Skravletråd

Klikker på den appen. .... har ikke tilgang til skjult på den, bare om jeg logger inn via nettleser... har prøvd å avinstallere og laste på nytt, samma problemet. ....
Regner med det er flere? Noen som har gjort noe som har fungert?
 
Skal på TUL kl.10.00,sååååå nervøs!! Springer frem og tilbake på do nå:p Er så redd for at noe ikke er som det skal!:confused::confused:

Forhåpentligvis er alt bra,og at vi får høre om det er gutt eller jente!:smug:

Wæææææææ!!!!
 
Skal på TUL kl.10.00,sååååå nervøs!! Springer frem og tilbake på do nå:p Er så redd for at noe ikke er som det skal!:confused::confused:

Forhåpentligvis er alt bra,og at vi får høre om det er gutt eller jente!:smug:

Wæææææææ!!!!
Hvordan gikk det? [emoji5]
 
Det gikk kjempebra! Alt så helt perfekt ut med den lille:happy::happy::happy: Og det var en liten gutt:Heartblue Nå vil jeg bare skrike det ut til hele verden:wav
Gratulerer med en fin liten gutt i magen:Heartblue
 
Det gikk kjempebra! Alt så helt perfekt ut med den lille:happy::happy::happy: Og det var en liten gutt:Heartblue Nå vil jeg bare skrike det ut til hele verden:wav

Hvor langt er du nå?
Skal på TUL 13+1, og håper å få vite kjønn da [emoji4]
 
Klikker på den appen. .... har ikke tilgang til skjult på den, bare om jeg logger inn via nettleser... har prøvd å avinstallere og laste på nytt, samma problemet. ....
Regner med det er flere? Noen som har gjort noe som har fungert?

Jeg finner ikke skult i appen, men jeg har gått inn i nettleseren, stjerna skjultgruppe, også finner jeg den under fulgte tråder/innlegg :)
 
Det gikk kjempebra! Alt så helt perfekt ut med den lille:happy::happy::happy: Og det var en liten gutt[emoji813]blue Nå vil jeg bare skrike det ut til hele verden:wav
Så bra! [emoji5] Gratulerer med gutt på vei!
Jeg finner ikke skult i appen, men jeg har gått inn i nettleseren, stjerna skjultgruppe, også finner jeg den under fulgte tråder/innlegg :)
Takk for svar [emoji5] leter nå etter en form for stjerne i nettleseren, men finner den ikke. Klarer du å forklare ca hvor den er? [emoji56]
 
Så bra! [emoji5] Gratulerer med gutt på vei!

Takk for svar [emoji5] leter nå etter en form for stjerne i nettleseren, men finner den ikke. Klarer du å forklare ca hvor den er? [emoji56]

Okei, det var ikke en stjerne da [emoji85]
Men legger ved bilder :)
e102d6c9503762c45331ff47c05a89c4.jpg

83df5aa650b49e6573a0127f84a388e0.png

5311195876b8453eee9cb16ceadfad50.png

:)
 
Okei, det var ikke en stjerne da [emoji85]
Men legger ved bilder :)
e102d6c9503762c45331ff47c05a89c4.jpg

83df5aa650b49e6573a0127f84a388e0.png

5311195876b8453eee9cb16ceadfad50.png

:)
Tusen takk, jeg fant nettopp nå ut av det selv også, måtte bare skru på de små grå litt først [emoji4][emoji4] da blir det litt lettere [emoji5] må fremdeles logge inn på nytt minst annenhver gang jeg bruker appen da, men overlever vel
 
Klikker på den appen. .... har ikke tilgang til skjult på den, bare om jeg logger inn via nettleser... har prøvd å avinstallere og laste på nytt, samma problemet. ....
Regner med det er flere? Noen som har gjort noe som har fungert?

Har ikke det problemet, men det er noe dem har streva med en stund nå, vet om mange andre som har hatt problem med det til og fra... Utrolig irriterende... Men jeg må fortsatt logge inn på appen hver gang jeg skal bruke den da... :p
 
Pappaen og kommende storesøster er på tur 56 mil i bil til farmor og farfar. Første gang uten mamma, 16 mnd. Skal være der til søndag eller mandag. Mor er en smule nervøs, jenta virker foreløpig til å kose seg masse! Gleder meg alt til å få henne hjem igjen <3
 
Drømte nettopp at baby i magen ble drept etter vi hadde sex og begynte å blø. Begynte å grine i søvne og mannen våknet og tok meg inn i armene hans. Han sovnet igjen og vi skiftet stilling, så la han hånden på magen [emoji7][emoji173]️[emoji173]️
 
Æ å e litt redd for å ha sex. Men kan ikke gå i over 7 uka til uten fordi æ da e over 12uka. Æ hadd sex sist å endt m å mist.
Sex har ikke noe med om en mister eller ei. Har 2barn fra før og har hatt sex med begge de. Nå som jeg ikke viste at jeg var gravid før uke 10 har jeg både vært på fest og hatt sex og alt er bra med fosteret. Vært på tul. Så ha sex med god samvittighet
 
Ååh, det er jo så fint vær, men det blåser no veldig da, så det er vanskelig å sitte ute uten å blåse bort :wideyed:
 
Ååh, det er jo så fint vær, men det blåser no veldig da, så det er vanskelig å sitte ute uten å blåse bort :wideyed:
Vi satt ute og spiste i sta og holdt jo på å blåse bort :-O men såå fint vær :)
 
Back
Topp