Skravletråd Mars

Hva tenker du å tegne av?:)
Har den nyeste boka til heilt spesiell hvor jeg burde tegnet av noen flere mønster. Men lysta er ikke der :p
Jeg har kjøpt en ny oppskrift på shorts , og en lue jeg vil lage. Så må jeg lage noen heldresser i Jersey :happy: pluss sånn ca tusen ting til :sorry:
 
Endelig mars [emoji1]
Går inn i den måneden som kan bli den måneden minien kommer siden termin er 4.april og går inn i min siste måned som dame i 20-årene [emoji1]

Spennende uker foran deg[emoji1]
 
Da var denne frøkna klar for jobb igjen.. Eller klar og klar xD
Tror noe skjedde på nattevakt på mandag :( Har sykt vondt i bekken/hofter og hele korsryggen :/
Ikke så vondt at jeg tror det har skjedd en bekkenløsning, men slik at vennina mi som har hatt det selv tror det "murrer" til at jeg er nært =/
Frykter at jeg må bite i det sure eplet og gå til legen for sykemelding eller noe, har prøvd alt, men merker jeg sliter mer og mer med å jobbe med en sittestillende jobb nå... Har ryggproblemer fra før av så både fysikalsk behandler, jordmor og fastlege har sittet og ventet på dette her :p

Uff da[emoji20] god bedring!
 
Hei alle sammen[emoji4]
Har dere en fin dag? Vi sitter inne og fyrer og ser på sola. Bikkjekaldt ute, så eneste fornuftige å gjøre!

Her har dagen vært grei! Har for det meste holdt meg inne[emoji106] Vært skikkelig kaldt her også. Hvordan har dagen din vært?
 
Skal på årsmøte til helga, Kiel i slutten av måneden, og nyte vårfølelse om jeg finner det[emoji28]
Du da?
Bursdag
Hotellhelg med 9 jenter
Påskeferie på hytta
Mulig ny Kiel tur til påske
Ut å spise med venninne
 
Back
Topp