Skravletråd

Jeg har "fri" idag:). Dvs dag uten noen lege/sykehus avtaler. Og det skal bli deilig!!!! Tenke å lage krumkaker, samt litt julerengjøring:) tenk bare 10 dager til jul;)!!!!!
 
Ja jeg har jo ikke noe valg for jeg MÅ jo slappe av!!=) Men ingen kynnere hittill så satser på at alt blir som normalt igjen!! Nå sover Tobias ettermiddagslur og jeg koser meg med slankekrigen reprise nr 1.000.000;) hehe det er deilig å være tjukk når andre er tjukkere:p thihi
 
Haha :p Samme tenker jeg når jeg ser slankekrigen :p

I dag har jeg vært på jobb, med manko på folk funker det ikke med tilrettelegging. Så nå er jeg sliten, samt at det kjennes ut som bekkenet har streika :/ Så skal tilbringe resten av ettermiddagen og kvelden i sofaen :)
 
Vi har også vært for lite folk på jobb idag. Endte med gangsperre når jeg skulle hjem etter 4 timer! :eek: Auuu! men nå er jeg 100% sykemeldt i noen uker så nå har jeg juleferie! :)
 
Klagetid, må bare få det ut: er så driiit lei av overtid på mannen og et hus som står på hue!! :mad:
 
Haha, Nann, skjønner akkurat hva du mener.
Her har mannen sakt at jeg ikke får støvsuge ettersom det er pyton for bekkenet. Når jeg kom fra jobb kver på 12 for å ta over hjemme så mannen fikk på møte holdt jeg på å tilta, han skal være glad han ikke var hjemme.
Jeg klarer ikke skjønne at han ikke ser ved rasket nedenfor vedovnen, eller smulene på kjøkkenet, eller nonstopen på gulvet innimellom smulene etter pynting av pepperkakehus i går, skjønner ikke at han ikke kjenner at han trår i smuler bare man skal på kjøkkenet, og sist men ikke minst, hvor vanskelig er det å få de fordømte tom flaskene/ølboksene rett i en pose? Må de stå på mellom lagring på kjøkkenbenken en evighet først? ÅÅÅ..

Det endte med at i løpet av den timen han var på møte hadde jeg rydda kjøkken, satt på klesvask, rydda på stua og bygget togbane med guttungen. Så når han kom på stua fikk han ikke noe hint eller valg, kun beskjeden om at nå var det bare å støvsuge igjen. Så da ble det endelig gjort :) Så nå håper jeg det skjer oftere, selv om jeg har mine tvil :p

Men sofaen har vært god i ettermiddag, og det med god samvittighet :)
 
Hadde det enda bare vært sånne ting som jeg kan gjøre, vaske og rydde. Det er som du sier, hekkan for bekkenet, men jeg kan. Det jeg ikke kan er å spikre opp det som er igjen av den lettveggen han begynte på forrige helg, eller skru opp baderomsinnredning på badet i kjelleren som han begynte på i FEBRUAR.....Sukk....
Ja for ikke å snakke om snøen på utsiden... skomakerens barn går uten sko....han selger snøfresere og div, men har han måkt på utsiden? Have your guesss
 
Faen meg fått omgangssyken igjen ! !!
 
Å fysj :/ God bedring til dere, håper det går fort over.
 
Huffda! God bedring. Omgangssyke er noe av det aller værste å ha!
Hjelpe meg, om 3 måneder begynner fødslene på gruppen vår. Det er helt vilt hvor fort tiden går!
 
Oj, 3mnd er jo ingenting. Dette går fort, nesten litt heldigvis har jeg termin på slutten av april så har enda 4 mnd igjen ;)

I dag har jeg fått erfare hva kynnere egentlig er, fysj for en dag :/
 
jeg har jo faktisk termin midt i månedsskiftet april/mai.. så da er det jo som ceres sier.. nærmere 4mnd igjen. puh...! :p
 
Noen som har gode tips i forhold til omgangssyke? Har ikke fått i meg noe næring på to døgn. Klarer å drikke vann, men produserer ikke urin da alt går til oppkast eller diaré:( hva kan jeg gjøre??
 
Bland eplemost og farris, så får du i deg noen salter så du ikke blir dehydrert. Det og litt salt chips :)
 
Back
Topp