Skravletråd

Nå fikk jeg også en regning fra legesenteret... Hmm. Aldri opplevd før. Får ringe dit i morgen
 
Husk nettmøtet med Jordmor Katrine i morgen her på forumet kl. 20 - 22! Send inn dine spørsmål allerede nå HER. :)
 
Minner dere på nettmøtet med Jordmor Katrine i kveld her på forumet kl. 20 - 22! Send inn dine spørsmål HER. :)
 
Sovna i 01 tida å kl 05.15 så æ på klokka igjen. Sovna ike igjen så la mæ på ryggen å la hender'n over dær livmora ligg. Å etter 10min kjent æ et skikkelig godt spark mot håndflata. Da glisa æ bredt å kjent et lite et til. Å DAAA e det liksom ikke så farlig om æ e stuptrøtt å har småvondt i hodet. Håpe æ får sov snart igjen for treng nånn tima til men æ ligg jo bare å glise.
Kjent nå veldig små bevegelsa for et par daga siden men det i dag va ikke nå tvil [emoji7]
Ei uke igjen te oul no å æ glede mæ så utrolig my [emoji173]️
 
En ting slo meg i går kveld når jeg la meg! Hvordan i all verden skal man få solet baksiden av kroppen i sommer da? Kan ikke akkurat ligge på magen på solsengene i år:p
 
En ting slo meg i går kveld når jeg la meg! Hvordan i all verden skal man få solet baksiden av kroppen i sommer da? Kan ikke akkurat ligge på magen på solsengene i år:p

Å, shit, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje grave et hull i bakken som passer til magen? [emoji23]
 

Vedlegg

  • IMG_0238.JPG
    IMG_0238.JPG
    44,5 KB · Visninger: 30
En ting slo meg i går kveld når jeg la meg! Hvordan i all verden skal man få solet baksiden av kroppen i sommer da? Kan ikke akkurat ligge på magen på solsengene i år:p
Med førstemann lå jeg på magen nesten helt fram til fødsel. Null stress. Jeg ble overrasket over hvor lenge det gikk an å ligge på magen uten ubehag, og da det begynte å bli ubehagelig var det bare å legge noe rundt magen, et sammenrullet håndkle, badering eller hva som helst (jeg brukte ammeputa).
Det ble likevel ikke så mye soling av overkropp i det hele tatt, det var sykt varmt den sommeren, så jeg satt stort sett med overkroppen i skyggen og beina i sola for ikke å bli overopphetet.
 
Med førstemann lå jeg på magen nesten helt fram til fødsel. Null stress. Jeg ble overrasket over hvor lenge det gikk an å ligge på magen uten ubehag, og da det begynte å bli ubehagelig var det bare å legge noe rundt magen, et sammenrullet håndkle, badering eller hva som helst (jeg brukte ammeputa).
Det ble likevel ikke så mye soling av overkropp i det hele tatt, det var sykt varmt den sommeren, så jeg satt stort sett med overkroppen i skyggen og beina i sola for ikke å bli overopphetet.
Lå litt istad, det var ikke lenge jeg holdt ut det. Riktig nok bare på en stolpute på verandaen da, men likevel. Får leve i vannet på en badering tenker jeg. Blir varmt nok uansett, spesielt i Spania :p
 
Sant nok! Hjelper sikkert å ligge litt på siden? Bare bytte litt på hvilken side sånn at man ikke blir hvit akkurat der man ligger :D
Ja, en får kanskje bare prøve å være kreativ :p Brun skal jeg bli både foran og bak, uansett :D
 
Slipp å tenk på brunfargen hær i trøndelag. For hær vaskes byen hver dag så å si døgnet rundt.
 
Back
Topp