Skravletråd Mars

Vi har ikke unger i skolen og begge er i permisjon (jeg sykemeldt), så ingen ekstra fri her :p
Ingen på skole her heller, jeg sykmeldt men mannen var på jobb [emoji4]
 
Hva har du sydd? :happy: Jeg har laget et Navnebanner. Ellers lite. Er syk :bored:

Tror det ble 9 norlin luer. Hadde de ferdi klipte og syr noen innimellom andre prosjekter.

Tre truser.

To bukser til ei venninne og hennes baby.

Og tre shortser til eldste :)

Uff da:/ god bedring!
 
Tror det ble 9 norlin luer. Hadde de ferdi klipte og syr noen innimellom andre prosjekter.

Tre truser.

To bukser til ei venninne og hennes baby.

Og tre shortser til eldste :)

Uff da:/ god bedring!
Ojda. Fått sydd mye du da. Håper på å få sydd litt i kveld. Men usikke på om jeg orker. Kanskje jeg bare hekler litt, eller sover :dead::angelic:
 
Krysser fingrene for det. Alt som kan hjelpe er bedre enn ingenting :)

Så absolutt. Begynte nesten å gråte litt når hun ville sette meg på denne medisinen. Som er langtidsvirkende og fast. For hun har endelig skjønt at jeg ikke har noen livsglede o hverdagen mer pga smertene. Som hun sa; jeg vet at du presser deg til det aller ytterste før du tar noen medisin. Og sparer de lengst mulig så du bruker minst mulig. Og det går ikke mer. Du må kunne slappe litt av og smertelindres i en periode mens dette går seg til».
 
Ojda. Fått sydd mye du da. Håper på å få sydd litt i kveld. Men usikke på om jeg orker. Kanskje jeg bare hekler litt, eller sover :dead::angelic:

Ja vet du idag bare gikk det unna. Sydde på samleband nærmest. Var skikkelig deilig å bare få ting gjort så fort og effektivt :D

Hvil deg og kanskje hekle litt ;)
 
Back
Topp