Skravletråd

Her var det ikke så mye som har skjedd:p
Åssen går det med allesammen?
Her har jeg vært syk, vært enormt sliten så har ikke orket og være her inne sånn veldig mye:p men en del bedre nå da:)
 
Her var det ikke så mye som har skjedd:p
Åssen går det med allesammen?
Her har jeg vært syk, vært enormt sliten så har ikke orket og være her inne sånn veldig mye:p men en del bedre nå da:)
Det er på skjult det er action nå! ;)
Her går det bra! Nå blir det lyxfällan! :D
Uff, så slitsomt :( God bedring!
 
Her var det ikke så mye som har skjedd:p
Åssen går det med allesammen?
Her har jeg vært syk, vært enormt sliten så har ikke orket og være her inne sånn veldig mye:p men en del bedre nå da:)
Velkommen tilbake og masse god bedring!
 
De er så mye strengere i Sverige synes jeg :ap
Ja, det er de. Også er det mye mer "lov" med banning her, og da blir det litt strengere.. Merkelig :p Forrige uke var det ho unge jenta som hadde 250000 i gjeld, og tjente 1700 i mnd. ;) Så det var skriv om det på norske aviser også
 
Det er på skjult det er action nå! ;)
Her går det bra! Nå blir det lyxfällan! :D
Uff, så slitsomt :( God bedring!
Kanskje der det er ja:p hehe får gå inn der og se;) åh det er så morsomt:D neste uke så er det en som tjente 96000 kr i mnd dem 6 siste mnd og allikavel har klart og havne i luksusfellen:O
Takk:) har heldigvis blitt frisk igjen nå:)
 
Kanskje der det er ja:p hehe får gå inn der og se;) åh det er så morsomt:D neste uke så er det en som tjente 96000 kr i mnd dem 6 siste mnd og allikavel har klart og havne i luksusfellen:O
Takk:) har heldigvis blitt frisk igjen nå:)
WHAAAAAAAAT????? Ja, jo mer penger man har, jo mer kan man bruke!!
 
Kanskje der det er ja:p hehe får gå inn der og se;) åh det er så morsomt:D neste uke så er det en som tjente 96000 kr i mnd dem 6 siste mnd og allikavel har klart og havne i luksusfellen:O
Takk:) har heldigvis blitt frisk igjen nå:)
Ja, er litt spent på den der!!
 
Nei, vi har bare svenske kanaler.. Var ett lignende tilfelle i Sverige for en stund siden, men han tjente ikke så mye tror jeg..
Ah:) fisn det ikke pakker som har norske kanaler? Tror jeg leste et sted at du savnet norske kanaler? Hehe
Vært en del personer bp som har tatt et helt av.
Var en som spilt bort 200.000 i mnd her for et par uker siden:p
 
Back
Topp