~ Skravletråd ~

Mårn mårn mårn jeg heter ... ehm... øh.. svartulf... morn morn morn hvaaa heter du! :D

I dag er det fredag. å jeg gleder meg STORT til å dra hjem!
 
God måren god måren frå sofaen :) tenker på alle dere så e på jobb å ikkje i form ., krysse fingrer å tær at alt dagen går fort å det blir helg for dere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgen alle sammen! :D Håper det blir en tipp topp fredag, og en god helg!
 
Goood morning alle søte juni jenter ♥
der var jeg tilbake i min hjemby etter en besøkstur hos min kjære :)
hva er planen for helga da jenter ?
 
Goood morning alle søte juni jenter ♥
der var jeg tilbake i min hjemby etter en besøkstur hos min kjære :)
hva er planen for helga da jenter ?


her skal vi kose oss med pytt i panne av alle ting i dag... var det jeg fikk lyst på . å nå for tiden spiser vi det vi har lyst på . haha.

men i mårra blir det pizzabaking også skal jeg og eldste jenta boltre oss foran tvn med dyner og puter og godis å brus å se skal vi danse * hun er over gj.snittet intr i ballett.
 
Sååå koooz da ♥
får jeg spørre hvor gammel jentene dine er eller er det ennå veldig hemmelig :)?

Ja her spiser oxo jeg det jeg får ned :)
 
Ja dine ;)
ja ho ene visste jeg jo siden hun er 2008 modell :)
tror du det blir jente når oxo ;) ?
 
Skravle skravle. Jeg har fri i dag, og synes det er kjempegodt. Har tatt med meg dynen inn i sofaen, og sitter her og ser på tv, og er på forumet her..

Hadde store planer om alt jeg skulle gjøre i dag, men vi får se når jeg kommer igang :)
 
jeg aner ikke. jeg har hele tiden sagt at jeg tror ikke jeg blir noe guttemamma. men for all del er det gutt så er det helt supert det altså! Men feelingen sier egentlig at det er to... :eek:
Men håper jeg tar feil. og at det bare er en <3 ;)
 
noen som skal feire halloween her da?
mine er heeelt gira. på skremmedagen. mine tantebarn å.. så her har vi kjøpt inn gresskar som vi har skjært ut. som vi skal sette lys i. på torsdagen. åsså skal vi kle oss ut! å ha halloween fest hjemme i stua. - de har skjønt at det betyr dåtteri!
 
Nattaaaa jenter!! :)
Har hatt min første relativt greie dag i dag, og i morgen kommer jenta fra pappan sin sååå *fingers crossed* :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På tide å dra opp denne tråden og skravle litt mer her inne :) :)

NÅ har det begynt å flytte inn damer på August-forumet også! Det er kjempegøy, og vi er jo veteraner snart! :)
 
Wow! Når du sier at det har begynt å flytte folk inn på August-forumet så føler jeg at vi juni-jentene har vært her leeeenge!! Og det har vi jo i grunnen vært også :b De fleste har jo visst om graviditeten i mange, mange uker nå :) Blir gøy når alle her inne kommer forbi de 12 første ukene, og når alle har fått vite kjønnet og sånn på oul :D Vi har noen spennende måneder foran oss :)


Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3
 
Planen min er å komme meg gjennom en hel dag på jobb. Det tilsvarer 10 timer idag. Heldigvis "bare" 8 timer igjen av dagen nå :)

Så skal jeg hjem og treffe mannen min! :D :D :D Han er kommet hjem etter å ha vært i USA i to uker. Det har vært to lange uker og jeg gleder meg virkelig til å se han igjen!
 
Jeg har møtt mekler angående salg av leilighet over nyttår, det blir spennende!

Ser på Twin Peaks og koser meg med sambo på sofaen <3

Gleder meg til første kontroll i morgen!! :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp