Skravletråd

Ah:) fisn det ikke pakker som har norske kanaler? Tror jeg leste et sted at du savnet norske kanaler? Hehe
Vært en del personer bp som har tatt et helt av.
Var en som spilt bort 200.000 i mnd her for et par uker siden:p
Ja, vi hadde det før. Men finnes ikke hos den leverandøren vi har nå :( Jeg får sett noe på nrk sin nett-tv da :p Og det er bra, for jeg har blitt avhengig av skam! *flaut!*
Ja, han leste jeg om! Helt sykt!!!!!
 
Ja, vi hadde det før. Men finnes ikke hos den leverandøren vi har nå :( Jeg får sett noe på nrk sin nett-tv da :p Og det er bra, for jeg har blitt avhengig av skam! *flaut!*
Ja, han leste jeg om! Helt sykt!!!!!
Kjedelig:( hadde nok aldri klart meg uten tv2 og home and away:p
Skam, aldri hørt om. Hva er det?
 
Kjedelig:( hadde nok aldri klart meg uten tv2 og home and away:p
Skam, aldri hørt om. Hva er det?
Det klarer jeg meg fint uten, men jeg savner Unge mødre! Haha! Og gullrekka på nrk og litt sånt :p
Ungdomsserie ifra p3, handler om en jentegjeng på videregående ;) Og gutter og sånn, da vettu!
 
Det klarer jeg meg fint uten, men jeg savner Unge mødre! Haha! Og gullrekka på nrk og litt sånt :p
Ungdomsserie ifra p3, handler om en jentegjeng på videregående ;) Og gutter og sånn, da vettu!
Ah:) unge mødre går vel på tvNorge sin nett tv?
 
Rart:S skulle jo tror det fungerte i sverige da. Du får skrive sinna brev til tvNorge, kanskje dem åpner for tittere i sverige:)
Haha, ja jeg får gjøre det! Har ei venninne som pleier å ta det opp, så er litt koselig å se det med ho også :p Men nå er det lenge siden.
 
Jeg bestilte garn fra USA! :) Spennende. Hadde ingenting lignende i Norge så måtte ty til USA ;) Der har de alt.
 
Oj så spennende da :D ble det billigere enn det hadde blitt her å? :)
Jeg vet ikke helt, for vet ikke hvor mye det er på hvert nøste, men tror det kanskje er litt dyrere. Portoen kom på 90 kr :p
4 garnnøster kostet 80 kr, så er 20 kr per garnnøste, men så var det portoen da :)
Kostet 170 kr ca. Men verdt det forhåpentligvis, var et spesielt garn. Skal brukes til julegaver. Nesten så det hadde fristet å nevne det i kortet hehe.. "garn fra USA" :p
 
Jeg vet ikke helt, for vet ikke hvor mye det er på hvert nøste, men tror det kanskje er litt dyrere. Portoen kom på 90 kr :p
4 garnnøster kostet 80 kr, så er 20 kr per garnnøste, men så var det portoen da :)
Kostet 170 kr ca. Men verdt det forhåpentligvis, var et spesielt garn. Skal brukes til julegaver. Nesten så det hadde fristet å nevne det i kortet hehe.. "garn fra USA" :p
Haha ja den må du :p stilig da :D
 
Ja, vi hadde det før. Men finnes ikke hos den leverandøren vi har nå :( Jeg får sett noe på nrk sin nett-tv da :p Og det er bra, for jeg har blitt avhengig av skam! *flaut!*
Ja, han leste jeg om! Helt sykt!!!!!
Har hørt flere anbefale serien, ikke noe å bli flau over ;)
 
Her var det jammen meg stille!! :O titter innom fra Spania jeg da:) bare jeg og lille som er våkne. Håper alle får en fin dag
 
Her var det jammen meg stille!! :O titter innom fra Spania jeg da:) bare jeg og lille som er våkne. Håper alle får en fin dag
Hei og hopp! Håper dere koser dere masse i Spania! Ikke sjalu i det hele tatt :p

Er fremdeles liv, men er på skravletråden på skjult i stedet :) *
 
Her var det jammen meg stille!! :O titter innom fra Spania jeg da:) bare jeg og lille som er våkne. Håper alle får en fin dag

Oi oi så utrolig deilig! Kos dere masse!!
Vi har som Totoro skrev flyttet inn på skjult ja :D
 
Back
Topp