~ Skravletråd ~

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Hei jenter, jeg tenkte at det kunne være greit å ha en skravletråd her inne. Vi har jo endel å snakke om i tiden fremover ;)

Jeg ser at vi allerede har skravlet oss til 1000 innlegg, men vi trenger vel 3000 for å få skult gruppe. Så her er det bare å skravle i vei. :)
 
Skravle-skravle-skravle! :)

Noen som har gode gravid-apper på telefon/nettbrett å anbefale? :)
 
hmm...lurer oxo jeg på :)
 
hva holder dere på me ellers jenter :)???
 
Jeg har en app som heter så mye som Gravid app ;) En annen app som er bra er I'm expecting :)

Noen som har tips til lørdagsmiddag? :)
 
Jeg har en app som heter så mye som Gravid app ;) En annen app som er bra er I'm expecting :)

Noen som har tips til lørdagsmiddag? :)

"Gravid app" får ikke jeg til å laste ned. Det kommer bare opp at denne ikke lenger er tilgjengelig.. Hmm.
 
Jeg har laget wok med svinekjøtt i går. Det var veldig godt :)



Så alt for mange.. :p Grey's Anatomy for eksempel. Det begynte igjen for to dager siden i USA<3

Wææ, begynte det på igjen?? Det har gått meg hus forbi! Det er bra vi har babyverden-forum!! :p Da må jeg inn å se :)
 
iPhone.. Kanskje fordi jeg har oppgradert til iOS7? :p Bare rot..

Sørg for at Appstore er lukket helt og så kan du starte opp igjen :) Om det ikke fungerer så kan du prøve å legge inn Apple ID'en din på nytt :) Da går du inn på innstillinger og iCloud, deretter slett :) Ikke gjør det hvis du ikke husker Apple ID passordet hehe
 
Sørg for at Appstore er lukket helt og så kan du starte opp igjen :) Om det ikke fungerer så kan du prøve å legge inn Apple ID'en din på nytt :) Da går du inn på innstillinger og iCloud, deretter slett :) Ikke gjør det hvis du ikke husker Apple ID passordet hehe

Eventuelt så kan du laste ned iOS 7.0.2 ;)
 
Sørg for at Appstore er lukket helt og så kan du starte opp igjen :) Om det ikke fungerer så kan du prøve å legge inn Apple ID'en din på nytt :) Da går du inn på innstillinger og iCloud, deretter slett :) Ikke gjør det hvis du ikke husker Apple ID passordet hehe

Prøvde alt dette nå, men den vil fortsatt ikke la meg laste den ned.... :p
 
Back
Topp