Skravletråd Mars

Ah, gleder meg til taco til middag idag :D
 
Nye topp 100 tråden. Er den lagt ut eller ikke?:p finner den ikke
 
Endelig mars [emoji1]
Går inn i den måneden som kan bli den måneden minien kommer siden termin er 4.april og går inn i min siste måned som dame i 20-årene [emoji1]
 
Endelig mars [emoji1]
Går inn i den måneden som kan bli den måneden minien kommer siden termin er 4.april og går inn i min siste måned som dame i 20-årene [emoji1]

Spennende tid altså[emoji16]
 
Påtide å stikke inn å hente i bhg :)
 
Endelig mars [emoji1]
Går inn i den måneden som kan bli den måneden minien kommer siden termin er 4.april og går inn i min siste måned som dame i 20-årene [emoji1]

Å gratulerer, med begge deler :D <3 Blir spennende måned for deg dette da :D
 
Da var denne frøkna klar for jobb igjen.. Eller klar og klar xD
Tror noe skjedde på nattevakt på mandag :( Har sykt vondt i bekken/hofter og hele korsryggen :/
Ikke så vondt at jeg tror det har skjedd en bekkenløsning, men slik at vennina mi som har hatt det selv tror det "murrer" til at jeg er nært =/
Frykter at jeg må bite i det sure eplet og gå til legen for sykemelding eller noe, har prøvd alt, men merker jeg sliter mer og mer med å jobbe med en sittestillende jobb nå... Har ryggproblemer fra før av så både fysikalsk behandler, jordmor og fastlege har sittet og ventet på dette her :p
 
Da var denne frøkna klar for jobb igjen.. Eller klar og klar xD
Tror noe skjedde på nattevakt på mandag :( Har sykt vondt i bekken/hofter og hele korsryggen :/
Ikke så vondt at jeg tror det har skjedd en bekkenløsning, men slik at vennina mi som har hatt det selv tror det "murrer" til at jeg er nært =/
Frykter at jeg må bite i det sure eplet og gå til legen for sykemelding eller noe, har prøvd alt, men merker jeg sliter mer og mer med å jobbe med en sittestillende jobb nå... Har ryggproblemer fra før av så både fysikalsk behandler, jordmor og fastlege har sittet og ventet på dette her :p

Hør på ei som har pressa seg altfor mye to svangerskap. Lytt til kroppen[emoji173]️
 
Da var denne frøkna klar for jobb igjen.. Eller klar og klar xD
Tror noe skjedde på nattevakt på mandag :( Har sykt vondt i bekken/hofter og hele korsryggen :/
Ikke så vondt at jeg tror det har skjedd en bekkenløsning, men slik at vennina mi som har hatt det selv tror det "murrer" til at jeg er nært =/
Frykter at jeg må bite i det sure eplet og gå til legen for sykemelding eller noe, har prøvd alt, men merker jeg sliter mer og mer med å jobbe med en sittestillende jobb nå... Har ryggproblemer fra før av så både fysikalsk behandler, jordmor og fastlege har sittet og ventet på dette her :p

Så kjipt :(
Hvor langt er du på vei?
 
Hmmm. I morgen er det fullmåne. Betyr det natt til fredag, eller natt til lørdag?
 
Så kjipt :(
Hvor langt er du på vei?

19 uker =/ Så jeg personlig synes jo alt dette her er fryktelig tidlig å få plager, dog har jeg jo hørt om venniner og svigerinner som har fått plager til og med før dette og blitt tatt ut av arbeid pga. vanskelig jobb å tilpasse plagene..

Vil holde meg i jobb så lenge som mulig pga. stillingsprosenten :(
Men nå er det så vondt at jeg tror ikke jeg har noe valg.. Skal se det ann ut helga er planen, så har jeg time med Jordmor på Mandag får høre hva hun sier. Har nå vært på jobb 2,5 timer og kjenner allerede at det har "stivnet" til og smerten som i dag tidlig forbeholdt seg en syk ømhet i bekkenområdet har nå forflyttet seg til oppover korsryggen :/
 
Back
Topp