Skravletråd Mars

Hva landet vi på. Var det stat 23-23 som var mest rett? Og var det sommer eller vintertid sist vi drev med statistikk?
 
Deilig at mannen tok seg av middagslaginga idag snart tacooop
 
Så absolutt. Begynte nesten å gråte litt når hun ville sette meg på denne medisinen. Som er langtidsvirkende og fast. For hun har endelig skjønt at jeg ikke har noen livsglede o hverdagen mer pga smertene. Som hun sa; jeg vet at du presser deg til det aller ytterste før du tar noen medisin. Og sparer de lengst mulig så du bruker minst mulig. Og det går ikke mer. Du må kunne slappe litt av og smertelindres i en periode mens dette går seg til».
Godt at hun ser det , og at du da fikk de fast. Gleder meg til å høre om de gir litt resultater :)
 
Ja vet du idag bare gikk det unna. Sydde på samleband nærmest. Var skikkelig deilig å bare få ting gjort så fort og effektivt :D

Hvil deg og kanskje hekle litt ;)
Herlig. Burde egentlig klippet opp og hatt masse klart til å bare sy. Tegning av mønster og klipping av stoff er såååå kjedelig! :hilarious:
 
Godt at hun ser det , og at du da fikk de fast. Gleder meg til å høre om de gir litt resultater :)

Har tatt over et år med enorme smerter før man blir tatt på alvor. Men har hjulpet at jeg fikk komme på en time på sykehuset til utredning veldig kjapt og de sa det samme som jeg ha rprøvd å si hele tiden. At smertene er veldig veldig store, de er reelle, har ingenig med psyken å gjøre og de kan ikke fikses fort
 
Har tatt over et år med enorme smerter før man blir tatt på alvor. Men har hjulpet at jeg fikk komme på en time på sykehuset til utredning veldig kjapt og de sa det samme som jeg ha rprøvd å si hele tiden. At smertene er veldig veldig store, de er reelle, har ingenig med psyken å gjøre og de kan ikke fikses fort
Ting tar tid :inpain: frustrerende at det skal gå så lang tid og ofte bli skyldt på psyken.
 
Har tatt over et år med enorme smerter før man blir tatt på alvor. Men har hjulpet at jeg fikk komme på en time på sykehuset til utredning veldig kjapt og de sa det samme som jeg ha rprøvd å si hele tiden. At smertene er veldig veldig store, de er reelle, har ingenig med psyken å gjøre og de kan ikke fikses fort
Godt å bli sett. Dumt det måtte ta så lang tid
 
19 uker =/ Så jeg personlig synes jo alt dette her er fryktelig tidlig å få plager, dog har jeg jo hørt om venniner og svigerinner som har fått plager til og med før dette og blitt tatt ut av arbeid pga. vanskelig jobb å tilpasse plagene..

Vil holde meg i jobb så lenge som mulig pga. stillingsprosenten :(
Men nå er det så vondt at jeg tror ikke jeg har noe valg.. Skal se det ann ut helga er planen, så har jeg time med Jordmor på Mandag får høre hva hun sier. Har nå vært på jobb 2,5 timer og kjenner allerede at det har "stivnet" til og smerten som i dag tidlig forbeholdt seg en syk ømhet i bekkenområdet har nå forflyttet seg til oppover korsryggen :/

Jeg fikk bekkenløsning da jeg var 16 uker på vei med første, noen får det som første tegn på at de er gravide. Så det går ant. Ta vare på kroppen, den skal vare livet ut :)
 
Herlig. Burde egentlig klippet opp og hatt masse klart til å bare sy. Tegning av mønster og klipping av stoff er såååå kjedelig! :hilarious:

Hva tenker du å tegne av?:)
Har den nyeste boka til heilt spesiell hvor jeg burde tegnet av noen flere mønster. Men lysta er ikke der :p
 
Back
Topp