Skravletråd

Så herlig med en slik helg da Fru. Maja :) Og genseren var kjempe fin, jeg har virkelig mangel på gensre så må nok på shopping en dag :)
 
I dag sov vi til nesten 11!!:D Herlig med barnefri en HEL helg!!=) I går bestemte vi oss for å ta en tur på kafe når kl var 21! luksus;) i dag har jeg fått ny genser av sambo som jeg slenger med et bilde av:D i dag skal vi på kino og ut for å spise tapas!!=) Føler meg som en nyforelska tenåring igjen<3<3:p

Vis vedlegget 686


Hørtes ut som en bra helg ja. Hatt barnefri selv, og sovet lenge og kost oss. Viktig å gjøre det når man kan :D
 
Flere som fortsatt har kvalme? Jeg har sluttet å kaste opp, men er fortsatt veldig uggen flere ganger til dagen:/
 
Må bare si hei og beklage at jeg er så fraværende om dagen.
Har ikke glemt jentene her altså, bare litt travel sammen med at jeg feel like shit. Da blir det ikke mye overskudd....
Håper jeg kommer sterkere tilbake med ladde batterier i løpet av litt juleferie :)
 
Flere som fortsatt har kvalme? Jeg har sluttet å kaste opp, men er fortsatt veldig uggen flere ganger til dagen:/
ikke ofte det skjer, men noen ganger blir jeg plutselig skikkelig spykvalm også går det over etter et par minutter
 
ikke ofte det skjer, men noen ganger blir jeg plutselig skikkelig spykvalm også går det over etter et par minutter

Samme her, og har vært ekstremt de siste dagene. Nesten så jeg ble redd for at jeg holdt på å brygge på noe :/
 
Jeg har slitt med mye hosting og slim i luftveiene i høst. Og da hender det at jeg hoster til jeg kaster opp.
Og hver dag når jeg pusser tenna så brekker jeg meg. Men ellers ikke kvalm.
 
denne gangen har jeg verdens dårligste immunforsvar! Har vært forkjøla ca siden jeg blei smelt på tjukka!!:( sist gang var jeg ikke syk en eneste gang og hadde et supert immunforsvar!!
 
denne gangen har jeg verdens dårligste immunforsvar! Har vært forkjøla ca siden jeg blei smelt på tjukka!!:( sist gang var jeg ikke syk en eneste gang og hadde et supert immunforsvar!!
Eg også er sjuk :(
Både urinveisinfeksjon og luftveisinfeksjon.
Har vore sengeliggande sidan laurdag, og kjende når eg måtte hente vesla i bhg idag at det var litt for mykje for kroppen :/

Gler meg til friskare dagar,,,, Håpar på det samme for deg!
 
Takk søte deg Aurum!!:) Sliter så fryktelig med blemmer i munnen:( hjelper å skylde med corsodyl, men det tar jo bort alt av smakssanser og blir helt sånn "ebben" i munnen:(
 
Alt er så kjent, så kjent. Dritt lei av å være tufs og slapp og ...halvveis hele tiden....
 
Oj, har det forandret seg?
Må sjekkes ut når jeg får dradd rompa mi opp fra sofaen, altså ikke enda :p
 
I like it :) mye bedre å skravle fra mobil, da gidder jeg liksom :p
 
Det går saaaakte opp mot 2000 innlegg i denne tråden :p Men desember er desember ;)

Nå er det kamp, Norge er safe uansett, men Danmark må vinne. Så da tror jeg vi skal slå danskene ;)
 
Back
Topp