Skravletråd JULI ❤

For øyeblikket er det ganske slapt her.
Eldste sover, mellomste bygger Lego og mini bygger bil- og togbane
Hva de to eldste gjør på vet jeg ikke, regner med full rulle, men yngste er i alle fall på vei til å være med faren ut og lufte hunden.

Frokost skal vi lage til etterhvert, når den barnløse tante våkner... Eller egentlig sånn avtalt ca 10 da. Ungene har tillatelse til å "vekke tante" klokken ti (eller om hun varsler sin bror før) hun har derved alarm kvart på ti i tilfelle hun skulle sove over lyden av tre unger som leker over hodet hennes...
 
Sitter og lurer på om jeg skal være "slem og vekke eldsten.
Først var han umulig å få i seng i går kveld og klarte å dra ut tiden over en time.
Han fikk da beskjed om å gå på badet og så rett i seng, ikke noe Donald lesing siden den tiden hadde han allerede brukt opp.
1,5 timer etter han har gått på rommet sitt hører jeg noen rare lyder fra oven, lurer først på om det er mellomste som gråter i søvne og går opp for å sjekke.
Hun har det helt fint, men døren til rommet til eldste - det pleier den ikke være.
Åpner og der sitter han på gulvet og ser på Youtube på mobilen sin....

Der tror jeg jeg fant årsaken til hans "jeg klarer ikke å sovne på kvelden" som han alltid har som forklaring på hvorfor han er trøtt om morgenen...
Hadde ikke vekt seøv men
 
God fredags morgen.

Ro i huset, bare en unge her denne morgenen igjen. De to eldste på sommerens andre overnatting hos besten, det er gøy med tante og onkel som er på deres egen alder.

Ingen veldige planer for dagen enda. Vi får se. Hvordan er ser med dere da?
Så deilig da
 
Vært på sjøen i dag [emoji171]
0e57142819003b868546e9a10dd9099d.jpg

Så deilig da[emoji1]
 
God morgen
Fredag :)
I dag kommer søster og niese ig skal sove til i morgen
Gleder meg til kl 22 i morgen når huset er tømt for gjester, 10 dager er for mye..
Du gledet deg vel ikke veldig mye til å begynne med og da kan dagene fort bli lange [emoji54]
 
Sitter og lurer på om jeg skal være "slem og vekke eldsten.
Først var han umulig å få i seng i går kveld og klarte å dra ut tiden over en time.
Han fikk da beskjed om å gå på badet og så rett i seng, ikke noe Donald lesing siden den tiden hadde han allerede brukt opp.
1,5 timer etter han har gått på rommet sitt hører jeg noen rare lyder fra oven, lurer først på om det er mellomste som gråter i søvne og går opp for å sjekke.
Hun har det helt fint, men døren til rommet til eldste - det pleier den ikke være.
Åpner og der sitter han på gulvet og ser på Youtube på mobilen sin....

Der tror jeg jeg fant årsaken til hans "jeg klarer ikke å sovne på kvelden" som han alltid har som forklaring på hvorfor han er trøtt om morgenen...
Ville ha vekket og tatt fra mobilen hans ved leggetid da, ris til egen bak for han er stor nok til å forstå det
 
God morgen
Fredag :)
I dag kommer søster og niese ig skal sove til i morgen
Gleder meg til kl 22 i morgen når huset er tømt for gjester, 10 dager er for mye..
Det sies at gjester er som fisk. Etter 3 dager så stinker det og de må hives ut..:p
 
God fredags morgen.

Ro i huset, bare en unge her denne morgenen igjen. De to eldste på sommerens andre overnatting hos besten, det er gøy med tante og onkel som er på deres egen alder.

Ingen veldige planer for dagen enda. Vi får se. Hvordan er ser med dere da?
Høres koselig ut for de to eldste da [emoji4]

Vi slapper av idag og gjør minst mulig [emoji4] må tenke på middag snart da og snuppa har besøk [emoji4]
 
Hører de to jentene setter på seg en haug av hårspännen da og koser seg [emoji16]
1062f842c4f7d0a12f03e56332109851.jpg
 
Begynner å få litt reisefeber, hjalp ikke å kjøpe denne, men eneste badebukse igjen i str til lillegutt (I hele Arvika! [emoji54]) og unnskyld alle pedagoger men tar ikke på lillegutt rosa blomstrende badebukse mens jeg fortsatt får bestemme [emoji87][emoji85]
69223410a8f820fe65a3c3408920c06c.jpg
 
Back
Topp