Skravletråd

Da skal jeg til legen for å sjekke foten:( trakket skikkelig over i helgen og foten er helt rar:(
Håper ikke jeg har brukket noe:(
 
Au da![emoji15] høres ut som en tur til legen er lurt! God bedring![emoji4]
Føler meg som den pinglen:( ringte inn for å høre og tenkte at de skulle si at dette går over, men de mente jeg måtte komme inn... foten er blå, gul, grønn og hoven fra kneet og ned til ankelen.
 
Føler meg som den pinglen:( ringte inn for å høre og tenkte at de skulle si at dette går over, men de mente jeg måtte komme inn... foten er blå, gul, grønn og hoven fra kneet og ned til ankelen.

Oi, høres ikke bra ut![emoji20]
Og nei, du er da ingen pingle[emoji6]
 
Da skal jeg til legen for å sjekke foten:( trakket skikkelig over i helgen og foten er helt rar:(
Håper ikke jeg har brukket noe:(
Huff høres ikke godt ut! God bedring!
 
Ja må ha gjort noe riktig, og selvom jeg ikke ser det på kroppen så sier da altså vekta at jeg fra start har gått ned 7 kg [emoji4]
Det er veldig bra.
Husk det tar ofte lengre tid før man ser det selv enn før andre ser det, og du ser det på vekten så det er ikke helt usynelig for deg heller
 
Oi, høres ikke bra ut![emoji20]
Og nei, du er da ingen pingle[emoji6]
Da har jeg vært hos legen. Heldigvis ikke brudd:) men når legen sier oj! Da man at det ikke er bra. Har revet av muskelen. Må på mr for å se om de må sy den på igjen. ..
Men heldigvis ikke brudd:)
 
Back
Topp