Skravletråd

Takk, akkurat gammel fasong tror jeg er en utopi ;) men-iallefall bedre form og passe klærne mine, litt etter litt. Har etterhvert størrelser fra 44-48 hengende i skapet som jeg håper å kunne jobbe meg nedover i, på sikt.
Det klarer du![emoji4]
 
Jeg veier meg ikke før mensen er ferdig, går alltid opp da!
Har så lett for å gå vekk fra rutiner så må nesten veie hver fredag uansett, men satser på at det blir bedre til fredag da [emoji4]
 
Sniker litt hos dere-bare to uker siden fødsel så jeg er langt fra klar for å hive meg med her ennå. Opp 20 kg dette svangerskapet, og ned igjen 10 etter disse dagene. Men vil ned dit jeg var før jeg ble gravid i 2016 (og la på meg 15....) så har vel en 26 kg som skal av på lang sikt. Fremdeles vann i kroppen så har et håp om at noe mer forsvinner mens jeg sitter her og spiser sjokolade [emoji6]
Gratulerer med baby [emoji7]

Du får huske at det tok tid å få kiloene dit så tar tid å få de av også, men du må nyte også tiden med baby i hus og ikke sette for strenge krav i begynnelsen, stress blir det nok av andre ting [emoji4]
 
Ok så google translate fra ungarsk var altså ikke såååå bra men håper dere forstår det da [emoji4]

Vi er idag ferdig med uke to tirsdag, hvordan jeg skal klare de neste dagene forstår jeg ikke, men men det må da gå
eb5382f74f79576b610d3246f2a6074b.jpg
 
Vond rygg, vondt bekken, vondt i magen, pollentett i nesen.

Ble ikke tur 14,5 km i dag hvor av 10 km skulle være løping.
Løping var umulig med det bekkenet og den ryggen, og orket ikke like langt.
Ble bare 10,8 km rask gange, men ut fra forutsetningene er jeg fornøyd.
 
Ok så google translate fra ungarsk var altså ikke såååå bra men håper dere forstår det da [emoji4]

Vi er idag ferdig med uke to tirsdag, hvordan jeg skal klare de neste dagene forstår jeg ikke, men men det må da gå
eb5382f74f79576b610d3246f2a6074b.jpg

Så spennende[emoji1] dette klarer dere!
 
Vond rygg, vondt bekken, vondt i magen, pollentett i nesen.

Ble ikke tur 14,5 km i dag hvor av 10 km skulle være løping.
Løping var umulig med det bekkenet og den ryggen, og orket ikke like langt.
Ble bare 10,8 km rask gange, men ut fra forutsetningene er jeg fornøyd.

Det er en lang fin tur det[emoji1]
God bedring!
 
Vond rygg, vondt bekken, vondt i magen, pollentett i nesen.

Ble ikke tur 14,5 km i dag hvor av 10 km skulle være løping.
Løping var umulig med det bekkenet og den ryggen, og orket ikke like langt.
Ble bare 10,8 km rask gange, men ut fra forutsetningene er jeg fornøyd.
Bra gjort!
Håper du føler deg bedre idag!
 
Tror jeg må begynne å henge litt her, så kanskje jeg kan få litt motivasjon til å få til dette her. Gikk ned 10 av 15 kg ila 3 uker etter fødsel, også gikk amminga til hel... og nå har jeg gått opp 4 igjen[emoji24]
Tips, råd og motivasjon tas i mot med stor takk[emoji16]

Velkommen!!!!
Jeg gikk ned ca 22 kg for et par år siden med veldig god hjelp og mye motivasjon herfra.
 
Sniker litt hos dere-bare to uker siden fødsel så jeg er langt fra klar for å hive meg med her ennå. Opp 20 kg dette svangerskapet, og ned igjen 10 etter disse dagene. Men vil ned dit jeg var før jeg ble gravid i 2016 (og la på meg 15....) så har vel en 26 kg som skal av på lang sikt. Fremdeles vann i kroppen så har et håp om at noe mer forsvinner mens jeg sitter her og spiser sjokolade [emoji6]

Gratulerer sååå my med baby og nyt tiden med babyen :p er jo så kos og går så fort.
Flott å være aktiv her når man vil ned i vekt. Det har vært en svært god hjelp i min nedgang på ca 22 kg.
Men ammer du skal du ta det pent og rolig en god stund til. Gåturer som kan økes i lengde og intensitet etterhvert er flott og kanskje også litt styrke på stuegulvet fra om noen uker. Evt prøve deg på barsel trenings timer med baby. Sunn kost med nok inntak til å bevare melken er fin start.
Masse lykke til :D
 
Takk, akkurat gammel fasong tror jeg er en utopi ;) men-iallefall bedre form og passe klærne mine, litt etter litt. Har etterhvert størrelser fra 44-48 hengende i skapet som jeg håper å kunne jobbe meg nedover i, på sikt.


Gått fra 42/44 til 38 og ja, det er en fantastisk følelse!!!
 
Back
Topp