Skravletråd

Kordan varme? Ønske du bare nederste del av landet go hælg el? Regn døgnet rundt i trondheim å snø i nord.

Haha! Det var mest i håp om at varmen kom til oss også, dersom jeg sa det pent. :p Men det er meldt 19 grader i dag hos oss da, og hvis sola titter frem samtidig blir det jo greit. Nok til å holde på i hagen. ;)

Hva med deg? Har du noen hyggelige planer for vår 19-graders varme? :)
 
:rolleyes: Typisk svar fra de som bor lenger nord, det der :p

Hehe, vi må jo late som vi her oppe i nord, når dere i Sør er så "grådige" på varmen. :p Send gjerne litt par varmegrader hit hvis dere kan avse noen. ;) God helg!
 
Haha! Det var mest i håp om at varmen kom til oss også, dersom jeg sa det pent. :p Men det er meldt 19 grader i dag hos oss da, og hvis sola titter frem samtidig blir det jo greit. Nok til å holde på i hagen. ;)

Hva med deg? Har du noen hyggelige planer for vår 19-graders varme? :)

Må si æ e gla æ ikke bor dær det e snø iallefall. Å tempen e sånn ca ok selv om det regne my. E meldt bare overskya i dag da.
Leve i det trønderske håper på at vi går sånn 3-4 daga vi kan grill i sommer. Den globale oppvarminga har glemt trondheim.
Trur vi har hatt ei tropenatt siste to åran [emoji23]
 
Må si æ e gla æ ikke bor dær det e snø iallefall. Å tempen e sånn ca ok selv om det regne my. E meldt bare overskya i dag da.
Leve i det trønderske håper på at vi går sånn 3-4 daga vi kan grill i sommer. Den globale oppvarminga har glemt trondheim.
Trur vi har hatt ei tropenatt siste to åran [emoji23]

Blir bra fra midt på dagen i dag og utover. Halvsol fra lunsjtider da, så får vi håpe yr tar feil og at det heller blir HELsol! ;)

Vi får trøste oss med at regnet sørger for at det blir grønt og frodig rundt oss, og at vi slipper å vanne i hagen. :p
Men hvor var du sist lørdag da, for da kunne vi jo gå rundt i t-skjorte? Vi grilla vi og satt i hagen med naboene til langt på natt. :D
Tropenatt kan jeg godt klare meg uten, da vil jeg heller kunne sove og ha regn utenfor. :hilarious:
 
Blir bra fra midt på dagen i dag og utover. Halvsol fra lunsjtider da, så får vi håpe yr tar feil og at det heller blir HELsol! ;)

Vi får trøste oss med at regnet sørger for at det blir grønt og frodig rundt oss, og at vi slipper å vanne i hagen. :p
Men hvor var du sist lørdag da, for da kunne vi jo gå rundt i t-skjorte? Vi grilla vi og satt i hagen med naboene til langt på natt. :D
Tropenatt kan jeg godt klare meg uten, da vil jeg heller kunne sove og ha regn utenfor. :hilarious:

Vi har hatt et par flotte daga hittill men etterfulgt av en evighet m regn syns æ ikke my om. Ja det blir grønt å frodig. Men æ like bedre at gata e fylt me folk, barn som tegne me kritt, grillukt å skravling. No ser æ ikke naboa en gang når æ e ut m hundan.
Tar gjerne tropenetter med regn æ da [emoji2]
 
Vi har hatt et par flotte daga hittill men etterfulgt av en evighet m regn syns æ ikke my om. Ja det blir grønt å frodig. Men æ like bedre at gata e fylt me folk, barn som tegne me kritt, grillukt å skravling. No ser æ ikke naboa en gang når æ e ut m hundan.
Tar gjerne tropenetter med regn æ da [emoji2]

Har du hunder? Hvilken rase? :) Vi er heldige som har hunder, må ut uansett vær! ;)
 
Har du hunder? Hvilken rase? :) Vi er heldige som har hunder, må ut uansett vær! ;)

En dvergpincher å en mops. Vi hadd begge hver vår hund når vi møttes.
Men vi slit m å få me hundan ut i regn vi da. Spesielt dp'n. Hu HATE regn å kulde. Har på hu klær men i går streika hu helt å fult. Så bli bare små korte tura når det regne.
Når det e sol vil hu ikke inn igjen. Da ska hu ligg å sol sæ [emoji23]
 
En dvergpincher å en mops. Vi hadd begge hver vår hund når vi møttes.
Men vi slit m å få me hundan ut i regn vi da. Spesielt dp'n. Hu HATE regn å kulde. Har på hu klær men i går streika hu helt å fult. Så bli bare små korte tura når det regne.
Når det e sol vil hu ikke inn igjen. Da ska hu ligg å sol sæ [emoji23]

Er så herlig med hunder med MYE personlighet! :D
 
Er så herlig med hunder med MYE personlighet! :D

Ja det e iallefall myyyye personlighet i en dp. Litt i overkant noen gang. Spent på hvordan d bli i kombo m baby. Frykte hu ende m å pass på baby å at ingen får borti [emoji85]
Men det ska jobbes masse m å få alt te å gå rundt.
 
Hehe, vi må jo late som vi her oppe i nord, når dere i Sør er så "grådige" på varmen. :p Send gjerne litt par varmegrader hit hvis dere kan avse noen. ;) God helg!

Haha :hilarious: Hvis det hjelper, så er det faktisk overskyet her nå, selv om det er meldt supert vær :wacky: god helg! håper dere får noen varmegrader snart :joyful:
 
En ting slo meg i går kveld når jeg la meg! Hvordan i all verden skal man få solet baksiden av kroppen i sommer da? Kan ikke akkurat ligge på magen på solsengene i år:p

Stor badering! Også bygge opp med diverse puter under resten av kroppen [emoji6] Gjorde det sommeren for 2 år siden - funket fint [emoji6][emoji23][emoji12]
 
Jeg har et spm.. Er det noen andre som opplever å få en følelse av "hold" eller "sting" når dere vasker hjemmet deres? Jeg har holdt på litt nå og fikk det på den ene siden sånn skikkelig, og la meg nå ned fordi det ikke ga seg.
 
Jeg har et spm.. Er det noen andre som opplever å få en følelse av "hold" eller "sting" når dere vasker hjemmet deres? Jeg har holdt på litt nå og fikk det på den ene siden sånn skikkelig, og la meg nå ned fordi det ikke ga seg.
. Jobber som vasker i tilegg til å vaske hjemme selvfølgelig å det skjer stadig vekk, gjerne helst når jeg har vasket gulv eller tatt litt hardt i med diverse. Går somregel over etter å ha sittet stille en stund hos meg :)
 
Titter innom for å ønske dere ei riktig god helg! :D
 
Back
Topp