Skravletråd

Føler at jeg virkelig er back on track nå, hadde besøk og hu ene ble godesyk og lurte på om vi hadde noe søtt, slengte derfor sammen en rullekake som vel og merke ble turkis etter ønske fra en av ungene [emoji23] og jeg smakte ikke [emoji16]

Kommer ikke til å friste heller siden det tok maks 10 min etter den var ferdig til den også var borte [emoji23]

Så flink du er til å stå imot[emoji1][emoji122]
 
For noen uker siden kom en kollega og viste en opptrenings plan, hvor de lover at man etter 6 uker jogger 5 km, tror ikke helt på det, men sa jeg ble med. Syns vi hadde brukt lang nok tid å være ubesluttsomme såååå sa idag at idag kan vi begynne.

Så vi har da jogget et minutt og gått to min x 8, så lite men det merkes godt [emoji54] bra uttelling på aktivitetsklokka siden jeg også svømte idag tidlig [emoji16]
 
For noen uker siden kom en kollega og viste en opptrenings plan, hvor de lover at man etter 6 uker jogger 5 km, tror ikke helt på det, men sa jeg ble med. Syns vi hadde brukt lang nok tid å være ubesluttsomme såååå sa idag at idag kan vi begynne.

Så vi har da jogget et minutt og gått to min x 8, så lite men det merkes godt [emoji54] bra uttelling på aktivitetsklokka siden jeg også svømte idag tidlig [emoji16]

Så flink du er![emoji1]
Deler du programmet med oss?
 
Så flink du er![emoji1]
Deler du programmet med oss?
Når kollegaen min skriver det skal jeg gjøre det [emoji23] akkurat nå står den nemlig på ungarsk og jeg vet ikke hvor hun fant den men hun sier hun skal ordne det imorgen da [emoji4] og om dette funker på meg så fungerer det på nesten alle!
 
Mannen fikk lyst på McDonalds til lunsj og jeg måtte hjem uansett, måtte nesten bestille til meg selv også [emoji6]

9196ba7dc5565205136fd5bcfadb4645.jpg
 
Når kollegaen min skriver det skal jeg gjøre det [emoji23] akkurat nå står den nemlig på ungarsk og jeg vet ikke hvor hun fant den men hun sier hun skal ordne det imorgen da [emoji4] og om dette funker på meg så fungerer det på nesten alle!

Hehe, venter i spenning[emoji28]
 
Æsj, vet at trening kan samle vann og at jeg også har mensen men kjipt å se + 1 kg på vekta [emoji852]️
 
Back
Topp