Skravletråd Mars

Jeg er glad for at jeg ikke får blåmerker lett, for Lillejenta synes det er kjempekjekt å klype meg over alt.
 
Hei alle sammen[emoji4]
Har dere en fin dag? Vi sitter inne og fyrer og ser på sola. Bikkjekaldt ute, så eneste fornuftige å gjøre!
 
Vi har vært litt kvalme I noen dager, og i dag fikk vi oppkast. Håper det er et lett tilfelle, og at Lillejenta ikke får det! Ser for meg oppkast oppetter veggene og senga og oss.
God bedring[emoji4] jeg spydde hele natt til i går og håper virkelig ingen andre i huset har blitt smitta!!!!
 
Vi har vært litt kvalme I noen dager, og i dag fikk vi oppkast. Håper det er et lett tilfelle, og at Lillejenta ikke får det! Ser for meg oppkast oppetter veggene og senga og oss.

Masse god bedring[emoji20]
 
Hei alle sammen[emoji4]
Har dere en fin dag? Vi sitter inne og fyrer og ser på sola. Bikkjekaldt ute, så eneste fornuftige å gjøre!

Grei dag her :) sydd litt, legetime og kafetur :) heldigvis er kulda gitt seg her. 1 plussgrad
 
Jeg er glad for at jeg ikke får blåmerker lett, for Lillejenta synes det er kjempekjekt å klype meg over alt.

Jeg er av typen som får veldig lett blåmerker. Så en periode ikke ut etter jentungen :p
 
Back
Topp