Skravletråd JULI ❤

Dagene blir lange når man er lysvåken kl 6 [emoji28] har dusja og brukt masse energi på å ta ansiktsmaske, hårkur og få barbert leggene (Det kommer ikke til å skje igjen før fødselen[emoji28]) så nå er jeg snart klar for å ta en liten lur [emoji23][emoji23] bare smøre meg med bodylotion, tørke håret og spise litt.. brunsj? I dag er selvpleie-dag her hos meg.. Har en mental liste over ting som jeg kan/skal/burde gjøre før fødselen men akkurat i dag skal jeg ikke gjøre noe annet enn å skrive ned de tingene jeg kommer på. Så kan jeg ta fram den lista når svigermor lurer på om det er noe hun kan gjøre etter fødselen [emoji23] grøsser av tanken på at hun har ferie i ukene før og etter termin, og nok kommer til å være mye her... mannen tar en uke fri fra jobb ifb med fødsel, og akkurat i den uka har jeg ikke tenkt at mora hans skal være her i tillegg [emoji28]
Du får si ifra til han, er jo ofte mye man skal bli vant til med baby i hus og greit å få litt armslag den første tiden
 
Unger rydder rom. Så er det å kjøre eldste til ei venninne. Hu skal sove der. Jeg og minste får sykle/gå tur og kjøpe is. Siden vi blir alene. Tenke litt over hva vi skal ha til middag også gjerne. Litt uvisst enda. Men finner nok ut av det. Mannen er og tatoverer seg. Så han er gjerne litt vel sliten når han kommer hjem da.

Jeg har trøkka på meg sommerklær. Det er sol jo [emoji274]

Ha en fin dag [emoji869]
Høres ut som en fin dag, håper dere koste dere kjempe masse [emoji4]
 
Dagene blir lange når man er lysvåken kl 6 [emoji28] har dusja og brukt masse energi på å ta ansiktsmaske, hårkur og få barbert leggene (Det kommer ikke til å skje igjen før fødselen[emoji28]) så nå er jeg snart klar for å ta en liten lur [emoji23][emoji23] bare smøre meg med bodylotion, tørke håret og spise litt.. brunsj? I dag er selvpleie-dag her hos meg.. Har en mental liste over ting som jeg kan/skal/burde gjøre før fødselen men akkurat i dag skal jeg ikke gjøre noe annet enn å skrive ned de tingene jeg kommer på. Så kan jeg ta fram den lista når svigermor lurer på om det er noe hun kan gjøre etter fødselen [emoji23] grøsser av tanken på at hun har ferie i ukene før og etter termin, og nok kommer til å være mye her... mannen tar en uke fri fra jobb ifb med fødsel, og akkurat i den uka har jeg ikke tenkt at mora hans skal være her i tillegg [emoji28]

Håper du har hatt en fin dag[emoji1]
Og at du slipper svigermor oppå deg etter fødsel[emoji12]
 
At disse overlever skjønner jeg virkelig ikke!

De blir spist og sittet på men ser mye bedre ut enn de noen gang har gjort [emoji54]
8c3d25d96fb1defc1660ce3eed2f5ebb.jpg
 
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
2 dager igjen
 
Back
Topp