Skravletråd

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi har ikke det fra før her inne sant??

Det må vi jo ha syns jeg:D

En tråd hvor vi kan snakke om løst og fast;)

Hva skal dere i dag da?:D
 
Vi har ikke det fra før her inne sant??

Det må vi jo ha syns jeg:D

En tråd hvor vi kan snakke om løst og fast;)

Hva skal dere i dag da?:D
Vi hadde en, men den er vel langt nedpå lista nå :)
Jeg skal trimme hundene, vaske klær, handle dåpsgave, ....ja det var vel mine "to do" i dag :)
Enn du da?
 
Prøve å overleve dagen uten å spy. Massssse husarbeid som står å venter. Hente ungene hos dagmamma og lage middag blir nok en utfordring.
 
Ja, og så skal jeg skylle opp bunadsskjorta mi :)
 
Vi hadde en, men den er vel langt nedpå lista nå :)
Jeg skal trimme hundene, vaske klær, handle dåpsgave, ....ja det var vel mine "to do" i dag :)
Enn du da?

Ahh, ikke bladd meg så langt nedover jeg:p

Åhh, ka hunder har du?:)
Må vaske noe klær selv, hoper seg fort opp:p

Skal ut å leke med guttungen her etterhvert og bake. Ellers får vi se. Ingen store planer, men i grunn greit det også innimellom. Må på apoteket også, sant det.
 
Prøve å overleve dagen uten å spy. Massssse husarbeid som står å venter. Hente ungene hos dagmamma og lage middag blir nok en utfordring.
Usj, skikkelig plaget altså?
Vær snill med deg selv, du fortjener det :)
 
Prøve å overleve dagen uten å spy. Massssse husarbeid som står å venter. Hente ungene hos dagmamma og lage middag blir nok en utfordring.
Huff så kjedelig:/ Håpe du kommer gjennom dagen nogelunde likevel. Vært plage med kvalmen hele veien og tidligere svangerskap og?

Lage en enkel middag da?:)
 
Ahh, ikke bladd meg så langt nedover jeg:p

Åhh, ka hunder har du?:)
Må vaske noe klær selv, hoper seg fort opp:p

Skal ut å leke med guttungen her etterhvert og bake. Ellers får vi se. Ingen store planer, men i grunn greit det også innimellom. Må på apoteket også, sant det.
En schæfer og en malinois :)
Rart det der med skittentøy, vi er to voksne i husstanden, og det er ALLTID skittenklær i kurven!
 
En schæfer og en malinois :)
Rart det der med skittentøy, vi er to voksne i husstanden, og det er ALLTID skittenklær i kurven!

Okei, så herlig da.
Lyst på hund selv. Nabodamen har 2 border collie som guttungen elsker. Nå skal hun desverre flytte.
Hehe, ja. det kan du si.
Her har vi nå en guttunge på 17mnd som er veldig flink å grise:D
Så en bonussønn på 12år. Så blir noe skittentøy ja:p
 
Så mye klær her i dag at må begynne med det :p
Vert på påskefrokost i barnehagen, handlet, fått satt på en tørketrommel å en vaskemaskin, ryddet ut av oppvask maskinen og ryddet kjøkkenet.. Nå var jammen sofaen god å ha så må koser jeg meg med Greys :D
Før ett møte senere i dag :)
 
Ahaaa:) Ka bunad har du?:)
Blå trønderbunad:)
Fikk den av farmor i sommer. Bunaden ble ferdig til jul så hun fikk akkurat sett den før hun døde. Hun var sååå stolt og gledet seg til vi skulle ta bilde, jeg, søster og farmor, i våre fine bunader:Heartred
 
Blå trønderbunad:)
Fikk den av farmor i sommer. Bunaden ble ferdig til jul så hun fikk akkurat sett den før hun døde. Hun var sååå stolt og gledet seg til vi skulle ta bilde, jeg, søster og farmor, i våre fine bunader:Heartred
Åh, så fint da:)
Godt hun fikk sett den<3
Jeg har løkenbunad, fra østfold.
 
Okei, så herlig da.
Lyst på hund selv. Nabodamen har 2 border collie som guttungen elsker. Nå skal hun desverre flytte.
Hehe, ja. det kan du si.
Her har vi nå en guttunge på 17mnd som er veldig flink å grise:D
Så en bonussønn på 12år. Så blir noe skittentøy ja:p
Har hatt hund siden jeg var 12, kan ikke se for meg et liv uten.. MEN det er mye ansvar og mye jobb!
 
Har hatt hund siden jeg var 12, kan ikke se for meg et liv uten.. MEN det er mye ansvar og mye jobb!

Det forstår jeg godt.
Mhm, kan tenke meg det. Verken jeg elr mannen har hatt hund før. Kunne ikke skaffet oss nå, ikke tid nok. Iallefall ikke med en liten til nå;) Men om en del år kanskje.
Begge har hat pus da og mannen er vel generelt mer glad i katter. Men vi får se om jeg klarer overtale han på sikt:p
 
En schæfer og en malinois :)
Rart det der med skittentøy, vi er to voksne i husstanden, og det er ALLTID skittenklær i kurven!
Heldig! Hvis vi kunne hatt hund ville jeg helst hatt en malinois (eller Bull mastiff). Men mannen er så allergisk :(
 
Åh, så fint da:)
Godt hun fikk sett den<3
Jeg har løkenbunad, fra østfold.
Ja det er jeg veldig takknemlig for. Farmor var en sånn spesiell, hjertelig dame. Savner henne hver dag... Hun hadde blitt så glad om hun visste at jeg endelig er gravid. Hun visste at vi jobbet med saken og gledet seg SÅÅ til å bli oldemor!
 
Back
Topp