Skravletråd

Da har jeg vært hos legen. Heldigvis ikke brudd:) men når legen sier oj! Da man at det ikke er bra. Har revet av muskelen. Må på mr for å se om de må sy den på igjen. ..
Men heldigvis ikke brudd:)

Godt det ikke var brudd men høres vondt og ubehagelig
uansett. Take CARE
 
Etter en uke med treningsforbud var det utrolig deilig å komme seg på trening igjen :)
 
Hei:)
hvordan går det med dere her inne?
Jeg har spist litt for mye snop og vært i altfor lite aktivitet...:(
 
Hei:)
hvordan går det med dere her inne?
Jeg har spist litt for mye snop og vært i altfor lite aktivitet...:(

Her blir det mye kos og extra inntak på hytta i påsken, men det var jo "planen" min da. Etter ca 20 kg ned siden juni i fjor hadde jeg bestemt meg for å kose meg uhemmet i påsken. Merkelig nok holder "noe" meg litt igjen så blir ikke like mye som det ville vært før denne prosessen. Flinkere til å gå ski og ake etc også - alt er jo så mye lettere nå og formen fin.
 
Har "fri" i påska, det vil si at jeg kan spise påskegodt hvis jeg vil. Prøver å holde meg til lavkarboen ellers, mest for vanen sin del. Får gått halvparten av det som var målet mitt (10000 skritt), så ca 5000 pluss minus hver dag. Må kanskje vurdere å nedjustere det litt, og heller fokusere på maten. Har ikke veid meg denne uka, tenkte å ta det etter påske, samme med måling.
 
Har "fri" i påska, det vil si at jeg kan spise påskegodt hvis jeg vil. Prøver å holde meg til lavkarboen ellers, mest for vanen sin del. Får gått halvparten av det som var målet mitt (10000 skritt), så ca 5000 pluss minus hver dag. Må kanskje vurdere å nedjustere det litt, og heller fokusere på maten. Har ikke veid meg denne uka, tenkte å ta det etter påske, samme med måling.

Godt med påskefri egentlig[emoji2] det skal jeg også ha, ihvertfall kose meg litt[emoji12]
 
Back
Topp