Skravletråd

Tror jeg må begynne å henge litt her, så kanskje jeg kan få litt motivasjon til å få til dette her. Gikk ned 10 av 15 kg ila 3 uker etter fødsel, også gikk amminga til hel... og nå har jeg gått opp 4 igjen[emoji24]
Tips, råd og motivasjon tas i mot med stor takk[emoji16]
 
Tror jeg må begynne å henge litt her, så kanskje jeg kan få litt motivasjon til å få til dette her. Gikk ned 10 av 15 kg ila 3 uker etter fødsel, også gikk amminga til hel... og nå har jeg gått opp 4 igjen[emoji24]
Tips, råd og motivasjon tas i mot med stor takk[emoji16]

Så koselig å se deg her![emoji1]
Masse lykke til med å nå målet ditt!
 
Så koselig å se deg her![emoji1]
Masse lykke til med å nå målet ditt!
Takk[emoji173] Det trengs...og skal klare det! Må bare klare å komme i gang med trening/gåturer og slutte å spise så mye klin!
 
Æsj, vet at trening kan samle vann og at jeg også har mensen men kjipt å se + 1 kg på vekta [emoji852]️

Jeg veier meg ikke før mensen er ferdig, går alltid opp da!
 
Sniker litt hos dere-bare to uker siden fødsel så jeg er langt fra klar for å hive meg med her ennå. Opp 20 kg dette svangerskapet, og ned igjen 10 etter disse dagene. Men vil ned dit jeg var før jeg ble gravid i 2016 (og la på meg 15....) så har vel en 26 kg som skal av på lang sikt. Fremdeles vann i kroppen så har et håp om at noe mer forsvinner mens jeg sitter her og spiser sjokolade [emoji6]
 
Sniker litt hos dere-bare to uker siden fødsel så jeg er langt fra klar for å hive meg med her ennå. Opp 20 kg dette svangerskapet, og ned igjen 10 etter disse dagene. Men vil ned dit jeg var før jeg ble gravid i 2016 (og la på meg 15....) så har vel en 26 kg som skal av på lang sikt. Fremdeles vann i kroppen så har et håp om at noe mer forsvinner mens jeg sitter her og spiser sjokolade [emoji6]

Gratulere med baby[emoji173]️
Og lykke til med å finne tilbake til gammel fasong[emoji28]
 
Sniker litt hos dere-bare to uker siden fødsel så jeg er langt fra klar for å hive meg med her ennå. Opp 20 kg dette svangerskapet, og ned igjen 10 etter disse dagene. Men vil ned dit jeg var før jeg ble gravid i 2016 (og la på meg 15....) så har vel en 26 kg som skal av på lang sikt. Fremdeles vann i kroppen så har et håp om at noe mer forsvinner mens jeg sitter her og spiser sjokolade [emoji6]
Gratulerer med baby[emoji173]
 
Hei og hopp

Bare så dere vet det, jeg er ferdig med eksamenene mine og kommet tilbake hit nå for å plage dere :p
 
Sniker litt hos dere-bare to uker siden fødsel så jeg er langt fra klar for å hive meg med her ennå. Opp 20 kg dette svangerskapet, og ned igjen 10 etter disse dagene. Men vil ned dit jeg var før jeg ble gravid i 2016 (og la på meg 15....) så har vel en 26 kg som skal av på lang sikt. Fremdeles vann i kroppen så har et håp om at noe mer forsvinner mens jeg sitter her og spiser sjokolade [emoji6]
Hei og velkommen til oss.

Dette klarer du fint, men dersom du ammer ta det litt med ro i begynnelsen slik at du ikke mister melken.
Masse lykke til
 
Gratulere med baby[emoji173]️
Og lykke til med å finne tilbake til gammel fasong[emoji28]
Takk, akkurat gammel fasong tror jeg er en utopi ;) men-iallefall bedre form og passe klærne mine, litt etter litt. Har etterhvert størrelser fra 44-48 hengende i skapet som jeg håper å kunne jobbe meg nedover i, på sikt.
 
Takk, akkurat gammel fasong tror jeg er en utopi ;) men-iallefall bedre form og passe klærne mine, litt etter litt. Har etterhvert størrelser fra 44-48 hengende i skapet som jeg håper å kunne jobbe meg nedover i, på sikt.

Det klarer du tipper jeg[emoji1]
 
Back
Topp