~ Skravletråd ~

Hadde mange planer i dag egentlig, gjøre masse fornuftige skolesaker :p Meeeen, kvalmen satte en stor stopper for det, og jeg har datet doskåla i dag... Jeg sitter til og med i nattboksa enda :D :D
 
Hm, her var det lenge siden vi hadde vært. Må jo skravle litt :)

Jeg skal til London i helga, skal besøke en venninne der. Er litt spent på om det blir veldig slitsomt eller ei, hun har gjerne et ganske høyt tempo, og jeg er ganske kjip på den fronten om dagen. Men, blir kos :) håper på å finne litt kule mammaklær :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt nyttår alle :) hvordan er formen deres nå?
 
Godt nyttår ja :) Her er nå formen sånn bob-bob.. Er heldigvis ikke så mye kvalm lenger, men er utrolig trøtt og sliten om dagen! Også våkner jeg i 05.30-06.00 tiden hver morgen uten å få sove igjen - utrolig irriterende -.-" For blir jo kjempe trøtt på ettermiddagen da, og orker ikke gjøre annet enn å ligge på sofaen og slappe av.. Hvordan er formen din da? :)
 
Godt nyttår! Formen har dalt i jula... Moter meg opp til å starte opp med hverdag igjen.... Bah.. heldigvis flere fine ting å se frem mot, -sola kommer tilbake (VENTER PÅ DEN!!!!), OUL og første jm-time :D
 
Har varit på OUL idag, å allt såg bara fint ut<3
Termin blir den 8.juni och det ser ut som att det blir en pojke till:-D

Lillegutt blir ett år nästa vecka och ska börja på dagis veckan därpå, dagarna flyger!
 
Godt nyttår ja :) Her er nå formen sånn bob-bob.. Er heldigvis ikke så mye kvalm lenger, men er utrolig trøtt og sliten om dagen! Også våkner jeg i 05.30-06.00 tiden hver morgen uten å få sove igjen - utrolig irriterende -.-" For blir jo kjempe trøtt på ettermiddagen da, og orker ikke gjøre annet enn å ligge på sofaen og slappe av.. Hvordan er formen din da? :)

Er veldig trøtt og sliten. Sliter med å sovne på kveldene! Har hypermeisis men er heldigvis forbi den verste delen. Kaster enda opp og har mye hodeverk ( kramper i pannen) og veldig lavt bt og kraftige bt fall. Så her er hverdag en utfordring. Men er glad jeg slipper sykehus. Er sykemeldt og rekner med at jeg blir d en stund til.
 
Er veldig trøtt og sliten. Sliter med å sovne på kveldene! Har hypermeisis men er heldigvis forbi den verste delen. Kaster enda opp og har mye hodeverk ( kramper i pannen) og veldig lavt bt og kraftige bt fall. Så her er hverdag en utfordring. Men er glad jeg slipper sykehus. Er sykemeldt og rekner med at jeg blir d en stund til.
Huffda! Da skal ikke jeg klage hvertfall, jeg er jo "bare" sliten og trøtt.. Håper kvalmen gir seg snart, og at hodeverk og bt blir bedre! Må være veldig slitsomt å ha det slik :( Du får ha masse god bedring <3
 
Huffda! Da skal ikke jeg klage hvertfall, jeg er jo "bare" sliten og trøtt.. Håper kvalmen gir seg snart, og at hodeverk og bt blir bedre! Må være veldig slitsomt å ha det slik :( Du får ha masse god bedring <3

Ja nå svinger d veldig og jeg er evig takknemlig hver dag formen er ok. Akupuntur har også hjulpet meg mye ;)
det er ikke bare bare å være sliten og trøtt heller!! ;)
 
Badegulvet og doen idag igjen.... :(
Er 18+5 idag :(
Å hodeverk i tillegg..... Blæh!
 
Badegulvet og doen idag igjen.... :(
Er 18+5 idag :(
Å hodeverk i tillegg..... Blæh!

Uff :( Ikke noe kjekt. Sender deg en klem! Min kvalme forsvant rundt uke 19 faktisk. Kanskje det gjelder deg også! :)
 
Takktakk :)
Jeg sliter endel med hodeverk, og kvalme innimellom, er jo igrunn en liten pris å betale i det store :)
 
Jobb jobb jobb.. Skal jobbe fra 08-17 i dag. Kjenner at det blir en lang dag...
 
Bah 1mnd til med sykemelding minst! Det positive er at det er over en uke siden jeg kastet opp sist :)
 
Bah 1mnd til med sykemelding minst! Det positive er at det er over en uke siden jeg kastet opp sist :)

Uff, kjedelig med sykemelding. Men hurra for oppkastfri uke! :)
 
Okay, nå tror jeg at jeg kjenner bevegelser, MYE bevegelser. Er det litt som en STOR mengde luft som flytter på seg ganske raskt? Uten lyd bare liksom? Shit, i går kjente jeg det utenpå magen for første gang, det var SYKT. Om det jeg kjenner er bevegelser så snakker vi akrobat her altså. Men jeg kan ikke heeelt skjønne hva annet det kan være? Det er vanskelig å forklare, men ja, stor luftlomme som bare plutselig flytter på seg, evt som en krampe/leamus som ikke gjør vondt. Eh, liksom. Dere som kjenner og veit, er dette ca sånn det føles? :p
 
Akkurat slik spent1984! :D
Føles veldig rart egentlig :D
Her kjenner jeg SUPERMYE nå bare ila et par dager, selv om jeg har kjent liv siden ca 12-13 uker, så er det blitt ekstremt siste dagene... Han har sikkert hatt en skikkelig vokseuke her :F
 
Akkurat slik spent1984! :D
Føles veldig rart egentlig :D
Her kjenner jeg SUPERMYE nå bare ila et par dager, selv om jeg har kjent liv siden ca 12-13 uker, så er det blitt ekstremt siste dagene... Han har sikkert hatt en skikkelig vokseuke her :F

Haha, så kult! Shit, og dette skal det bare bli mer av og det skal bli kraftigere?? det kan bli distraherende framover...haha! Arti =D
 
Back
Topp