tester,hadde blitt dyrt for meg da :hilarious:

Ha en god helg da ;)
 
Jeg har spesialisterklæring som sier at det er ulykken som har skylden for at jeg er ufør, har fått menerstatning da ulykken skjedde på jobb, og det eneste jeg har vært sykmeldt for tidligere er pga astmaen min.

Men har du fått en konkret invaliditetsgrad? Det er det som må til for å få utbetaling på ulykkesforsikring. Uføreforsikringer dekker sjeldent ulykker, men sykdonmer. Hvis det er private forsikringer, men det vet jo ikke jeg noe om .
 
Får veeeldig ofte orgasmer i søvne nå når jeg er gravid [emoji85][emoji23]

Jeg får det utenom når jeg er gravid :hilarious:
Mannen synes det er ganske rart,godt og høre flere som får det da, veldig spesielt og våkne med en orgasme :p
 
Men har du fått en konkret invaliditetsgrad? Det er det som må til for å få utbetaling på ulykkesforsikring. Uføreforsikringer dekker sjeldent ulykker, men sykdonmer. Hvis det er private forsikringer, men det vet jo ikke jeg noe om .
Ja, har det. Har jo fått menerstatning. Man får ikke menerstatning uten invaliditetsgrad.
 
Du får ta deg en tur på nett og bestille billig tester,jeg hadde nok aldri klart meg uten mange tester,hadde blitt dyrt for meg da :hilarious:

Ha en god helg da ;)
Jeg gjorde det sist pp og testa positivt nesten ei uke, men d endte i kjemisk - så vet ikke om jeg vil ha tester liggende å oppleve d samme igjen[emoji85] regner med d blir en ny pp, så spørs om jeg kanskje bestiller til neste runde - er jo spennende å vettu[emoji23]
 
Min lille falske alarm denne uken fikk meg til å innse at jeg garantert blir en testetøs når september kommer. Har jo alt brukt 3 tester på ingenting, og jeg hadde bare 9 tester. Trodde jeg hadde plenty [emoji23][emoji23]
 
Dine beste råd for å forberede seg på det verste?
Jeg syns faktisk ikke det er NOE gøy å håpe,for når testene ikke gir meg to streker så er det ikke gøy å ha hatt håp..
Jeg er en pessimist av natur,men på dette punktet er jeg super optimist?! hva er logikken...

Hvordan klarer dere å holde håpet og motet på bakkenivå..?
 
Dine beste råd for å forberede seg på det verste?
Jeg syns faktisk ikke det er NOE gøy å håpe,for når testene ikke gir meg to streker så er det ikke gøy å ha hatt håp..
Jeg er en pessimist av natur,men på dette punktet er jeg super optimist?! hva er logikken...

Hvordan klarer dere å holde håpet og motet på bakkenivå..?
Vel.. man blir aldri ordentlig forberedt. Selv om jeg vet vi ikke har sjans er jeg like knust hver mnd det ikke går :p håpet og ønsket er jo der uansett hvor lite man later som om man bryr seg
 
Dine beste råd for å forberede seg på det verste?
Jeg syns faktisk ikke det er NOE gøy å håpe,for når testene ikke gir meg to streker så er det ikke gøy å ha hatt håp..
Jeg er en pessimist av natur,men på dette punktet er jeg super optimist?! hva er logikken...

Hvordan klarer dere å holde håpet og motet på bakkenivå..?
Finne noe å glede seg til som forutsetter at du ikke er gravid. Øl i solveggen på hytta er et eksempel. Spekemat et annet. Badeland/fornøyelsespark et tredje.
 
Vel.. man blir aldri ordentlig forberedt. Selv om jeg vet vi ikke har sjans er jeg like knust hver mnd det ikke går :p håpet og ønsket er jo der uansett hvor lite man later som om man bryr seg
Ja.. det er liksom det.. håpet og ønsket er der uansett.. jeg tar en test og godtar liksom ikke at streken ikke kommer.. sparer på den og ser på den gjennom hele dagen og ønsker meg en strek så mye at jeg ser syner... føler meg litt smågal..
 
Ja.. det er liksom det.. håpet og ønsket er der uansett.. jeg tar en test og godtar liksom ikke at streken ikke kommer.. sparer på den og ser på den gjennom hele dagen og ønsker meg en strek så mye at jeg ser syner... føler meg litt smågal..
Jeg hiver dem i søpla for å være sikker på at jeg ikke stirrer dem i senk :hilarious:
 
Ja er visst det! Har lest om mange som får «vondt i tennene» men har ikke skjønt helt hva det går ut på.
Vet ikke om jeg er gravid enda, men vondt i tennene har jeg [emoji28] 8 dpo i dag... splittet en tann her om dagen, opererte den ut på tirsdag og fikk skikkelig infeksjon etterpå. [emoji40] helt skutt jeg ! Blir hjemme istedenfor jobb i helga [emoji58] men hadde det vært et graviditetssymptom ([emoji6]) hadde det ikke vært så gæli [emoji23]
 
Back
Topp