Skravletråd

er så kaldt her hjemme at jeg skulle ta meg en laaaang, varm dusj.. Jada, var en god og varm dusj.. lang også.. Men jeg ble jo så døsig! :p
 
Isendekaldt her også i dag! Ikke ofte det er nede i 13 minus hos oss! Men deilig på sin måte også da, nyydelig vintervær med sol og snø! <3 Me like!! :)

Kalenderen, ja!! Den har jeg også helt glemt ut!! Og vi skom skal vinne rettetangen!! :p
 
Jeg gruver til jeg skal ut å kjøre snart, brrr. Hurra for webasto ;)I dag hadde guttungen vært på busstur med de andre 2010 barna i barnehagen, noe må de jo finne på når det er for kalt for å leke ute. Ikke lett å jobbe i bhg når man må være inne en hel dag med barn som egentlig elsker å være ute, glad det ikke er meg :p
 
lookfantastic.com har tilbud på ghd scarlet bundle til £99...lurer på omjeg skal kjøpe....
 
Jeg gruver til jeg skal ut å kjøre snart, brrr. Hurra for webasto ;)I dag hadde guttungen vært på busstur med de andre 2010 barna i barnehagen, noe må de jo finne på når det er for kalt for å leke ute. Ikke lett å jobbe i bhg når man må være inne en hel dag med barn som egentlig elsker å være ute, glad det ikke er meg :p
Må ha vært veldig kaldt da, siden de ikke har vært ute og lekt?
 
10 minus er vell grensa, og i dag har det vært 12-13. Nå er det -14 :/
 
God morgen jenter:) våknet til minus 13 idag, håper ungene ikke skal være spesielt mye ute i barnehagen! Da blir det vel ny runde med lungebetennelse på mine:/
 
God morgen ja.
Kjekt å komme tidlig på jobb for å måtte stå og vaske kaffe i halve kantina. Vi har jo ikke mindre enn sånn 5 liters kaffetårn, som noen da skulle være flinke og sette på, men når de setter filteret til å renne på utsiden av kolba. Litt kaffe ut over ALT. Yes, så det var 25 min vasking som jeg egentlig skulle brukt på jobbing før kurs i dag. Herlig morgen! :p
 
God morgen :)
Håper de har innedag i bhg deres i dag melonen, så de stakkars små slipper lungebetennelse.

For en pyton start på jobb dagen nann, irriterende når noen ikke gjør jobben sin skikkelig.

I dag skal jeg shoppe :) få unna de siste gavene, samt at jeg har lokket mannen til å bli med på barnashus for å titte litt ;) men nå først, lunsj på McDonalds :)
 
Så flink du er:) jeg har en og en halv gave igjen!! De tar jeg neste uke:) nå skal jeg bake brød og julekjeks;).... Og pakke inn hemmelig julenisse gave;)
 
God kveld jenter!!=) Har dere hatt en fin dag?? Her har det vært kaldt i dag, 12 minus og vind..brr og ekstra gøy blir det med meg som har bekkenløsning samt VONDE kynnere, mamma har fått prolaps og ligger rett ut så jeg er oppe hos hu og hjelper. Må jo hjelpe mamman min så hu får fyr i peisen og en skvett kaffe!! Men tror dere faen ikke gubben 0915 for å meddele at også han sin rygg har låst seg!!!!!!!! :eek: --*derfor har jeg ikke vært så aktiv i dag her inne!!* men hurra for meg som har kommet til 23 uker i dag!! Magen har blitt giga og kjenner syra svir i halsen hver gang ungen sparker på magesekken!!:p
 
Det ble dårlig med shopping, men vi har kontroll :) Mangler å kjøpe 3 gaver og sende de som skal sørover, og det skal skje i morgen :)

I dag var igjen guttungen uten bleie når vi hentet han, og i dag har foreldrene vært mer tålmodig :)
Han ville gjerne ha bleien når han følte han måtte bæsje, han prøvde på do og potta men fikk det ikke til. Men etter å ha fortalt han at han kan ikke si at han hadde sluttet kun når det kom til tissing glemte han hele bleia.
Før han skulle legge seg sa vi at han måtte prøve å bæsje og tisse litt på potta så det ikke kom i senga når han sov. Han satt på potta, plasserte seg selv med ryggen mot tvn og ansiktet mot vitrineskapet og sakkosekken. Jeg og mannen monterte liftgardin og hvisket til hverandre så han fikk fred. Og jaggu begynte han å ta i :) Han fikk være i fred til han var ferdig, mannen var så stolt at han nesten ble rørt :) Så når han var ferdig var vi alle 3 kjempe stolte, guttungen lyste opp og var så kry :) Fikk bleie på i natt, med avtale at i morgen skulle han få gå uten igjen :)

Så det virker nok som om vi kanskje er i gang med bleieslutt, det var iallefall et stort steg i riktig retning. At det er vinter ute er kanskje det største minuset, men har bestilt noen avvenningstruser som han må bruke når de er ute i bhg så ikke dress og alt blir vått :)
 
God morgen jenter :) hva skal dere i dag?
Jeg ligger i senga enda, guttungen er til svigers :) så vi skal ikke mye, bare hente hjem han etterhvert :)
 
God morgen jenter :) hva skal dere i dag?
Jeg ligger i senga enda, guttungen er til svigers :) så vi skal ikke mye, bare hente hjem han etterhvert :)

God formiddag! :) Her har jeg vært på morgentrening ( svømming kl.halv 8 ;) )
Skal prøve å fikse litt her hjemme idag, men skal også prøve å få kjøpt inn de siste julegavene :) Ikveld blir det show med anne kat. på latter sammen med søster'n min. Gleder meg :)
 
I dag sov vi til nesten 11!!:D Herlig med barnefri en HEL helg!!=) I går bestemte vi oss for å ta en tur på kafe når kl var 21! luksus;) i dag har jeg fått ny genser av sambo som jeg slenger med et bilde av:D i dag skal vi på kino og ut for å spise tapas!!=) Føler meg som en nyforelska tenåring igjen<3<3:p

20121208_160005.jpg
 
Back
Topp